Sinkku, kuinka suuri on sinun body count?
Kommentit (254)
Vierailija kirjoitti:
niin, nainen päättää seksistä, mies päättää parisuhteesta/naimisiin menosta. tutkimusten mukaan, useita seksikumppaneita harrastaneen on vaikeampi sitoutua kumppaniin henkisellä puolella. eli monta kumppania =ei pärjää suhteessa, tai naimisissa. siksi on hyvä tietää tällainen asia, jos mielessä käy parisuhde tai jopa kosiminen. u cant make a wife out of a hoe.
Minä en tunne yhtään paria, joissa toinen olisi siveä ja toinen entinen villi. Eiköhän se ole yleensä niin päin, että ihmiset hakeutuu kaltaistensa pariin. Monesti ne irtosuhteita harrastaneet löytävät sen elämänkumppaninkin tällaisesta yhden yön keikasta. Eli jos olet itse siveä ja odottelet kiltisti housut jalassa alttarille, niin tuskin sinun tarvitsee huolehtia siitä että kylänpyörät odottelee kukkapuskan kanssa ovella riiausaikeissa. Elä ja anna muiden elää omannäköistä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on sillä lailla helpompaa, että
jos miehellä on korkea bodycount se on Alfa-uros, jos taas naisella on korkea bodycount se on huo raOnko sinulla mitään ajatusta, mistä tämä voisi johtua?
Olen eri, mutta en aidosti ymmärrä miksi jotkut kokevat tarpeelliseksi arvottaa toisia ihmisiä heidän seksielämänsä perusteella. Pariutumismielessä ymmärrän, että kaikilla on preferenssejä ja yleensä ihminen toivoo kumppaniltaan yhtenevää arvomaailmaa, mutta se vieraiden ihmisten jalustalle nostaminen tai lyttääminen tuolla perusteella on minusta lähinnä typerää.
Eikö ihminen saa valita kumppaninsa juuri niillä kriteereillä, millä haluaa?
Niinhän minä sanoinkin, että parinvalintapreferenssit ymmärrän. Sen sijaan yleisellä tasolla h*orittelua tai pelimiesten palvontaa en ymmärrä enkä arvosta. Lähtökohtaisesti ei ole mikään pakko lytätä ja solvata niitä, jotka ei sovi omiin kriteereihin. Normaali ihminen "swaippaisi vasemmalle" ja siirtyisi eteenpäin. Missä vaiheessa nousee esiin se tarve h*oritella ketään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos miehellä on korkea bodycount se on Alfa-uros, jos taas naisella on korkea bodycount se on huo raOnko sinulla mitään ajatusta, mistä tämä voisi johtua?
Olen eri, mutta en aidosti ymmärrä miksi jotkut kokevat tarpeelliseksi arvottaa toisia ihmisiä heidän seksielämänsä perusteella. Pariutumismielessä ymmärrän, että kaikilla on preferenssejä ja yleensä ihminen toivoo kumppaniltaan yhtenevää arvomaailmaa, mutta se vieraiden ihmisten jalustalle nostaminen tai lyttääminen tuolla perusteella on minusta lähinnä typerää.
Niinhän minä sanoinkin, että parinvalintapreferenssit ymmärrän. Sen sijaan yleisellä tasolla h*orittelua tai pelimiesten palvontaa en ymmärrä enkä arvosta. Lähtökohtaisesti ei ole mikään pakko lytätä ja solvata niitä, jotka ei sovi omiin kriteereihin. Normaali ihminen "swaippaisi vasemmalle" ja siirtyisi eteenpäin. Missä vaiheessa nousee esiin se tarve h*oritella ketään?
No ei sivistyneet ihmiset tuollaisia sanoja käytäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos miehellä on korkea bodycount se on Alfa-uros, jos taas naisella on korkea bodycount se on huo raEn ainakaan itse naisena huolisi miestä, jolla ollut tosi paljon seksikumppaneita.
Ketään ei kiinnosta. Vähiten niitä miehiä, jotka saavat irtosuhteita helposti.
Samoin kuin ei niitä irtosuhdenaisiakaan juuri kiinnosta ne neitsyttä hakevat konservatiivimiehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sivistyneet ihmiset tuollaisia sanoja käytäkään.
Täysin samaa mieltä. Alaketju lähti kuitenkin kommentista:
"Miehillä on sillä lailla helpompaa, että
jos miehellä on korkea bodycount se on Alfa-uros, jos taas naisella on korkea bodycount se on huo ra"
Jokainen saa toki valita sellaisen kumppanin kuin haluaa. Tässä olikin kyse siitä, miksi jotkut kokee palavaa tarvetta lytätä ja halveksia niitä joita ei itse halua deittailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos miehellä on korkea bodycount se on Alfa-uros, jos taas naisella on korkea bodycount se on huo raEn ainakaan itse naisena huolisi miestä, jolla ollut tosi paljon seksikumppaneita.
Samoin kuin ei niitä irtosuhdenaisiakaan juuri kiinnosta ne neitsyttä hakevat konservatiivimiehet.
Ei varmasti. He ovat sitten kitisemässä kaikkialla, miten maailma kohtelee epäreilusti, kun miehet saavat sitä ja tätä, mutta nainen on jotain aivan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään aavistusta. Olen yleensä ollut pitkässä parisuhteessa (3) tai tapaillut samaa ihmistä joitakin aikoja. Myös fwb suhteita sinkkuna,koska koen ne helpoksi, mukavaksi ja luotettavaksi. Yhden illan juttuja on alle 5. Tosin pitkän sinkkukauden aikana olen saattanut hairahtua sänkyyn jonkun toisen sinkkuna samaan aikaan olevan kaverin kanssa. Tykkään kyllä ensisijaisesti paristuhteesta ja yhdestä kumppanista. En keräile mitään lukuja tai ihmisiä.
N38 ja veikkaus 50-60
Yhden illan juttuja alle 5 tuon ikäisenä ja bodycount 50-60. Huhhuh.
Tätä olen itsekin hämmästellyt. Olen vain niin ihana ettei yksi kerta riitä kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään aavistusta. Olen yleensä ollut pitkässä parisuhteessa (3) tai tapaillut samaa ihmistä joitakin aikoja. Myös fwb suhteita sinkkuna,koska koen ne helpoksi, mukavaksi ja luotettavaksi. Yhden illan juttuja on alle 5. Tosin pitkän sinkkukauden aikana olen saattanut hairahtua sänkyyn jonkun toisen sinkkuna samaan aikaan olevan kaverin kanssa. Tykkään kyllä ensisijaisesti paristuhteesta ja yhdestä kumppanista. En keräile mitään lukuja tai ihmisiä.
N38 ja veikkaus 50-60
Tätä olen itsekin hämmästellyt. Olen vain niin ihana ettei yksi kerta riitä kenellekään.
Minä hämmästelin sitä, että sinulla on ollut kolme pitkää parisuhdetta. Olet 38-vuotias. Yhden illan juttuja on alle 5 ja bodycount triplasti sen, mitä minulla saman ikäisenä. Kovaa on ollut lätinä jossain vaiheessa, kun monia seksisuhteita on pyörinyt päällekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Pyöreä 0. Siitä ei voi kuin parantaa. 🤣
m49
Miksi 0? Mikä on mennyt vikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N38 ja veikkaus 50-60
Minä hämmästelin sitä, että sinulla on ollut kolme pitkää parisuhdetta. Olet 38-vuotias. Yhden illan juttuja on alle 5 ja bodycount triplasti sen, mitä minulla saman ikäisenä. Kovaa on ollut lätinä jossain vaiheessa, kun monia seksisuhteita on pyörinyt päällekkäin.
Sinkkuelämää 6v yhteensä ja jatkuu edelleen. Päällekkäin :) no sen verran voin lohduttaa, että mitään ei ole tehty salassa, kenenkään selän takana tai millään tavalla turvattomasti.
Vähemmän lätisee kuin parisuhteessa. Seksi on samalla läheisyyttä, himoa ja ystävyyttäkin monen kanssa, mistä onneksi pystyn nauttimaan myös parisuhteen ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten niin moni ei tiedä mitä bodycount tarkoittaa, sehän on ihan arkikieltä.
Joo on, jos puhutaan vaikka terrori-iskuista, mutta ei kai ne taas ole kovin arkisia tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N38 ja veikkaus 50-60
Sinkkuelämää 6v yhteensä ja jatkuu edelleen. Päällekkäin :) no sen verran voin lohduttaa, että mitään ei ole tehty salassa, kenenkään selän takana tai millään tavalla turvattomasti.
Vähemmän lätisee kuin parisuhteessa. Seksi on samalla läheisyyttä, himoa ja ystävyyttäkin monen kanssa, mistä onneksi pystyn nauttimaan myös parisuhteen ulkopuolella.
Ehkä nuo pitkät parisuhteet eivät sitten ole ihan niin pitkiä, kuin mitä minä pitkällä ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N38 ja veikkaus 50-60
Vähemmän lätisee kuin parisuhteessa. Seksi on samalla läheisyyttä, himoa ja ystävyyttäkin monen kanssa, mistä onneksi pystyn nauttimaan myös parisuhteen ulkopuolella.Ehkä nuo pitkät parisuhteet eivät sitten ole ihan niin pitkiä, kuin mitä minä pitkällä ymmärrän.
Parempi termi olisi ollut varmasti vakava suhde. 3v-8v välillä. Kaikkien kanssa ystävävyyttä takana vuosia ja jatkuu. (ei seksi) taitaa nyt hiertää joku jossain vaossa siellä. Oletko ikävässä pitkässä parisuhteessa,pelkäät yksinäisyyttä etkä uskalla lähteä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyöreä 0. Siitä ei voi kuin parantaa. 🤣
m49
Miksi 0? Mikä on mennyt vikaan?
Tuli pienet vehkeet elämän arpajaisissa. Se kummasti hillitsee intiimimpää naisiin tutustumista.
m49