Helsingin Sanomissa ei ole tänään yhtään uutista rasismista ja persuista. Eikö mitään ole keksitty??
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesari uutisoi asiasta X ja jengi ulisee.
Hesari ei uutisoi asiasta X ja taas jengi ulisee kun "aiiinahan hesari uutisoi sitäjatätä mädätystä, vaikka en ole itse lukenut lehteä vuosikausiin niin pelkkää mädätystä siellä on!". Aika naurettavaa.Vastaa mulle tähän. Ja mahdollisimman rehellisesti, kiitos!
Mitä mieltä olet siitä, että kun tiedämme, että pieniä, koulupoikia on isolla porukalla pahoinpidelty ja teot kuvattu. Tiedetään, että uhrit ovat olleet kantaväestöön kuuluvia ja tekijät pääsääntöisti muuta etnisyyttä.
Onko sinusta oikein kuvittaa nuorisoväkivaltaa koskeva juttu tavalla, jossa asetelma on käännetty täysin päälaelleen?
Näetkö tuossa mitään ongelmaa?
Ja mistä ajattelet tuollaisen toimituksen täysin tietoisen valinnan johtuvan?
Ei kukaan lehteä kestotilauksena tilaava oikeasti halua kuulla oikeasti mitä tapahtuu oman turvallisen kuplan ulkopuolella ja varsinkin pohtia syitä. Varoittavia esimerkkejä on tosi paljon Ruotsista, Ranskasta jne. Syyt näiden porukoiden syntymiseen ja laajemminkin ongelman käsittely tarjoillaan sopivina ulkoistettuina pikkujuttuina 90 puuvillapesuohjelman ja sanamuunnosten läpäistyinä juttuna jonka voi hypätä yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesari uutisoi asiasta X ja jengi ulisee.
Hesari ei uutisoi asiasta X ja taas jengi ulisee kun "aiiinahan hesari uutisoi sitäjatätä mädätystä, vaikka en ole itse lukenut lehteä vuosikausiin niin pelkkää mädätystä siellä on!". Aika naurettavaa.Vastaa mulle tähän. Ja mahdollisimman rehellisesti, kiitos!
Mitä mieltä olet siitä, että kun tiedämme, että pieniä, koulupoikia on isolla porukalla pahoinpidelty ja teot kuvattu. Tiedetään, että uhrit ovat olleet kantaväestöön kuuluvia ja tekijät pääsääntöisti muuta etnisyyttä.
Onko sinusta oikein kuvittaa nuorisoväkivaltaa koskeva juttu tavalla, jossa asetelma on käännetty täysin päälaelleen?
Näetkö tuossa mitään ongelmaa?
Ja mistä ajattelet tuollaisen toimituksen täysin tietoisen valinnan johtuvan?
Ei ole tullut vastauksia
Vierailija kirjoitti:
Kai siellä joku artikkeli kuitenki seksityön ihanuudesta löytyy? Itse kun en ole kyseistä sontapaperia lukenut vuosikausiin.
Eli mikään ei ole muuttunut. Persut eivät lue mitään. Persut on vähiten koukutettua, työtöntä junttiporukkaa.
Hesarilla on koko toimituksen jauhobileet kun saatiin kokkarit tippumaan ja demarit ykköseksi tämän rasistijankutuksen avulla.
Trump mustamaalaus on kaikilla Suomen valtamedioilla myös kerran päivässä uutisena ja Biden korruptiot ja lasten ahdistelut ja ydinsodan lietsonta Kiinaa vastaan eivät ole koskaan otsikoissa, Suomen valtamedia on yhtä tasokasta kuin Pohjois-Korean valtamedia nykypäivänä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai siellä joku artikkeli kuitenki seksityön ihanuudesta löytyy? Itse kun en ole kyseistä sontapaperia lukenut vuosikausiin.
Eli mikään ei ole muuttunut. Persut eivät lue mitään. Persut on vähiten koukutettua, työtöntä junttiporukkaa.
Kiitos persujen eteen tekemästäsi vaalityöstä. Kyllä sä tolla sait ainakin pari uutta kannattajaa.
En olisi ikinä uskonut että HS menee niin huonotasoiseksi kuin tänä kesänä. Onneksi en ole tilaaja. Se että tuota nasse-korttia heilutetaan ihan joka päivä on mannaa putinistien korville. HS on isänmaan vihollinen.
Vierailija kirjoitti:
Trump mustamaalaus on kaikilla Suomen valtamedioilla myös kerran päivässä uutisena ja Biden korruptiot ja lasten ahdistelut ja ydinsodan lietsonta Kiinaa vastaan eivät ole koskaan otsikoissa, Suomen valtamedia on yhtä tasokasta kuin Pohjois-Korean valtamedia nykypäivänä...
Historia tulee tuomitsemaan Hesarin.
Osmo alkaa olla jo liian nazzahtava Hesarin sivuille.