Sinkku, kuinka suuri on sinun body count?
Olkaa rehellisiä. Ja kertokaa sukupuoli ja ikä kommentin lopussa.
Kommentit (254)
3, kaikki parisuhteessa. Yhden illan jutut eivät kiinnosta.
Nainen 31v
Huvittava ketju, jossa jotkut totuuden torvet pelottelevat naisia, että useamman kumppanin jälkeen nämä eivät 'saisi kunnon miehiä'. Hyvät naiset, pitäkää huvitustenne laatu korkealla, vain paras, komein ja osaavin alfa kelvatkoon!₩
Hyi mitä ho ro ja tää aavee täynnä kun kaikilla kymmeniä?!
N 31, 10
Naiset saa aina halutessaan seksiä tai parisuhteen ellei nainen ole todella ruma ja/tai lihava.
Miehille asia ei näin ole ja mies joutuu tyytymään siihen kuka nainen antaa antaa seksiä ja naiset on tunnetusti nirsoja sekä yliarvioi oman tasonsa todella pahasti.
Vierailija kirjoitti:
33v., 38, viimeiset 10v. yks ja sama.
Hetkinen, siis ennen 23 ikävuotta sinulla ollut 37 sänkykumppania?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän sä panet, sitä vaikeampi sun on kiintyä kehenkään, kun vertaat aina kumppania aiempiin, etkä ole onnellinen.
Mitä enemmän sinä pelkäät seksiä, sitä vähemmän nautit siitä. Vai oletko milloinkaan nauttinut? Ja kun olet estoinen, pilaat myös kumppanisi seksielämän.
Tuo pelkosi siitä että sinua verrataan muihin kertoo myös epävarmuudesta. Et luota itseesi etkä kumppaniisi. Siksi yrität ratkaista ongelman kontrolloimalla kaikkien muiden seksuaalisuutta. Mutta se ei ole ratkaisu, kuten varmaan itsekin ymmärrät.
Jaa. Mun viimeisimmän kumppanin luku oli 50-350 ja itselleni hän oli viides. Kyllä se meni niin päin, että estoinen ja surkea oli hän enkä minä. En ihmettele, että hän vaihtaa kumppania, kun kiksit seksistä pitää hänen saada uutuudenviehätyksestä.
Enpä ole kirjaa pitänyt, kun sinkkuvuosia takana yli kymmenen. Joinain vuosina ei yhtään seksikumppania, joinain useita. Mitä väliä? N38
En ole ihan varma, kaikkia ei ole todistettavasti löydetty
Noin sata elämän varrelta nuoresta keski-ikäiseksi.
5. Kaikissa suhteissani. En harrasta irtosuhteita.
N47
Mitä te täällä horottelette seksistä nauttivia naisia? 99%:a ajasta vingutte kun naiset ei anna, sitten kun ovat antaneet, horottelette.
Vierailija kirjoitti:
Oli hauska sattuma kun joskus tuli miehen kanssa puhetta kumppanien määrästä, niin se oli sattumalta sama molemmilla, eli 76. Vitsaillaan vieläkin siitä joskus. Nainen olen.
Miten tuollaisen määrän voi noin tarkalleen muista, ootko pitänyt kirjanpitoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Jos olisi aloittanut seksielämän 20-vuotiaana, se olisi 1kk, jos vaikka 18v., olisi se seitsemän kumppania vuodessa. Aika hiljasta.
Vierailija kirjoitti:
Oli hauska sattuma kun joskus tuli miehen kanssa puhetta kumppanien määrästä, niin se oli sattumalta sama molemmilla, eli 76. Vitsaillaan vieläkin siitä joskus. Nainen olen.
Kuka sekopää edes pitää tarkkaa kirjaa näistä asioista?
Naiset muuten harrastavat nykyään länsimaissa keskimäärin selvästi enemmän seksiä ja heillä on useampia kumppaneita kuin miehillä. Muutos on ollut hyvin nopea.
https://www.themarysue.com/unintentionally-hilarious-sex-chart/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kuin Yliksen inceleillä tulee ikinä olemaan! HAH! N25
Tulet katumaan, kun et ikinä saa kunnon miestä.
Mistäpä se 'kunnon mies' sen luvun saa kuulla jos nainen ei kerro? " Ei kulta, sä oot eka!"
Naisen maineesta, asenteesta ja löysyydestä.
Mä näytän kiltiltä ja viattomalta, ja kaikki myös pitää mua kilttinä ja hiljaisena nörttinä.
T. Rillipäinen nainen, jolla on kaatoja huomattava määrä
Ei naisella voi olla kaatoja.
Se on juurikin näin. Miksi - siksi että naisen ei tarvitse nähdä juurikaan vaivaa saadakseen seksiä.
Ruma mies ei saa seksiä edes rumilta naisilta.
Naisen tarvitsee nähdä paljonkin vaivaa saadakseen HYVÄÄ SEKSIÄ
Niin. Hyvää seksiä ei ole se, että maataan lahnana sängyssä. Hienoa, että naisetkin alkavat hyväksyä sen, että miehen ei tarvitse tehdä kaikkea ja että miehenkin nautinnolla on väliä.
En tiedä millaisia lahnoja sinä olet tavannut, mutta minä naisena otan mielelläni ohjat käsiini. Ei kiinnosta alistua jonkun miehen ronkittavaksi.
niin, nainen päättää seksistä, mies päättää parisuhteesta/naimisiin menosta. tutkimusten mukaan, useita seksikumppaneita harrastaneen on vaikeampi sitoutua kumppaniin henkisellä puolella. eli monta kumppania =ei pärjää suhteessa, tai naimisissa. siksi on hyvä tietää tällainen asia, jos mielessä käy parisuhde tai jopa kosiminen. u cant make a wife out of a hoe.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te täällä horottelette seksistä nauttivia naisia? 99%:a ajasta vingutte kun naiset ei anna, sitten kun ovat antaneet, horottelette.
Se on sitä ulimiehen logiikkaa
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen body count? Puhu suomea
Tarkoittaa haureuden syntiä, eli avioliiton ulkopuolista seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Jos olisi aloittanut seksielämän 20-vuotiaana, se olisi 1kk, jos vaikka 18v., olisi se seitsemän kumppania vuodessa. Aika hiljasta.
Miten joku voi tavata noin monia ihmisiä, seitsemän uutta tuttavuutta vuodessa?
Ei ihme, että eivät saa pidettyä parisuhteitaan kasassa, kun ovat huonoja naisia.