Oletko sukusi fiksuin?
Se on ikävä kohtalo. Kaikki hylkii eteviä. Kateellisina.
Kommentit (6)
Mikä on suku?
Meillä kaikilla on kaksi vanhempaa eli siinä jo kaksi sukua, lisäksi molempien vanhempien vanhemmat -> taas neljä sukua jne.
En todellakaan oon tehny niin paskoja juttuja ja valintoja että itteenikin hävettää jos ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on suku?
Meillä kaikilla on kaksi vanhempaa eli siinä jo kaksi sukua, lisäksi molempien vanhempien vanhemmat -> taas neljä sukua jne.
Pitääkö täällä tosiaan selittää peruskoulutasoisia termejä?
En tiedä. Miten fiksuus määritellään?
Mulla oli setä, joka ratkoi kaikki sanaristikot kuin vettä vaan ja opiskeli aikuisiällä insinööriksi. Mutta mitä tulee lastenhoitoon, niin hän ei tiennyt minkä ikäinen lapsi oppii pois vaipoista...ja hänellä oli monta lasta...vaimo oli hoitanut ne hommat, kun mies teki reissutyötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on suku?
Pitääkö täällä tosiaan selittää peruskoulutasoisia termejä?
Oikeasti, kerro miten minä olisin sukuni fiksuin kun jo vaikka serkullani on täysin eri suku kuin minulla?
Varmasti "fiksuimmasta" päästä. Kukaan ei ole kyllä kadehtinut, vaan päinvastoin olleet ylpeitä saavutuksista. Älykkyyttä kuitenkin on monenlaista, eikä mielestäni sitä tule asettaa mihinkään arvojärjestykseen.