Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisko alkanut vetää keskusteluun minun menneisyyttäni joka kerta kun tavataan

Vierailija
03.08.2023 |

Esimerkiksi viime viikonloppuna. Ihan tavallinen lauantai-iltapäivä. Juodaan kahvia meidän vanhempiemme luona, lapset leikkii ulkona. Sisko alkaa yhtäkkiä puhua minun menneisyydestäni, kuinka poltin ennen "kuin korsteeni" tupakkaa. Minä lopetin 15 vuotta sitten, enkä ole sen jälkeen polttanut yhtään savuketta. Siskoni ilmeisesti polttelee silloin tällöin.

Tai toisella kertaa hän tivasi minulta aviomieheni sekä oman miehensä kuullen, kuinka monen miehen kanssa olen elämäni aikana seurustellut, ja sai sen kuulostamaan siltä kuin miehiä olisi satoja. Sisko on minua kuusi vuotta nuorempi, ja pakko todeta että hänellä se Tinder on viuhunut, minulla taas ei.

Mitä hän hakee tällä? Kun yritän ottaa asian puheeksi, saan kuulla että mitä sä draamailet. Meillä oli aikaisemmin hyvät välit, matkusteltiinkin ennen koronaa kaupunkilomille ja oli taas tarkoitus keväällä mennä. En ole mielestäni sanonut mitään pahaa, en ole menestynyt yhtäkkiä tai laihtunut ylipainostani pois.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kais hälläkin on menneisyydessään kiinnostavia asioita..? Tyyliin:

"Joo tosiaan tuli sillon aika paljon polteltua. Heh. Jäänyt niistä ajoista kanssa mieleen kun tulit sillon kerran kotiin vaatteet yltä päältä yrjössä ja ilman pikkareita. Nyt en enää muista mikä sen kundin nimi sillä kertaa oli. Olikos se se Matti vai Sami vai se Börde, joka haisi aina vähän pissalle?"

Vierailija
2/8 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vanhojen muistelu on niin raskas tyyli. Tehty mikä tehty eihän niille kukaan enää mitään mahda. Voit haukkua siskosi vaikka pystyyn, jos et muuta keksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetääkö siis sinun menneisyydestä esiin epäimartelevia asioita vain kun muut on läsnä?

Vierailija
4/8 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetääkö siis sinun menneisyydestä esiin epäimartelevia asioita vain kun muut on läsnä?

Kyllä. 

Ja on elänyt omat rillumhei-vuotensa (anteeksi en keksinyt järkevämpää sanaa, hehe) kun minä olin jo työelämässä ja asuin toisaalla. En ole siis todistanut mitään kummoisempaa ja olisi mukavempaa sanoa takaisin jotakin fiksumpaa kuin lähteä samaan mukaan. Ap

Vierailija
5/8 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulle kade. Itsellään ei varmaankaan mene hyvin ja voi olla eron partaalla. 

Vierailija
6/8 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten toksinen ihminen. Sillä menee itsellä huonosti ja yrittää siksi alentaa sinua.

Vierailija
7/8 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 

Ja on elänyt omat rillumhei-vuotensa (anteeksi en keksinyt järkevämpää sanaa, hehe) kun minä olin jo työelämässä ja asuin toisaalla. En ole siis todistanut mitään kummoisempaa ja olisi mukavempaa sanoa takaisin jotakin fiksumpaa kuin lähteä samaan mukaan. Ap

Siinä tapauksessa hän kokee jostain syystä tarvetta nostaa itseään esiin painamalla sinua alas. Koittaisin selvittää mistä tämä johtuu, eli onko alemmuuden tunnetta nimenomaan sinua vastaan vai tekeekö muillekin samoin. Hankalahan tuollaisesta on lähteä puhumaan.

Seuraavan kerran kun tekisi noin koittaisin vastata esittäen vilpittömän ihmettelevää että "Mistäs moinen tuli mieleen juuri nyt? Ei minulla ole tarvetta muistella tuollaisia vanhoja asioita, niin outoa että sinusta on"

Vierailija
8/8 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi