Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderin viihdekäyttö "huvikseen" ilman tarkoitustakaan etsiä seuraa - lapsellista ja myös moraalitonta.

Vierailija
03.08.2023 |

Omassa kaveripiirissä tästä on tullut jonkinlainen muoti-ilmiö. Eli että monet parisuhteessa olevat kaverini ovat liittyneet Tinderiin ihan vain viihdemielessä ilman että he edes etsivät sieltä mitään. Kunhan selailevat huvikseen ja keräilevät tykkäyksiä. Kertokaapa mikä järki tässä on? En nimittäin oikeasti tajua. Itse ajattelen, että tuo on kyllä oman ikäisiltäni (45-50) todella lapsellista ja tietysti myös moraalitonta siksi, että siellä moni kumminkin toivoo aidosti löytävänsä seuraa.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on helppo: tuo on maailman helpoin tapa saada jännitystä tylsään arkeen. Hauskaa ja samalla myös viatonta. Toki siten, että puoliso tietää tästä harrastuksesta.

Jos ei parempaa tekemistä ole. No mikä sitten on?

Vierailija
22/39 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse olen sitä mieltä, ettei kukaan siellä tinderissä oleva ole velkaa minulle parisuhdetta tai treffejä. Mutta eihän sekään toki ole kiva, jos johtaa ihmisiä harhaan. Moniin ihmisiin tutustuneena olen kyllä (sinkkuna) sillä asenteella, että on epätodennäköistä, että jostain juuri tietystä tyypistä sattuisi tulemaan jotain, vaikka olisi kuinka hyvä paperilla.

Eli ei sillä minulle niin väliä ole, mitkä henkilön motiivit ovat tinderissä. Toivottavaa toki olisi, ettei haluaisi  m u r h a t a  minua. Eikä tekisi ohareita. Parisuhteelliset eivät varmaan treffeille mene, tai toivottavasti eivät, olisi ärsyttävää laittautua varattua miestä varten :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut Tinder huvikseen. Olen halunnut katsoa onko siellä mitään mielenkiintoista. No, ei ole. Siellä on vain jämät, jotka ei kelpaa kellekään. 

Loppui lyhyeen minun Tinderissä olo.

No tämä. Asun keskikokoisessa kaupungissa ja Tinder on täynnä niitä ukkoja, jotka kaikki tietää, mutta kukaan ei halua.

Vierailija
24/39 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä. Itse tein noin sinkkuna kun oli tylsää. Eipä siellä kukaan muukaan vaikuttanut olevan kovin tosissaan. Ja olihan se hauska huomata että kysyntää on.

Vierailija
25/39 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tämä on ihan yhteinen harrastus mieheni kanssa. Iltaisin monesti yhdessä selaillaan ja katsellaan mitä siellä on ja joskus sitten esileikkinä saatetaan yhdessä viestitellä jonkun "hyvinvarustettuna" itseään mainostavan kanssa. Tiedän, että on ehkä vähän toisen hyväksikäyttöä. 

Mies todennäköisesti käyttää tinderiä myös yksin ja ei mitenkään testimielessä. Tuo on hyvä alibi miksi muka oli siellä.

Vierailija
26/39 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää tinderissä ihmiset, joilla on kauheat odotukset ja vaatimukset muita kohtaan, eivät esimerkiksi voi kavereina tutustua ensin vaan heti pitäisi olla valmis parisuhteeseen.

Vierailija
27/39 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää tinderissä ihmiset, joilla on kauheat odotukset ja vaatimukset muita kohtaan, eivät esimerkiksi voi kavereina tutustua ensin vaan heti pitäisi olla valmis parisuhteeseen.

Toisaalta ymmärrän varsinkin naisia. Naisen biologinen aikaikkuna iskee nopeasti päin näköä. Ei siinä ehditä useita vuosia kahvittelemaan ja katselemaan.

Vierailija
28/39 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uteliaisuuttaan selailu on myöskin aika tympeää.

Törmäsin kerran naiseen joka sanoi että harrastaa tinder pelaamista. ihmetteli kun poistuin paikalta.

Vierailija
29/39 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ymmärrän varsinkin naisia. Naisen biologinen aikaikkuna iskee nopeasti päin näköä. Ei siinä ehditä useita vuosia kahvittelemaan ja katselemaan.

Niin totta tuokin kyllä!

30/39 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen muutaman kerran Tinderissä saanut tykkäyksen samoilta miehiltä. Kun olen lähettänyt ihan asiallisen aloitusviestin, niin he eivät ole vastanneet mitään. Sitten myöhemmin olen itse tai he ovat poistaneet matchin. Sitten kuitenkin saan joskus myöhemmin taas tykkäykset niiltä samoilta miehiltä. Viimeksi tein niin, että kysyin suoraan, että mikä on heidän motivaationsa olla Tinderissä tai lähettää minulle tykkäys, kun he eivät kuitenkaan vastaa viesteihini. Silloin he poistivat matchit heti.

Vierailija
31/39 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä pitäisi olla kysymys onko sinulla lapsia? Sitten saisi näyttökriteerit valita haluaako nähdä lapsettomia vai lapsellisia. Säästyisi kaikkien aikaa.

Vierailija
32/39 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä olen muutaman kerran Tinderissä saanut tykkäyksen samoilta miehiltä. Kun olen lähettänyt ihan asiallisen aloitusviestin, niin he eivät ole vastanneet mitään. Sitten myöhemmin olen itse tai he ovat poistaneet matchin. Sitten kuitenkin saan joskus myöhemmin taas tykkäykset niiltä samoilta miehiltä. Viimeksi tein niin, että kysyin suoraan, että mikä on heidän motivaationsa olla Tinderissä tai lähettää minulle tykkäys, kun he eivät kuitenkaan vastaa viesteihini. Silloin he poistivat matchit heti.

Jep, toi on kyllä häiritsevää, miehistäkin löytyy paljon noita, jotka ei vastaa aloitusviestiin mitään. Älkää tykätkö ihmisistä, joille ette aio vastata! :D

Vierailija
33/39 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä pitäisi olla kysymys onko sinulla lapsia? Sitten saisi näyttökriteerit valita haluaako nähdä lapsettomia vai lapsellisia. Säästyisi kaikkien aikaa.

Siellähän on nykyään sellainen kohta johon voi kertoa onko lapsia tai toiveita niistä. Kaikki ei vaan halua ilmoittaa sitä tietoa.

Vierailija
34/39 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä olen ollut 16-vuotiaasta asti mieheni kanssa eikä koskaan ole ollut muita suhteita. Ihan mielenkiinnosta olen Tinderiin mennyt, jotta saan tietoa millaiset miehet minusta olisi mahdollisesti kiinnostuneita. En pidä kovin pahana syntinä tätä.

Miksi sinua kiinostaa tällainen. Oletko vajaa? Itsetunto olisi hyväksi ihmiselle, silloin ei tarvitse olla muiden mielipiteiden kiinnostuksen varassa. Mutta elämänsä saa tuhlata mihin haluaa.

35/39 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitten åitäisi myös olla jokin juttu, että jos on jo lähes aikuiset lapset, esim yli 15-vuotiaat, ne on ok. Ei minua ainakaan haittaa, jos miehellä on vaikka 17-vuotias lapsi, kun normaalisti sen ikäinenhän on jo täysin omatoiminen ja itsenäinen.

Vierailija
36/39 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Jos sun kuvat on vaihtuneet tuossa välissä, eivät välttämättä tunnistaneet samaksi ja tuli vahingossa tykättyä. Tai sitten vetävät kaikki ja suodattavat sitten mätsit.

Vierailija
37/39 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän se osoittaa ylimielisyyden meitä sinkkuja kohtaan.

Todella oksettavaa toimintaa.

Kertoo ko tyypin moraalista kaiken.

Vierailija
38/39 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon kaikissa seuranhakusovelluksissa on ihmisiä, jotka ei hae muuta kuin viestiseuraa, syyt toki vaihtelee. Itselleni tämä oli yllätys. On mielestäni kummallista käytöstä, mutta ei tuota oikein voi kieltääkään. Sehän on vähän kuin virtuaalinen yökerho tai pubi, kyllähän sielläkin käy ihmisiä monesta eri syystä.

Vierailija
39/39 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te sitten kutsutte itseänne "kermaksi", joiden ei tarvitse olla Tinderissä, kun siellä on vaan "jämät".... :DDDDD

Kuinka pystyyn kuollut täytyy parisuhteen olla, jos tervitsee tämän tasoista viihdykettä, eli selata onko itsellä markkina-arvoa. Lapatossulla, joka ei osaa lähteä kuolleesta suhteesta ei ole minkäänlaista markkina-arvoa. Voin kertoa tässä, niin säästyt siltä Tinderin selaamiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä