Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkku, kuinka suuri on sinun body count?

Vierailija
03.08.2023 |

Olkaa rehellisiä. Ja kertokaa sukupuoli ja ikä kommentin lopussa.

Kommentit (254)

Vierailija
141/254 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa tuplata aina naisten ilmoittama bodycount. Vaikka se olisi anonyymilla keskustelupalstalla.

Miksi. Epäiletkö, että huijaisimme. Tämä on keskustelupalsta, jossa voi kommentoida ihan anonyymisesti. Mitä järkeä olisi huijata täällä?

Vierailija
142/254 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti 36, en muista tarkkaan.

Viimeisten 20 vuoden aikana 1 :D

N 62v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/254 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N47. Noin 15. En viitsi laskea, koska en välitä muistella näitä menneisyyden hahmoja.

Eli noin 30, jos alat oikein tarkasti muistelemaan.

Vierailija
144/254 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa tuplata aina naisten ilmoittama bodycount. Vaikka se olisi anonyymilla keskustelupalstalla.

Ehkä triplata nykyään.

Tämän vuoksi itse en ikinä antaisi naiselle kuin ehkä yhden kolmasosan elämästäni.

Vaikka olisi hauskaa yhdessä yms. En ikinä luottaisi naiseen niin, että jakaisin elämäni, rahani, tai edes kertoisin omia ajatuksiani hänelle.

Hänhän on voinut olla villi!

Ja kyllä, tässä on moni parisuhde mennyt rikki tämän takia, mutta mitä siitä minulle?

Parempi kokonaisena ihmisinä kuin yhdessä villin kanssa.

Vierailija
145/254 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 100 mutta alle 150 M-58

Vierailija
146/254 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 100 mutta alle 150 M-58

Pääsiskin 58:een mennessä tuollaisiin lukemiin... Voi jäädä haaveeksi.

Vierailija
147/254 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on sillä lailla helpompaa, että

jos miehellä on korkea bodycount se on Alfa-uros, jos taas naisella on korkea bodycount se on huo ra

Vierailija
148/254 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos miehellä on korkea bodycount se on Alfa-uros, jos taas naisella on korkea bodycount se on huo ra

Sellaista se on romantiikan maailmassa, ettei edes naisille voi luvata, että kaikki on kivaa, helppoa ja mukavaa.

Vierailija
149/254 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla mitään ajatusta, mistä tämä voisi johtua?

Vierailija
150/254 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytöt.

Vinkki, se näkyy naamasta.

Niin, se näkyy naamasta kun lakkaa saamasta.

Tämä. Tuttua inceleille ja sen takia ei varsinkaan saa koska se naama.

Vierailija
151/254 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä triplata nykyään.

Tämän vuoksi itse en ikinä antaisi naiselle kuin ehkä yhden kolmasosan elämästäni.

Vaikka olisi hauskaa yhdessä yms. En ikinä luottaisi naiseen niin, että jakaisin elämäni, rahani, tai edes kertoisin omia ajatuksiani hänelle.

Hänhän on voinut olla villi!

Ja kyllä, tässä on moni parisuhde mennyt rikki tämän takia, mutta mitä siitä minulle?

Parempi kokonaisena ihmisinä kuin yhdessä villin kanssa.[/quote

Sama, mutta vaan toisten päin. Omien ajatusten kertominen ja elämän jakaminen on haastavaa miesten kanssa. Ärsyttää se ajatus, että mies on joskus elänyt villiä elämää.

Vierailija
152/254 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te täällä horottelette seksistä nauttivia naisia? 99%:a ajasta vingutte kun naiset ei anna, sitten kun ovat antaneet, horottelette.

Tässä ei lainattu minun kommenttia eli ei välttämättä ollut juuri minulle osoitettu, silti:

Ho roja ne on miehetkin joilla on kymmeniä kumppaneita. Olen itse hetero nainen joten toisten naisten antamattomuus ei minua vinguta.

Vierailija
153/254 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 35. N42.

Tuossa oli kymmenen vuoden pätkä jolloin seksiä oli vain yhden ihmisen kanssa. Sinkkuunnuttuani body count nousi noin vuosi sitten yhdellä ja nyt hiljattain toisella. Parisuhteen olisin halunnut sen vuoden takaisen kanssa, mutta toisin kävi. Seuraavaa vakavaa suhdetta en etsi ennenkuin vanhat haavat on parantuneet. Nyt katson, josko tästä viimeisimmästä partnerista tulisi joku fwb-tyylinen vakkariviritelmä ja jos ei, niin talvella varmaan aikaisintaan seuraavaa.

Vierailija
154/254 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään aavistusta. Olen yleensä ollut pitkässä parisuhteessa (3) tai tapaillut samaa ihmistä joitakin aikoja. Myös fwb suhteita sinkkuna,koska koen ne helpoksi, mukavaksi ja luotettavaksi. Yhden illan juttuja on alle 5. Tosin pitkän sinkkukauden aikana olen saattanut hairahtua sänkyyn jonkun toisen sinkkuna samaan aikaan olevan kaverin kanssa. Tykkään kyllä ensisijaisesti paristuhteesta ja yhdestä kumppanista. En keräile mitään lukuja tai ihmisiä.

N38 ja veikkaus 50-60

Vierailija
155/254 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään aavistusta. Olen yleensä ollut pitkässä parisuhteessa (3) tai tapaillut samaa ihmistä joitakin aikoja. Myös fwb suhteita sinkkuna,koska koen ne helpoksi, mukavaksi ja luotettavaksi. Yhden illan juttuja on alle 5. Tosin pitkän sinkkukauden aikana olen saattanut hairahtua sänkyyn jonkun toisen sinkkuna samaan aikaan olevan kaverin kanssa. Tykkään kyllä ensisijaisesti paristuhteesta ja yhdestä kumppanista. En keräile mitään lukuja tai ihmisiä.

N38 ja veikkaus 50-60

Yhden illan juttuja alle 5 tuon ikäisenä ja bodycount 50-60. Huhhuh.

Vierailija
156/254 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta en aidosti ymmärrä miksi jotkut kokevat tarpeelliseksi arvottaa toisia ihmisiä heidän seksielämänsä perusteella. Pariutumismielessä ymmärrän, että kaikilla on preferenssejä ja yleensä ihminen toivoo kumppaniltaan yhtenevää arvomaailmaa, mutta se vieraiden ihmisten jalustalle nostaminen tai lyttääminen tuolla perusteella on minusta lähinnä typerää.

Vierailija
157/254 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan itse naisena huolisi miestä, jolla ollut tosi paljon seksikumppaneita.

Vierailija
158/254 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. M38

Vierailija
159/254 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta en aidosti ymmärrä miksi jotkut kokevat tarpeelliseksi arvottaa toisia ihmisiä heidän seksielämänsä perusteella. Pariutumismielessä ymmärrän, että kaikilla on preferenssejä ja yleensä ihminen toivoo kumppaniltaan yhtenevää arvomaailmaa, mutta se vieraiden ihmisten jalustalle nostaminen tai lyttääminen tuolla perusteella on minusta lähinnä typerää.

Eikö ihminen saa valita kumppaninsa juuri niillä kriteereillä, millä haluaa?

Vierailija
160/254 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän kuin Yliksen inceleillä tulee ikinä olemaan! HAH! N25

Tulet katumaan, kun et ikinä saa kunnon miestä.

Mistäpä se 'kunnon mies' sen luvun saa kuulla jos nainen ei kerro? " Ei kulta, sä oot eka!"

Naisen maineesta, asenteesta ja löysyydestä.

No eihän se järvi soutamalla kulu! Pimppi voi tiukentua myös seksin myötä, varsinkin jos opettelee lypsämään, supistelemaan ja treenaa aktiivisesti lantionpohjan lihaksia, voi saada ihan kunnon puristusvoiman sinne, jolla ikäänkuin imeä miehen kalua yhdynnässä. Supistelemalla ja puristelemalla voi myös saada itselle tosi voimakkaan orkun.

Olisikin lol jos kuluisi, mlqnvarteen joku matkamittari että paljonko raaski ajella.

Monen miehen kalu alkaa olla jo aika loppuun ajettu siinä kolmenkympin kieppeillä. Jos halvalla saa, niin voi vaivoikseen ottaa, mutta muuten kannattaa jättää sinne Tinderiin pyörimään.