Sinkku, kuinka suuri on sinun body count?
Kommentit (254)
Vierailija kirjoitti:
No 250-300 mies 44.
Seksiriippuvuus diagnisoitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No 250-300 mies 44.
Täyttä puutaheinää.
Miksi luulet noin?
Hitto te yllättyisitte paljon jos tietäisitte totuuksia. Vuodessa on 52 viikkoa ke-pe-la on n150.. kaveri on pokena ollut 20v Helsingissä.
Keskimäärin joka toinen ilta joku nainen tarjoaa itseään. Kaveri ottaa vastaan luku on 75 sivuosumaa vuodessa. Kaveri on tinderissä sieltä tulee osumia 1-2 viikossa tästä tulee 50 -100 lisää.
Kaveri on seksitreffeillä sieltä tulee muutamia tarjouksia viikossa luku kasvaa 50-100..
Kertokaapa tuo vaikka 5vuodella.
Ei nykyään sata luvut ole mitäänjos komea treenattu mies oikeasti hakee seksiä
Njoo, seksiriippuvaiset erikseen. Ite oon ollu ja kun sä mietit 24/7 mistä sais pillua niin luvut on älyttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No 250-300 mies 44.
Täyttä puutaheinää.
Miksi luulet noin?
Vilkaise sivun nettiosoite.
2. Mies 44. Ensimmäisen kanssa olin kerran ja toisen kanssa noin 2-3000 kertaa tähän mennessä. Kumpaakaan en kadu.
7. Nainen ja ikää 50v. Olin naimisissa 17 vuotta, joten luku on juuri sopiva. En välitä irtosuhreista.
7. Ei yhdenillanjuttuja. Noista kolme on sellaisia, joista tuli jälkeenpäin fiilis että käyttivät vain seksiin (vaikka suhde oli muka haussa molemmilla). Kaduttaa ne kokemukset. Nyt hyvässä suhteessa, mutta jos joskus eroan, niin en enää kepeästi hyppää sänkyyn kenenkään kanssa.
N34
1
Mitä vähemmän. Patologisesti sen terveempi ihminen noin ksm koska ei ravitsemus pettää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyöreä 0. Siitä ei voi kuin parantaa. 🤣
m49
Miksi 0? Mikä on mennyt vikaan?
Tuli pienet vehkeet elämän arpajaisissa. Se kummasti hillitsee intiimimpää naisiin tutustumista.
m49
Eli tarkemmin selitettynä. Kynnys hakeutua tilanteisiin jotka johtavat riisuutumiseen ja vuoteeseen on aika korkea.
m49
Vierailija kirjoitti:
Ikää 44v ja miehiä ollut 35.
Olen siis nainen.
10 seksikumppania, jossa yksi 23 vuoden suhde. Olen haluton valehtelemaan ja muutenkin vähän vierastan yhdenillan suhteita, joten siksi luku on noin pieni. Olen tullut torjutuksi satoja kertoja, mutta vähintään yhtä usein olen torjunut lähentyvän naisen.
M 57 v.
No 250-300 mies 44.