Sulle ketä ahdistaa etkä jaksa enää
Muista, että sun olotila muuttuu vielä, kun jaksat vielä odottaa. Se muuttuu. Ei nyt heti ehkä, mutta se muuttuu. Paremmaksi. Kaikki muuttuu koko ajan. Odota.
Mene nyt nukkumaan jos voit nukkua. Anna itsesi levätä. Sun ei tarvi tehdä NYT mitään. Ei yhtään mitään. Voit vain olla ja levätä tai nukkua.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Lunixen tosiaan erityisesti tuntunut ihan selkeästi vähentäneen ahdistusta päiväsaikaan. En tiedä, onko plaseboa, mutta ainakin tähän mennessä olleen kokeilun mukaan minulla toimii.
Onko ne miten isoja tabletteja/vaikea nielaista?
On isoja tabletteja johtuen siitä, että ne on kasvin uutetta ja sen määrä vaikuttaa tabletin kokoon. Tabletit voi murskata. Valeriaanassa on melko voimakas valeriaanan maku jos sen murskaa. Voi sekoittaa ruokaan tai juomaan.
Miten murskaat ne, tabletit ovat aika kovia? Onko siellä sisällä jotakin nestemäistä vai ovatko kauttaaltaan samaa kovaa ainetta? Kiitos jos ehdit vastailla! Olen itsekin miettinyt, voisiko niitä murskata, mutta en jotenkin ole uskaltanut kun tosiaan ovat niin kovia ja olen miettinyt onko tabletti "rakennettu" niin, että se toimii kunnolla vain kokonaisena nielaistuna 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Lunixen tosiaan erityisesti tuntunut ihan selkeästi vähentäneen ahdistusta päiväsaikaan. En tiedä, onko plaseboa, mutta ainakin tähän mennessä olleen kokeilun mukaan minulla toimii.
On isoja tabletteja johtuen siitä, että ne on kasvin uutetta ja sen määrä vaikuttaa tabletin kokoon. Tabletit voi murskata. Valeriaanassa on melko voimakas valeriaanan maku jos sen murskaa. Voi sekoittaa ruokaan tai juomaan.
Miten murskaat ne, tabletit ovat aika kovia? Onko siellä sisällä jotakin nestemäistä vai ovatko kauttaaltaan samaa kovaa ainetta? Kiitos jos ehdit vastailla! Olen itsekin miettinyt, voisiko niitä murskata, mutta en jotenkin ole uskaltanut kun tosiaan ovat niin kovia ja olen miettinyt onko tabletti "rakennettu" niin, että se toimii kunnolla vain kokonaisena nielaistuna 🤔
Laita esim. minigrippipussin sisään ja lyö tabletti jollain kovalla nuijalla tms. rikki ja murskaa pussin sisällä. Tyhjennä sitten rouhe tai jauhe lautaselle/mukiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole nestemäistä. On kuivauutetta.
Valeriaana ja kärsimyskukka-Sedix ei ole sitten mitään vahvoja ahdistukseen tehoavia, mutta voi miedosti tasapainottaa/virkistää/rauhoittaa mieltä pitkään käytettynä. Sisältää kyllä mm. GABA:an vaikuttavia aineita. Aivojen GABA:n kautta hermosto rauhoittuu.
Tänä iltana kuuluu sateen ropinaa. Raikas ilma tuoksuu sateelle.
Se on rauhoittavaa.
Saitko nukuttua?