Sinkku, kuinka suuri on sinun body count?
Olkaa rehellisiä. Ja kertokaa sukupuoli ja ikä kommentin lopussa.
Kommentit (254)
35 ja 46v nainen olen. Tuskin tulee tuosta enää paljon nousemaan vaikka sinkku olenkin. Mulla on seksisuhde erään miehen kanssa eikä huvita etsiä muuta seuraa. Parisuhdetta en enää ehkä halua koska avioero oli niin ikävä.
Yli 500, kaikki venäläisiä miehiä. Nopeassa tahdissa, noin kolmessa kuukaudessa 1939-1940. Kerta ja laaki.
T. Simo "Valkoinen kuolema" Häyhä
Varmasti yli sata. Tälläkin hetkellä aktiivinen suhde 8 naiseen. Viikonloppuna olin kolmen kanssa yhtäaikaa ja vuorotellen. Naisten miesten katsoessa vierestä. Todella nautinnon täyteinen 2 vuorokautta.
Mies 53v naiset 25-45v +vaimoni 50v
18, muutama ollut pidempi parisuhde, jokunen muutaman illan juttuja ja osa ons
N44
Kauheita horipilluja Suomessa. Ei mikään ihme, kun mamutkin pitää helppoina tapauksina.
Seksuaalisuus on ymmärretty väärin jos tällä lukemalla on mitään merkitystä
Ihan tarkka luku puuttuu mutta siinä 60-70 välissä on.
M47
Vierailija kirjoitti:
Kauheita horipilluja Suomessa. Ei mikään ihme, kun mamutkin pitää helppoina tapauksina.
Painu avaruuten dorka!
Riippuu vähän mitä tarkoitetaan. Jotkut tarkoittaa panokumppaneita ja jotkut ihan vaan seksikumppaneita eikä vaadita edes panoa tapahtuneeksi.
Omat 0 panoa. Muu seksi 1 kpl toisen naisen kanssa joskus kauan sitten aika nuorena kun oli kiinnostusta kokeilla joitain juttuja. Ei olis kyllä koskaan tapahtunut jos hän ei olisi ehdottanut. En meinaan olisi itse uskaltanut kysyä.
Nainen 25v
Ja ei olen ihan heteron, mutta ikisinkku 😪