Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko miehessä olla jokin ulkoinen seikka teille sellainen, että nussimisessa joko voisi saada tai sitten ei saa?

Vierailija
03.08.2023 |

Siis saada orgasmia tai ylipäätään tosi kiihottavaa nautintoa yksittäisten ulkoisten seikkojen takia? Karvaisuus, karvattomuus, lihaksikkaat kädet, tavalliset kädet, silmien väri tai mitä ikinä se onkaan teille. Tai on olematta.

Kuinka tärkeää joku tietty ulkonäköseikka voi olla?

Itselle tärkeät seikat naisessa ulkoisesti on luonnollisuus (luomuus), tukevahkot muodot sekä häpykarvoitus jota pitää olla. Hoikkuus ja karvattomuus ei kiihota.

Onko silloin pinnallinen kokee, että ei voi kiihottua satasella vaikka olisi kuinka mukava ja älykäs ihminen vaan ulkoiset seikat vaikuttavat paljonkin! Jos muna ei seiso posliinin edessä niin onko silloin erektiovaivaa? Vai pitääkö seistä naisen kuin naisen kanssa? :)

T. Mies

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ulkoisilla tekijöillä ja mieltymyksillä on merkitystä siinä ,miten paljon kiihottuu ja viehättyy seksuaalisesti. Harvoin sitä ihminen punkkaan menee ihmisen kanssa joka ei herätä seksuaalista kiinnostusta ulkoisesti. Naisilla ja miehilläkin, oletan

Voihan se kuulostaa pinnalliselta mutta minkäs sille mahtaa, ulkonäkö on eka asia jonka huomaamme. Ja tottakai suhteessa sitten tulee painoarvoa enemmän muille tekijöillekin kun ulkonäölle (parisuhteessa siis)

En rupea erittelemään niitä seikkoja miehissä mitkä minua kiihottavat , koska ihmisillä on niin paljon eri makuja näissä, ei ole sellaisia universaaleja juttuja mikä toimii kaikille

Vierailija
2/26 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein asia naisen orgasmin saamiselle on se, että nainen pystyy saamaan orkkunsa. Sillä ei ole mitään tekemistä miehen kanssa. Nainenhan voi pitää vaikka silmänsä kii panon aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä onko silmät auki vai kiinni. Genitaalien, häpykielen tai muun vulvan on  saatava ärsykettä, ja siinä se.

Tottakai pitää miehen  olla muutoin myös vetovoimainen.

Vierailija
4/26 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset saavat orkkunsa rintoja tai nännejä hyväilemällä. Jotkut piiskalla. Jotkut jopa nukkuessaan.

Siinä sulle hiukan lisäeväitä jokseenkin tyhjään tietopankkiisi. Ja tervetuloa todelliseen maailmaan, jossa orkkuja saadaan monella eri tavalla!

Vierailija
5/26 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset saavat orkkunsa rintoja tai nännejä hyväilemällä. Jotkut piiskalla. Jotkut jopa nukkuessaan.

Siinä sulle hiukan lisäeväitä jokseenkin tyhjään tietopankkiisi. Ja tervetuloa todelliseen maailmaan, jossa orkkuja saadaan monella eri tavalla!

Juurikin näin. Kaikki ei elä pikku tynnyrissään.

Vierailija
6/26 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein asia naisen orgasmin saamiselle on se, että nainen pystyy saamaan orkkunsa. Sillä ei ole mitään tekemistä miehen kanssa. Nainenhan voi pitää vaikka silmänsä kii panon aikana.

Tää on aika outo väite 🤔, tuota viimeistä virkettä lukuunottamatta.

Vierailija
7/26 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimon kanssa meni 10 vuotta ennen kuin alkoi saamaan orgasmin. Pitää vain olla tietyssä asennossa. alkuun oli hyvinkin tarkkaa, että asento on oikea. Sitten, kun vaimo on vuosien myötä tottunut asentoon ja saamiseen, asennon ei tarvitse olla ihan niin tarkka. Lisäkiihoke saa vaimon tulemaan yleensä paremmin. Ihan kädet jonnekin muualla tai erilainen ote toimii jo lisäboostina. 

Kun parisuhteessa meni huonosti, mutta seksi sen verran kiinnosti, että halusi seksiä sen verran, että saa orgasmin säännöllisesti. Minä en miehenä ollut se joka kiihotti vaimoa ulkoisesti tai henkisesti.

Vierailija
8/26 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt puolisen vuotta ollut rakastajana mies, joka on todella ylipainoinen (= iso vatsa) ja vaikka en itsekkään ole hoikka vaan lievästi ylipainoinen niin en olisi kuvitellut ikinä harrastavani seksiä Hänen kokoisen miehen kanssa. Hän on ihan mieletön rakastaja, joten olen todella iloinen, että tapasimme. Kuuluin siihen sarjaan jolla orgasmin saaminen millään tavalla toisen ihmisen kanssa oli todella vaikeata ja totuinkin siihen, että saan vain silloin tällöin, mutta nykyään saan niitä joka kerta ja todella monta. Piti elää 50 vuotiaaksi asti, että olen tavannut henkilön, joka pitää minua hyvin seksuaalisena ihmisenä ja saa aikaan sellaiset ilotulitukset, että ei tottakaan.

Vierailija
9/26 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimon kanssa meni 10 vuotta ennen kuin alkoi saamaan orgasmin. Pitää vain olla tietyssä asennossa. alkuun oli hyvinkin tarkkaa, että asento on oikea. Sitten, kun vaimo on vuosien myötä tottunut asentoon ja saamiseen, asennon ei tarvitse olla ihan niin tarkka. Lisäkiihoke saa vaimon tulemaan yleensä paremmin. Ihan kädet jonnekin muualla tai erilainen ote toimii jo lisäboostina. 

Kun parisuhteessa meni huonosti, mutta seksi sen verran kiinnosti, että halusi seksiä sen verran, että saa orgasmin säännöllisesti. Minä en miehenä ollut se joka kiihotti vaimoa ulkoisesti tai henkisesti.

Annoit siis vaimosi olla ilmna 10 vuotta? etkö voinut muutakuin naida? Karmee!

Vierailija
10/26 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa nyt jo että tutkitusti se saako nainen orgasmia riippuu lähinnä naisesta ei miehestä. 

Totta kai jos kumpikaan osapuoli ei edes yritä tuottaa naiselle orgasmia, ei sitä tule, mutta yleisesti ei ole mitään taikakarismaa jolla naiset saa laukeamaan. 

Vierailija
11/26 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon auttaa oikea haju...

Vierailija
12/26 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa nyt jo että tutkitusti se saako nainen orgasmia riippuu lähinnä naisesta ei miehestä. 

Totta kai jos kumpikaan osapuoli ei edes yritä tuottaa naiselle orgasmia, ei sitä tule, mutta yleisesti ei ole mitään taikakarismaa jolla naiset saa laukeamaan. 

No niinhän mä tuolla aikaisemmin jo kerroin. Ja sitten joko oman elämänsä sankari tulee ihmettelemään muka outoa kommenttia.

Tiedän hyvin, että monet naiset haluaa ulkoistaa orkkunsa miehille.  Mutta suurin este naisen orkulle on nainen itse. Ei mies.

13/26 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on varmasti omat seksuaaliset mieltymykset, miten paljon kiihottuu mistäkin ulkoisista ominaisuuksista, mutta jos tapaa miehen/naisen ja jos ilmassa on heti voimakas seksuaalinen lataus ja vetovoima ja päätyy siitä sänkyyn, niin tuskin on väliä enää onko karvat vai ei tai onko isompi perse, kuin unelmien tyypillä, jos vaan kemiat on kohdillaan ja lataus on välillä käsinkosketeltavissa.

Tietysti ulkonäköön kiinnittyy ensin huomio, mutta jos katseesta jo aistii seksuaalisen vetovoiman ni aika sama onko punaiset vai keltaiset housut jalassa tai onko aamulla parta ajettu.

Eli ei ole ulkoisilla seikoilla väliä ainakaan mulle.

N47

Vierailija
14/26 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän mä tuolla aikaisemmin jo kerroin. Ja sitten joko oman elämänsä sankari tulee ihmettelemään muka outoa kommenttia.

Tiedän hyvin, että monet naiset haluaa ulkoistaa orkkunsa miehille.  Mutta suurin este naisen orkulle on nainen itse. Ei mies.

Orgasmi tapahtuu aivoissa. Siksi mieskin voi panna laukeamatta eikä nainen voi siihen vaikuttaa

Vierailija
15/26 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoit siis vaimosi olla ilmna 10 vuotta? etkö voinut muutakuin naida? Karmee!

Ei meillä kummallakaan ollut oikein kokemusta seksistä. Siksi sitä opeteltiin. Autoakaan ei opi ajamaan ilman ajamista. Teoriassa tiedät kuinka auto toimii ja joka autossa on omat niksit. Samoin miehissä ja naisissa on aina opeteltavaa.

Vierailija
16/26 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orgasmi tapahtuu aivoissa. Siksi mieskin voi panna laukeamatta eikä nainen voi siihen vaikuttaa

Mies voi tehdä todella muutakin kuin vaan panna! Eikö vielä joku mies sitä tiedä.

Vierailija
17/26 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi tehdä todella muutakin kuin vaan panna! Eikö vielä joku mies sitä tiedä.

Ja nainenkin voi tehdä muutakuin odottaa miehen tekevän jotain hienoa ja laadukasta tarjotakseen naiselle orgasmin.

Eikö nainen voi panna miehen kanssa niin kuin kokee laukeavansa? Vaikka ensi vinkkinä, hieroo sitä nappulaa yhdynnän aikana jos muuten ei tunnu missään.

Vierailija
18/26 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nainenkin voi tehdä muutakuin odottaa miehen tekevän jotain hienoa ja laadukasta tarjotakseen naiselle orgasmin.

Eikö nainen voi panna miehen kanssa niin kuin kokee laukeavansa? Vaikka ensi vinkkinä, hieroo sitä nappulaa yhdynnän aikana jos muuten ei tunnu missään.

Aika kapea on sinun kokemuksesi naisista.  Mitä jos nainen vaatii ensin pitkän esileikin, jotta ylipäätään olisi yhdyntää aloittaessa niin kiimassa, että orgasmi olisi edes mahdollista yhdynnässä. Mitäpä jos naisen oma kosketus ei tunnu omalla klitorikselle miltään, eikä miehenkään, vaan ovat vain haitaksi. Pitäisikö silloinkin naisen olla vastuussa omasta orgasista?  Toki niin järkeävä nainen onkin. Valitsee itselleen pätevän miehen, joka osaa nuolla ja sormettaa niin hyvin, että pillu käy tarpeeksi kuumana yhdyntää aloittaessa, eikä mies hosu  ja aloita yhdyntää liian aikaisin. Eli fiksu nainen teettää ja mahdollistaa oman  orgasminsa miehellä. 

Vierailija
19/26 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että fiksu nainen valitsee itselleen sopivan kokoisen kalun joka hieroo oikeista paikoista. 

Se, että mies ei saisi omaa tyydytystään tyydyttäessä naisen, on aika absurdia ja aivan marginaalinen juttu. Taitaa koskea vain itsekkäitä miehiä, joiden naisten pitää suostua kaikenmaailman sirkustemppuihin. 

Vierailija
20/26 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"  Toki niin järkeävä nainen onkin. Valitsee itselleen pätevän miehen, joka osaa nuolla ja sormettaa niin hyvin, että pillu käy tarpeeksi kuumana yhdyntää aloittaessa, eikä mies hosu  ja aloita yhdyntää liian aikaisin."

Oletuksena tässäkin siis, että naista tyydytetään vain siksi että yhdyntä onnistuu. Niksei mies voi tehdä loppuun asti naiselle, ja sitten itse ryhtyä panemaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi