Sinkku, kuinka suuri on sinun body count?
Olkaa rehellisiä. Ja kertokaa sukupuoli ja ikä kommentin lopussa.
Kommentit (254)
Aika paljon halpoja ja kuluneita miehiä tässä ketjussa
Todella paljon on käytettyjä miehiä jotka ei ole aviomiematskua
eka kerta oli kun harjoitteli näitä juttuja mikä kesti 3kk :) ja seuraava kestämyt 31 vuotta mikä tuli eilen täyteen eli 2 eri ihmisen kansa ja olen itsestä tosi ylpee siinä mielessä
itse arvostan tuolaista määrää maasta taivaisiin
Ja mitäpä opimme tästä? Hyvät naiset, hankkikaa itsellenne hyvä koulutus, ammatti ja omat rahat. Lisäksi, pitäkää huvitustenne taso korkeana! Seksiä vain xxx-alfoille kalsarileukalääkärilentäjille, kiltit ja rumat pettävät heti, jos saavat sen kauan kaipaamansa tilaisuuden, ja nuorittelevat perään.
Vierailija kirjoitti:
0 kpl
m44
Sama, myös m44. Saa nauraa, ihmiset.
38, kaikki miehiä; ja mä oon totaalibottom. m19
Vierailija kirjoitti:
eka kerta oli kun harjoitteli näitä juttuja mikä kesti 3kk :) ja seuraava kestämyt 31 vuotta mikä tuli eilen täyteen eli 2 eri ihmisen kansa ja olen itsestä tosi ylpee siinä mielessä
Nuorempana olisit kohdannut sanatonta vähättelyäni. Näin 80-kymppiä käyvänä voi sanoia, ettei haittaa vaikka muutama kymmenen olisi luku pienempi.
#kymmenkuntavuottaomillaansinkkunaennenekaajavikaajääkaapinjakajaa#
Varmaan välillä 250-300 ihan tarkkaan en tiedä. N 24
Vierailija kirjoitti:
Älä ihmettele jos yksikään mies ei huoli parisuhteeseen sua, puhkikulutettua kyläpyörää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ihmettele jos yksikään mies ei huoli parisuhteeseen sua, puhkikulutettua kyläpyörää
Jaa no nyt olen hyvässä ja tyydyttävässä parisuhteessa. Pelottaako sinua naiset jotka haluavat nauttia hyvästä seksistä myös sinkkuna? N 24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0 kpl
m44
Sama, myös m44. Saa nauraa, ihmiset.
Sama.
M42
150-200 n28v.
Olen kiltti kirjastovirkailija, mutta mulla on tuhmat harrastukset 😅
H u o r a on aina h u o r a oli sitten mies tai nainen