Harmittaa kun vaimoni ei osaa arvostaa sitä, että maksaisin hänelle silikonirinnat
Luulisi että naiset oman itsensäkin takia ottavat niitä usein. Ja myös maksavat niitä itse. Toki onhan ne hyvän näköiset joten minullekin siitä iloa olisi.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Ota itellesi, kun ne silikonit on niin kivat ja leikkaus ei pelota eikä satu yhtään!
Toihan on loistoidea. Sit saan puristella ja ihailla niitä milloin haluan. Varaan heti ajan.
T. Ap
Oletpa oksettava ap. Vaimosi ei ole mikään korjailtava kumilelu sinun mieltymyksillesi, oletko jotenkin päästäsi vajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostaisitko jos vaimosi haluaisi kustantaa sinulle kikkelinpidennyksen?
Arvostaisin, mutta on jo iso.
Paitsi, ettei ole.
Ota itse, kerran ne on niin kauniit ja terveyttä edistävät kapistukset.
Ulkomailla otetuista silateista tulee lukuisa määrä ongelmia ja ne rasittavat Suomen terveydenhoitojärjestelmää, kun puoskareiden jälkiä täällä joudutaan korjaamaan. Kuolemaankaan ei voi jättää. Tämä on niin arka asia, että siitä ei haluta puhua.
Miehet haluavat hoikan naisen, mutta heillä ei tietenkään voi olla rasvakudosta sisältäviä isoja rintoja omasta takaa. Toista se on isommilla tytsyköillä. Luomua on.
Mä arvostaisin jos:
Maksaisit myös mahdollisten komplikaatioiden tuottamat kulut.
Silikonien uusimisen myös mahdollisen eron jälkeen vuosien päästä kun ne täytyy uusia.
Jos anestesiassa tulis joku vakava komplikaatio kuten aivovamma, sitoutuisit omaishoitajaksi.
Maksaisit myös hautajaiset jos kuolisin leikkaukseen/komplikaatioihin.
Virolaiset, venäläiset, latinot naiset osaisivat arvostaa moista huomaavaisuutta ja panostavat kauneuteen.
Onneksi silarit eivät ole enää nuorten miesten ihanteena, vaan sporttinen hoikka nainen.
Kauneusleikkauksista aiheutuvat sairauslomat ovat palkattomia. Onko ap halukas korvaamaan leikkauskulujen lisäksi sairausloman aikaisen palkan? Miten kotityöt, hoitaako ap ne vai palkkaako siihen jonkun? Itse en suostu tarpeettomiin leikkauksiin, joita itse en edes halua. En ole niin innokas kivun perään.
Silikonit on nuorelle naiselle investointi. Muutamalla tonnilla kumitissit ja only-fansissa rahat tulee takaisin 10x eikä tarvitse kuin kameralle stripata.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vaimolle pariin kertaan luvannut kynnet. Sekä sormet että varpaat. Ei ole kanssa kelvannut.
Oletko sä repinyt ne pois - julmaa!
Tuo mimmi näytti vielä 20v sitten ihan hemmetin nätiltä. En voi käsittää kuinka vääristynyt minä kuva neitosella on katsoessaan peiliin. Itsellä tulee tuosta näystä lähinnä huono olo.
Aloita itsestäsi.