Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku, kuinka suuri on sinun body count?

Vierailija
03.08.2023 |

Olkaa rehellisiä. Ja kertokaa sukupuoli ja ikä kommentin lopussa.

Kommentit (254)

Vierailija
201/254 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 25. Niistä enemmän kuin kerran vain 5. Eli 20 oli kertalaukauksia,  sitten emme tavanneet jomman kumman toivomuksesta. Ja kahden kanssa olen ollut noin 6000 kertaa yhteensä. Vaimon kanssa olin 2000 kertaa, sitten vaimo pisti jalat ristiin. Nykyisen naisystäväni kanssa olen ollut 4000 kertaa ja aina vaan paranee.

M70

Vierailija
202/254 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tänne jo kirjoitin päivällä, mutta katosi ilmeisesti.

Mutta oon mies 44 ja pitkään jo uudessa aviossa. Mutta jonain hiljaisena hetkenä aloin laskemaan mitä ekan eron jälkeen sinkkuaikana ehti kahdessa vuodessa ja noin 70 kumppania tuli lukemaksi, jos jätettiin pois käsiseksi tai muut ei-varsinaiset-yhdynnät.

Muuten se all-time luku ei sitten ole juurikaan tuota suurempi, eli pitkässä suhteessa olen uskollinen ja nuorena en ihan tajunnut miten naisten kanssa pitäis olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/254 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 1360. Jokaisesta on otettu nakukuva ja hyppysellinen tussukarvaa tai jos on posliini niin tuo tukkaa eli kaikki voidaan tunnistaa. M49

Vierailija
204/254 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 1

Vierailija
205/254 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

About 10-15 varmaan ja sit ~7 tyyppiä kenen kanssa oli muuta seksiä muttei yhdyntää.

N32. 

Suurinosa noista nuoruusvuosina 19-25v, sen jälkeen rauhotuin.

Vierailija
206/254 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiitako tässä lasketaan ? 

Vierailija
207/254 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen 200. 

Nainen, 40v. 

Vierailija
208/254 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No..todellakin:

" a count of the bodies of killed inc.enemy soldiers..

children, eldery people and women, too.." ?

-

Sicko. This WORLD.. 

Vierailija
210/254 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruumiitako tässä lasketaan ? 

Joo. Montako sulla on?

Vierailija
211/254 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei paljo..

https://www.minusrus.com/en '

..jokapäivä saa tulla lisää!! (RoistoLauman etuja..)

Vierailija
212/254 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... Niitä on ollut aika paljon, olin nuorena aika liikkuvaa sorttia :) En ole koskaan tarkkaan laskenut, mutta kyllä niitä toistasataa on joka tapauksessa.

Mies, nyt 55+, "kaadoista" valtaosa alle 25:na kun olin vielä sinkku.

Vierailija
213/254 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin, nainen päättää seksistä, mies päättää parisuhteesta/naimisiin menosta. tutkimusten mukaan, useita seksikumppaneita harrastaneen on vaikeampi sitoutua kumppaniin henkisellä puolella. eli monta kumppania =ei pärjää suhteessa, tai naimisissa. siksi on hyvä tietää tällainen asia, jos mielessä käy parisuhde tai jopa kosiminen. u cant make a wife out of a hoe.

Minä en tunne yhtään paria, joissa toinen olisi siveä ja toinen entinen villi. Eiköhän se ole yleensä niin päin, että ihmiset hakeutuu kaltaistensa pariin. Monesti ne irtosuhteita harrastaneet löytävät sen elämänkumppaninkin tällaisesta yhden yön keikasta. Eli jos olet itse siveä ja odottelet kiltisti housut jalassa alttarille, niin tuskin sinun tarvitsee huolehtia siitä että kylänpyörät odottelee kukkapuskan kanssa ovella riiausaikeissa. Elä ja anna muiden elää omannäköistä elämää.

No jaa, kyllä minä olen puolison kanssa aika lailla erilainen lähestulkoon joka suhteessa. Siksi varmaan ollaan pitkään pärjättykin yhdessä.

Vierailija
214/254 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Monen miehen kalu alkaa olla jo aika loppuun ajettu siinä kolmenkympin kieppeillä. Jos halvalla saa, niin voi vaivoikseen ottaa, mutta muuten kannattaa jättää sinne Tinderiin pyörimään."

Kalu loppuunajettu? Millä mekanismilla sen saa ajettua loppuun? Itsellä ainakin toimii ihan yhtä hyvin kuin aina ennenkin, vaikka kyllä sitä käytetään ja paljon.

M58

Vierailija
215/254 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen body count? Puhu suomea

Tarkoittaa haureuden syntiä, eli avioliiton ulkopuolista seksiä.

Tässä ketjussa taitaa kyllä olla panoja noin yleensä. Jos pelkästään avioliiton ulkopuolisia, niitä olisi itselläni kaikki, sillä en vaimoakin panin säännöllisesti ennen avioliittoa, tenavatkin taisi olla jo tehtynä kaikki.

Vierailija
216/254 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Monen miehen kalu alkaa olla jo aika loppuun ajettu siinä kolmenkympin kieppeillä. Jos halvalla saa, niin voi vaivoikseen ottaa, mutta muuten kannattaa jättää sinne Tinderiin pyörimään."

Kalu loppuunajettu? Millä mekanismilla sen saa ajettua loppuun? Itsellä ainakin toimii ihan yhtä hyvin kuin aina ennenkin, vaikka kyllä sitä käytetään ja paljon.

M58

Kun on liian monessa reiässä pyöritelty, niin kulunut se on.

Vierailija
217/254 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M58

Ei vaan se on kokenut, ei kulunut.

Kokemus on usein haluttu ominaisuus, vaikka sitä ei ääneen tietenkään mainita. Kiertoilmaisuna onkin "hän todella tiesi mitä tehdä".

Vierailija
218/254 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M58

Älä nyt hulluja puhu. Ei se ole mikään akselinpätkä, josta hiouituu materiaalia pois. Jos liiallisen jyystämisen seurauksena joskus nahka lähteekin, paranee kyllä.

Vierailija
219/254 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

~22, näistä 4 vielä aktiivisia, n. 4 yhden kerran juttua, loput 1kk - 5v suhteita keveyestä deittailusta saman katon alla asumiseen. 

M32

Vierailija
220/254 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 1360. Jokaisesta on otettu nakukuva ja hyppysellinen tussukarvaa tai jos on posliini niin tuo tukkaa eli kaikki voidaan tunnistaa. M49

Ällöttävä l o r t t o m i e s olet, hyi helv! Saastainen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän