Sadat perheet pyytävät avustusta huvipuistoon On se aika karua
On se järkyttävää kun ahneet huvipuistot ovat ajaneet lapsiperheet tuollaiseen ahdinkoon.
Kommentit (50)
Nyt on sekin nähty, että köyhyyttäkin pitää kadehtia.
Vierailija kirjoitti:
Sisäänpääsy ilmainen. Eikö enää saa laitekohtaisia lippuja? Ennen sai ja lapset valitsi pari laitetta, joissa kävivät. Sitten valittiin herkku. Hattara tai jäätelö. Molempia ei saanut ja ruoka syötiin kotona
Riippuu huvipuistosta onko ilmainen sisäänpääsy . Kertaliput maksaa riippuen siitä onko aikuinen vai lapsi niin 5-10€. Tulee halvemmaksi kuitenkin ostaa ranneke
Tuurin Miljoonativoli on ilmainen alle 13-vuotiaille.
Itse olin ekaa kertaa huvipuistossa 36-vuotiaana oman lapsen kanssa. Ihan onnellisen lapsuuden elin silri.
Keep them poor, sanoi eräs viisas kirja
Vierailija kirjoitti:
Tuurin Miljoonativoli on ilmainen alle 13-vuotiaille.
Ja sinne saa aikuisetkin rannekkeita esim. tori.fi:sitä tyyliin 5€/kpl ostettua.
Ei se tivoli nyt mikään ihmeellinen ole mutta perempi kuin ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
No veikkaan et kaikilla ei oo varaa edes Disney Landiin. Edes niillä paikallisilla.
Oon käynyt. Rahaa meni saman verran, kun menis viikoksi esim italiaan lomalle. Mut Disney on koettu ja toiste ei tarvi mennä.
Kävin ekan kerran huvipuistossa 18 v itse ansaituilla rahoilla.
Eivät varakkaatkaan käy huvipuistossa. Miksi köyhien pitäisi?
Sekä mun pitäis ulkoistaa kaikki paperi hommat johki ukko.fi tms koska en paperi hommista ymmärrä mitään ja varmasti tulisi oikein tehtyä jos joku muu taho ne hoitaa