Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sadat perheet pyytävät avustusta huvipuistoon On se aika karua

Vierailija
03.08.2023 |

On se järkyttävää kun ahneet huvipuistot ovat ajaneet lapsiperheet tuollaiseen ahdinkoon.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan lapsiperheiden glorifiointia. Tavallisia tallaajia, joilla ei ole muuta merkitystä kuin olla ja elää, kuten muillakin ihmisillä.

Mee töihin!

Miten se töihin noin vaan meneminen tapahtuu? Eli ei tarvi hakea työpaikkaa vaan voi noin vaan mennä ja palkka alkaa juoksemaan ? T: eri

Suomalaisen työttömän asenne in että töihin voi mennä vain jos:

- On avoin työpaikka

- Työ on mieluinen

- Palkka on hyvä

- Työpaikka on lähellä

- Kaikki tapahtuu työnhakijan ehdoilla

Muissa maissa työttömät perustavat yrityksiä, myyvät rihkamaa, lankkaavat kenkiä, keräävät pulloja, pesevät autojen tuulilaseja, tekevät mitä tahansa elääkseen . Suomalainen työtön makaa kotona netissä surffaillen ja odottaa että hänelle tarjotaan hänen ehtonsa täyttävää mieluista työpaikkaa.

Sekä

No töitä tehdäänkin vain rahan takia. Tietenkin palkan pitää olla kohdillaan. Piilotyöpaikkoja toki pitää myös hakea mutta eka pitää hakemus tehdä. Sitten vasta voi töihin mennä jos joku palkkaa.

Ei se kenkien kiillotus ym. taloudellista tilannetta paranna ellei tee pimeänä. En tiedä miten nykyään mutta joskus oli että yrityksen perustaminen ei kannan suomessa. Suuret riskit.

Oon mäki miettiny yritystä mutta todella vaikeaa on keksiä sitä että millainen yritys toimii. Pitäis olla jotain sellaista mitä ei vielä ole ja jos on saman alan yrityksiä jo olemassa niin pitäis myydä halvemmalla kuin muut jotta menestyisi.

Eli yrittäjyyskään ei ole mikään varma keino eikä takaa yhtäkään mitään. Eikä starttirahaa tod.näk saa jos on maksuhäiriömerkintöjä. Itse olen töissä mutta osa-aikatyössä.

Mullakin on yrittäjyys pyörinyt mielessä. Se mitä tuotteita tai palveluita myis on myös hakusessa.

Luottotiedot on menny mutta 1.8 tänne tuli sosiaalinen luototus niin ajattelin sieltä kysellä onko mahista saada sitä. Jos saan niin siitä kun velat maksettu niin kuukauden sisään on puhtaat luottotiedot.

Sekä mun pitäis ulkoistaa kaikki paperi hommat johki ukko.fi tms koska en paperi hommista ymmärrä mitään ja varmasti tulisi oikein tehtyä jos joku muu taho ne hoitaa

Vierailija
42/50 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sekin nähty, että köyhyyttäkin pitää kadehtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäänpääsy ilmainen. Eikö enää saa laitekohtaisia lippuja? Ennen sai ja lapset valitsi pari laitetta, joissa kävivät. Sitten valittiin herkku. Hattara tai jäätelö. Molempia ei saanut ja ruoka syötiin kotona

Riippuu huvipuistosta onko ilmainen sisäänpääsy . Kertaliput maksaa riippuen siitä onko aikuinen vai lapsi niin 5-10€. Tulee halvemmaksi kuitenkin ostaa ranneke

Vierailija
44/50 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurin Miljoonativoli on ilmainen alle 13-vuotiaille.

Vierailija
45/50 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ekaa kertaa huvipuistossa 36-vuotiaana oman lapsen kanssa. Ihan onnellisen lapsuuden elin silri.

Vierailija
46/50 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keep them poor, sanoi eräs viisas kirja

Vierailija
47/50 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuurin Miljoonativoli on ilmainen alle 13-vuotiaille.

Ja sinne saa aikuisetkin rannekkeita esim. tori.fi:sitä tyyliin 5€/kpl ostettua.

Ei se tivoli nyt mikään ihmeellinen ole mutta perempi kuin ei mitään.

Vierailija
48/50 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No veikkaan et kaikilla ei oo varaa edes Disney Landiin. Edes niillä paikallisilla.

Oon käynyt. Rahaa meni saman verran, kun menis viikoksi esim italiaan lomalle. Mut Disney on koettu ja toiste ei tarvi mennä.

Vierailija
49/50 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ekan kerran huvipuistossa 18 v itse ansaituilla rahoilla.

Vierailija
50/50 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät varakkaatkaan käy huvipuistossa. Miksi köyhien pitäisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan