Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä oma äänesi kuulostaa mielestäsi nauhoitettuna?

Vierailija
03.08.2023 |

Minun kuulostaa hieman lapsekkaalta ja siltä että on vaikeuksia puhua.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa kun katson peilistä naamaa niin näytän ihan siedettävältä mutta kun otan valokuvan niin aivan järkyttävältä, puhe kuulostaa omaan korvaan normaalilta mutta kun äänitän ja kuuntelen niin kauheaa sössötystä. Kumpaa tässä pitää uskoa, peiliin vai kameraan? Omaan korvaan vai äänitykseen?

Vierailija
22/39 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaan teinin ylimieliseltä, kimeähköltä lässytykseltä. Eli aivan kamalalta. Olen 23-vuotias mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa kuunneltavaa.

Vierailija
24/39 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyökkäävältä, piilovit..tuilevalta ja arvaamattomalta. Tässä kai syy miksi keskustelut loppuu lyhyeen..

jos haluan keskustella pidempään huomaan että minun on teeskenneltävä ylimukavaa ja hymyiltävä paljon joka on todella raskasta. Jos juttelen omana itsenään niin keskustelu päättyy lyhyeen.

Vierailija
25/39 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoiselta. Aivan erilaiselta kuin kuulen omassa päässäni.

Vierailija
26/39 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän surkealle, vaimealle ja hitaalle. Vaikka omasta mielestä ja omassa päässäni oman puheeni kuultuna sanon napakasti ja nopeahkosti, esim "Jaakko meni tupakalle", niin nauhalla se kuulostaa "Jaaaaakko meeni tupaaaakaaalle" ja 900% vaimennettuna ja hidastettuna verraten siihen miten omassa päässäni sen kuulen puhuessani. Ihan v***n ärsyttävää. Erityisesti tuo vaimeus, vaikka itse kuvittelen ääntäni korottaessa puhuvani melkein puolihuutamalla, niin nauhalla kuitenkin muiden ihan normaali puhe on selkeää ja helposti kuuluvaa ja mulla lähinnä matalaaa "mmmm mm mmmm mmmmmm" vaikka yritän puhua "kovaa". Ihan jäätävän ärsyttävän kuuloista.

Vierailija
27/39 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ääneni kuulostaa hieman nasaalilta ja ikäistäni nuoremmalta (olen 3-kymppinen). Kysyin äsken varmistuksen vierustoverilta ja hän vahvisti. Olen tehnyt opinnoissani ja työtehtävässä haastatteluja, jotka on nauhoitettu, tuskaa on välillä kuunnella itseään. 😅

Vierailija
28/39 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ääni nahoitetaan?

Voit ladata esim. puhelimeen sovelluksen, joka nauhoittaa ääntä.

Vierailija
29/39 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin ääni kuulostaa jotenkin lapsekkaalta ja korkeammalta kuin normaalisti. Puhun paljon työssäni.

Vierailija
30/39 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalalta. En halua edes kuulla. Mutta nahoitettu ääni on sellainen millaisena muut kuulee sen

Kuinka ääni nahoitetaan?

Pilkunnussija

Vierailija
31/39 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nylon Beatilta

Vierailija
32/39 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tyhmältä.

Vierailija
33/39 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omalta ääneltäni, siltä miltä sen tiedän kuulostavan. Paitsi laulu :D

Vierailija
34/39 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveältä. Ekan kerran kuulin oman ääneni nauhalta juuri äänenmurroksen jälkeen. En saanut puheestani mitään selvää. Niin matala että kuulosti siltä kuin olisi juna mennyt juuri sillä hetkellä rakennuksen ohi ja se värinä olisi tallentunut nauhalle

Vierailija
35/39 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan erilaiselta kuin luulen. Onkohan se minun ääni edes

Vierailija
36/39 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostan 14-vuotiaalta pojalta.

Vierailija
37/39 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalalta. En halua edes kuulla. Mutta nahoitettu ääni on sellainen millaisena muut kuulee sen

Kuinka ääni nahoitetaan?

Koitappas keksiä, Einstein!

Voit lyödä rahoiksi kun sen keksit!

Vierailija
38/39 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaessa ihan kiva, rento baritoni, mutta yllätyin että puhuessa kuulostaa vähän ylimieliseltä.

Vierailija
39/39 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ääni kuulostaa nauhalta tosi oudolta ja vieraalta. Nyt olen tottunut siihen, eli olen järjestänyt yli 400 kokousta, jotka nauhoitetaan ja kirjoitan vielä pöytäkirjat niistä puhtaaksi. Alkuun se oli tosi outoa kuulla oma ääni niissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan