Sinkku, kuinka suuri on sinun body count?
Olkaa rehellisiä. Ja kertokaa sukupuoli ja ikä kommentin lopussa.
Kommentit (254)
Olrn incel enkä siis ole harrastanut seksiä, vaikka halua olisi.
M23
Vierailija kirjoitti:
3, kaikki parisuhteessa. Yhden illan jutut eivät kiinnosta.
Nainen 31v
Mut, mut naisetkin harrastaa paljon enemmän sexiä nykyään ja tekee ihan sexityötäkin nykyään.
Koska nainenkin tykkää siitä. Näin luin täältä.
Tytöt.
Vinkki, se näkyy naamasta.
N. 30. Olen 50v. Lasteni isän kanssa olin 20 vuotta, sinä aikana ei tietenkään muita.
Vierailija kirjoitti:
niin, nainen päättää seksistä, mies päättää parisuhteesta/naimisiin menosta. tutkimusten mukaan, useita seksikumppaneita harrastaneen on vaikeampi sitoutua kumppaniin henkisellä puolella. eli monta kumppania =ei pärjää suhteessa, tai naimisissa. siksi on hyvä tietää tällainen asia, jos mielessä käy parisuhde tai jopa kosiminen. u cant make a wife out of a hoe.
Joillain ongelmallisilla voi tietysti noinkin olla, mutta yleisesti ihmiset nyt on liberaaleja sinkkuillessaan ja konservatisempia parisuhteessa.
Irtoseksi sinkkuillessa ei kerro mitään kykeneväisyydestä parisuhteeseen.
Terv.molemmista nauttinut parisuhteessa uskollinen yksilö
Sinkkuna 6.. Varattuna >25. M40
Vierailija kirjoitti:
Tytöt.
Vinkki, se näkyy naamasta.
Niin, se näkyy naamasta kun lakkaa saamasta.
Eipä erityisen paljon - ehkä joku 60. Aika usein on käynyt niin, että olen helppo ja kun yritän seksin jälkkeemn antaa numeroani, ehdottaa tapaamista, niin NocanDo.
Olen sinkku 48-veenä, enkä ole tyytyväinen elämääni. Nykyään on hyvin vaikea tavata ikäisiäni ( tai anteeksi- vähän nuorempia ) naisia.
Muistakaa tuplata aina naisten ilmoittama bodycount. Vaikka se olisi anonyymilla keskustelupalstalla.
Jotain 90-110. Suomalaisia naisia eniten, mutta yhteensä 12 eri kansallisuutta. Thaimaalainen ja gambialainen olleet parhaita sängyssä.
m37
1, siitäkin melkein 10v aikaa. Ei ollut sillä tavalla minun juttuni, että jaksaisin tehdä asian eteen mitään, tai edes maksaa siitä. M28
..luokittelen itseni vinceliksi, eli vapaaehtoisesti inceliksi.
Siis miten niin moni ei tiedä mitä bodycount tarkoittaa, sehän on ihan arkikieltä.
N47. Noin 15. En viitsi laskea, koska en välitä muistella näitä menneisyyden hahmoja.
2. Kaikki vakituisessa suhteessa.
M24