Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun vaimoni ei osaa arvostaa sitä, että maksaisin hänelle silikonirinnat

Vierailija
02.08.2023 |

Luulisi että naiset oman itsensäkin takia ottavat niitä usein. Ja myös maksavat niitä itse. Toki onhan ne hyvän näköiset joten minullekin siitä iloa olisi.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan luomutissejä. Kokemusta on myös eri laatuisista silikonitisseistä ja monet niistä eivät ole tuntuneet riittävän pehmeiltä. Jos laittaa silikonit niissä ei kannata säästää vaan valita laadukkaat pehmeät implantti. Olen kokenut myös erittäin aidoilta tuntuvat silikoonitissit että luulin niitä luomuiksi. Kyllä hyvät  tissit on kivat naisella koska tykkään saada tissin suuhun ja tuottaa naiselle mielihyvää.

Vierailija
62/73 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ne itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Samalaiset kuin Siepillä 👍

Liian tanttamaiset.

Vierailija
64/73 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset laittaisi itsellesi silikonirinnat? Sitten voisit niitä hipelöidä. Leikkauksen riskit ja silikonimöykkyjen aiheuttamat selkäkivut olisivat myös sitten sinun kannettavinasi. Saisit myös uusia koko vaatekaappisi kun vanhat vaatteet eivät enää istuisi.

Lisäksi vaimosi mahdolliset liikuntaharrastukset eivät vaikeutuisi vaan sinä saisit kokea senkin ihanuuden vaimosi puolesta. 

Vierailija
65/73 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kumitissit BOING BOING

Ihan helvetin IHQ! 😍🥰🤩

Vierailija
66/73 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään panna rintojen väliin joten kyllä silloin täytyy tisseissä olla kokoa riittävästi eikä vaan kokoa vaan muoto myös merkkaa

Vierailija
67/73 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ilahtuisitko itse, jos nainen tarjoutuisi maksamaan sulle peniksenlaajennuksen? Keholle rankka operaatio, sisällesi jää vierasesine eli se täyte, ja tulisi ehkä olo, ettei omasi ole riittävä.

Tämä! Ap:n kikuli ei sitäpaitsi ole riittävä. On pieni ja veltto,kuten palstateolleilla aina on.

Vierailija
68/73 |
30.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Arvostan luomutissejä. Kokemusta on myös eri laatuisista silikonitisseistä ja monet niistä eivät ole tuntuneet riittävän pehmeiltä. Jos laittaa silikonit niissä ei kannata säästää vaan valita laadukkaat pehmeät implantti. Olen kokenut myös erittäin aidoilta tuntuvat silikoonitissit että luulin niitä luomuiksi. Kyllä hyvät  tissit on kivat naisella koska tykkään saada tissin suuhun ja tuottaa naiselle mielihyvää.

Aika iso suu sinulla jos luomutissi ei suutasi riitä täyttämään. 

Vierailija
69/73 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa oksettava ap. Vaimosi ei ole mikään korjailtava kumilelu sinun mieltymyksillesi, oletko jotenkin päästäsi vajaa?

Löytyihän täältä yksi pölvästi, joka otti tämänkin aloituksen tosissaan.

Vierailija
70/73 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa mulle niin saat tulla välillä puristelemaan!

Vierailija
71/73 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla mitään vaimoa ole. Pistä kätees sitä silikonia.

Vierailija
72/73 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun nämä aloitukset muuttuu koko ajan huonommiksi.

Vierailija
73/73 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei arvosta sitä, että haluat hänelle seuraavat:

a) tuottaa hänelle suurta kipua ja laittaa hänet tarpeettomaan leikkaukseen, jossa on aina hengenvaara itse anestesiassa ja merkittävä tulehdusriski jälkikäteen

b) kivulias toipuminen sairauslomineen

c) toipumisen jälkeen kehossa on vierasesineitä, vatsalla ei voi enää nukkua tai maata, liikunta on vaikeampaa ja painavat rinnat aiheuttavat selkäkipuja, ja rinnoissa on pysyvät arvet

d) rintojen tunto vähenee tai katoaa

e) imetys ei todennäköisesti enää onnistu

f) jatkuva riski implanttien vuotamisesta, joka voi aiheuttaa merkittäviä terveyshaittoja ja vaaraa

g) jos kaikki menisi täydellisesti, sama operaatio kaikkine kuluineen ja kipuineen on silti toistettava kymmenen vuoden välein, ja riskit kasvavat iän kasvaessa entisestään

h) jos implantit poistaa laittamatta uusia tilalle, jäävät silti jäljelle tunnottomuus, arvet, ja löysät, tyhjät pussukat

Jännä juttu tosiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi