Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin sinkkunainen saa miehen ihastumaan hetkessä ja palavasti *aito yritys auttaa

Vierailija
03.08.2023 |

Mä olen ex 27-vuotias neitsyt mies, mä olen ollut näiden asioiden valmennuksen kanssa tekemisissä nyt 11 vuotta USA:ssa, Kanadassa, Suomessa ja Ruotsissa ja mul on 2 tavoitetta:
1. Et kukaan ei enää joudu käymään läpi sitä mitä mä kävin läpi
2. Et mä haluun näyttää koko Suomessa sinkkunaisille miten miehiin saa ihan oikean tunneyhteyden, koska se on todellakin mahdollista ja sen voi oppia

Tiedän, iso tavoite mutta tämä on mulle henkilökohtaisesti todella tärkeää, tervetuloa mukaan. Tämä teksti on testaamista Youtube kanavaa ja muuta some-sisältöä varten jotta tiedän, miten suunnitella materiaalia jotta voin parhaiten auttaa naisia sisällölläni.

Sitten asiaan.

Voiko sinkkunainen oikeesti valita ja saada itse haluamansa miehen ihastumaan hetkessä ja palavastimut ei pelkästään kenet tahansa miehen vaan sellaisen "unelmamiehen" ketä oikeasti haluat ja AIDOSTI tunneyhteydellä JA parhaimmillaan 30 päivän sisällä et ei mee ikuisuutta? No olipas mainospuheet...onkos tää nyt ihan huijausta sitten?

Tiedän myös, että Suomessa on ollut tapana ajatella, että "kaikki tapahtuu itsestään omalla painollaan ja tunneasioihin ei voi vaikuttaa". Mä pidin tällasta aikanaan ihan huuhaana.

Sit 3 naista Chicagossa muutti tän kaiken mun silmissä naisten osalta.

Mä olin 2016 Jenkeissä ja Kanadassa, me vedettiin siellä tunnetaitoseminaareja ja henkilökohtaisia valmennuksia miehille ja mä olin tehny tätä joku 3 vuotta siinä vaiheessa.

Siin tuli Chicagossa nää 3 naista puhumaan mulle. Ja niillä oli ISO ongelma: ne mietti et välittääks miehet vaan ulkonäöstä, voiko miehiin ikinä luottaa ja miks mä en voi löytää sellasta miestä ketä MÄ haluanja siin oli taustalla tosi vaikeita juttuja miesten kaa ja ne oli tosi masentuneita. Ne kysy et voisiks mä auttaa niitä. Ja nyt sit MULLA oli ongelma. Ja mä mietin ehkä vähän samaa ku säki, et no voiko MIES valmentaa tällasia asioita naisille?

Ja mä kerroin sen et mä en oo ennen paljoo valmentanu naisia. Mut nää naiset oli nähny mun vetävän muita valmennuksia ja ne lähti tähän mukaan ihan täysillä. Ja siin kävi sit niin et nää kaikki naiset löysi 30 päivän aikana uuden suhteen JUST sellasen miehen kanssa ketä ne ite oikeesti halus. Ja se tapahtu sen periaatteen kautta minkä mä aion tässä kertoa. Ja se oli mulle silmiä avaava kokemus. Mä tajusin et hei, naiset pystyy ihan itse lähestymään ja luomaan tunneyhteyden miehen kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKAAN ei lue tuollaista "tekstiä".

Vierailija
2/9 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 tunneyhteyden alkuvaihetta - tämä on se miten sä saat miehen ihastumaan

#1 on Aloitusvaihe = henkilökohtaisuus + kehut (aitoudella) + huumori

#2 on Kiinnostusvaihe = huumori + flirtti + validaatio

#3 on Vibing-vaihe eli se et molempien tunteet alkaa nousemaan ja se tapahtuu tunnetason kommunikaatiolla ns. “me”-kehyksen sisällä

#4 on Kvalifiointi-vaihe eli sen varmistaminen et 1. mies on sinkku ja emotionaalisesti saatavilla 2. ettei miehessä oo mitään punasia lippuja joita pitäis varoa ja 3. myös et päästään vähän pintaa syvemmälle et täs on edellytykset oikeelle tunneyhteydelle

Jätän tän nyt tässä vaiheessa tähän ku tulee muuten ylipitkä kirjoitus, mutta annan kyllä mielellään näihin kaikkiin 4 vaiheeseen ihan kunnon konkreettisen opastuksen esimerkkilauseineen ja miten se koko juttu toimii.

Ehkä isoin paradigmamuutos eli vallalla olevien näkemysten muutos on se, että nämä asiat eivät tapahdu itsestään, vaan niihin voi ja myöskin saa vaikuttaa ilman, että leimataan "säälittäväksi" tai "pelaajaksi". Ja toinen on se, että se ei ole mitään pelaamista eikä epätoivoista tai "väkisin yrittämällä yrittämistä", vaan oikeaa ja aitoa itseilmaisua ja tunneyhteyden luomista.

Anyway, jätetään tässä vaiheessa tähän ja jatketaan jos mielenkiintoa löytyy :).

Ens kertaan, moikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KUKAAN ei lue tuollaista "tekstiä".

Miksi ei? Aito kysymys.

Vierailija
4/9 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 tunneyhteyden alkuvaihetta - tämä on se miten sä saat miehen ihastumaan

#1 on Aloitusvaihe = henkilökohtaisuus + kehut (aitoudella) + huumori

#2 on Kiinnostusvaihe = huumori + flirtti + validaatio

#3 on Vibing-vaihe eli se et molempien tunteet alkaa nousemaan ja se tapahtuu tunnetason kommunikaatiolla ns. “me”-kehyksen sisällä

#4 on Kvalifiointi-vaihe eli sen varmistaminen et 1. mies on sinkku ja emotionaalisesti saatavilla 2. ettei miehessä oo mitään punasia lippuja joita pitäis varoa ja 3. myös et päästään vähän pintaa syvemmälle et täs on edellytykset oikeelle tunneyhteydelle

Jätän tän nyt tässä vaiheessa tähän ku tulee muuten ylipitkä kirjoitus, mutta annan kyllä mielellään näihin kaikkiin 4 vaiheeseen ihan kunnon konkreettisen opastuksen esimerkkilauseineen ja miten se koko juttu toimii.

Ehkä isoin paradigmamuutos eli vallalla olevien näkemysten muutos on se, että nämä asiat eivät tapahdu itsestään, vaan niihin voi ja myöskin saa vaikuttaa ilman, että leimataan "säälittäväksi" tai "pelaajaksi". Ja toinen on se, että se ei ole mitään pelaamista eikä epätoivoista tai "väkisin yrittämällä yrittämistä", vaan oikeaa ja aitoa itseilmaisua ja tunneyhteyden luomista.

Anyway, jätetään tässä vaiheessa tähän ja jatketaan jos mielenkiintoa löytyy :).

Ens kertaan, moikka!

En itse ainakaan ryhtyisi ikinä tuommoiseen "pelaamiseen". Jos ei suhdetta synny itsestään, niin ei synny. Olen varsin tyytyväinen yksinkin, ei tarvitse yrittää löytää ketään, mutta jos nyt arjessa joku mukava tulee vastaan, saa tulla. En kyllä menisi deiteillekään, en pidä sellaisista keinotekoisista ja tarkoitushakuisista kohtaamistilanteista. Elämäni 3 parisuhdekumppania olen löytänyt opiskelupaikasta ja töistä.

Vierailija
5/9 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että nämä sun neuvot ei oikein istu suomalaiseen kulttuuriin.

Vierailija
6/9 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt sanaakaan tästä.

Vierailija
7/9 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hemmetin epäselvästi ja huonosti kirjoitettu, ihan kuin joku ei-natiivi teinixx olisi kirjoittanut tuon sepustuksen kännissä.

Vierailija
8/9 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo koko lähtökohta on ongelmallinen, eli että pitäisi muka saada joku ihastumaan palavasti ja hetkessä. Mä näen deittailun niin, että sen sijaan että sinne mentäisiin yrittämään "saada" joku mies tai nainen, sinne mennään tutustumaan ihmisiin, mahdollisimman aitona omana itsenään, ja katsotaan tulisiko siitä jotain, sovitaanko yhteen. Jos jompikumpi pelaa jotain tämmöisiä "haluan saada tuon ihastumaan" pelejä, epäaitous astuu kuvioihin ja sitten totuus paljastuu vasta kun suhde on jo alkanut. 

Vierailija
9/9 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olex hullu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi