Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsynyt kun töitä ei saa

Vierailija
03.08.2023 |

Olen pian 25 vuotias nainen, asun pääkaupunkiseudun ulkopuolella pienellä paikkakunnalla. Olen totaalisen uupunut, ettei töitä ole lähialueiden kunnilla ja kaupungeilla tarjota etenkään alalta josta opintoni ovat vielä kesken. Olen palautteesta päätellen ja kokemukseni mukaan pidetty työkaveri ja hoidan hommani töissä hyvin, mutta en siis jostain syystä pääse työelämään kunnolla kiinni tällä iällä. Kaikki työtarjoukset ovat lyhyitä jaksoja, sijaisuuksia eikä palkkattaville ole kuuleman mukaan varaa. Ei myöskään mahdollisuutta saattaa opintoja loppuun esimerkiksi oppisopimuksen kautta. Töitä en myöskään saa varsinaisen ammattini alalta, vaikka töitä olisi mielin määrin yleisellä tasolla tarjonnassa, mutta hakijoitakin niin paljon etten vaan ole hakuprosesseissa läpi päässyt. Tämä on loputonta suota jossa rämpiä ja tunnen todellakin olevani kelvoton työntekijä Suomessa jossa en saa arvostusta, vaikka olenkin hyvä ja rehti työntekijä. Koen olevani epäonnistunut ja paine on kova. :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun mahdollista muuttaa?

Vierailija
2/3 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta oma yritys, naiset saavat paremmat starttirahatkin kuin miehet, joten aloituskynnyksen luulisi olevan matala. Tietysti yrittäminen ei kaikille sovi, mutta kannattaa harkita myös tällaista vaihtoehtoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ongelman kanssa tuli jonkin aikaa painittua ja yhtään ei helpottanut se todellisuus, että pienien kuntien väliset ajomatkat voi olla pitkiäkin mikäli töitä ei omalta asuinkunnalta löydy. Tsemppiä kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi