Harmittaa kun vaimoni ei osaa arvostaa sitä, että maksaisin hänelle silikonirinnat
Luulisi että naiset oman itsensäkin takia ottavat niitä usein. Ja myös maksavat niitä itse. Toki onhan ne hyvän näköiset joten minullekin siitä iloa olisi.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostaisitko jos vaimosi haluaisi kustantaa sinulle kikkelinpidennyksen?
Arvostaisin, mutta on jo iso.
Omaa mielipidettä ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta paksuutta toivoo AV:lla ilta toisensa jälkeen kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin naisystäväni 18 vee transtyttärelle synttärilahjaksi silikonirinnat. Virossa tekivät edullisesti.
M45
Kuinka paljon tuli komplikaatioita?
Kyllä sinun on ensin ne otettava. Ota sellaiset, joihin voi laittaa sisälle vot eikun viskiähän se olikin. Sieltä sitten kenenkään huomaamatta siemailet.
Sitten jaksaa taas kehitellä tygmiä provoja,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla isompikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän mä en nyt oikein usko sun juttujasi, jo aloituksesta lähtien. Mutta mikäs siinä, harhaisessa mielessäsi toki kaikki on mahdollista.
Sulla on miestään fiksumpi vaimo. Jospa asentaisit ne itelles ensin ja testaisit.
Silareita ottaa itsestään epävarmat miellyttämishaluiset naiset.
Silareista innostuvilla miehillä on mielenterveysongelma.
Mitä suurta lisää " aijoit itseesi laittaa? Voisi vaimo olla tyytyväinen 😀
Maksa mulle ni voin tytöille sulle
T rami
Nams, hyvältä näyttää!
Tuo mrs. koriste on todellinen seksiPOMMI. Ei ihme että seuraajia on jo yli puoli miljoonaa. Kohta varmaan enemmän kuin ex. pääministerillä...
En arvostaisi minäkään. En menisi ikinä mihinkään leikkaukseen pelkästään ulkonäön takia. Täysin turha riski.
Joo en arvostaisi. Pinnallinen mies saattaisi kyllä mennä kiertoon jos moista ehdottelisi.
Perisuomalaista. Täällä nainen korkeintaan loukaantuu, jos tälle tarjoaa maksamaan kauneudenhoitopalveluja. Itse en ole silareita vaimolle ehdottanut, mutta paria muuta asiaa kylläkin. Ei ole kelvannut. Ei hän nyt suuttunut ole, muttei ole vain kelvannut. Jos olisi vaikka virolainen, niin taatusti olisi eri ääni kellossa.
Vaimosi ei ansaitse noin hyvää miestä kuin sinä. Laitata ne silikonirinnat itsellesi, olet ansainnut ne!
Ota itellesi, kun ne silikonit on niin kivat ja leikkaus ei pelota eikä satu yhtään!
Mä olen vaimolle pariin kertaan luvannut kynnet. Sekä sormet että varpaat. Ei ole kanssa kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10cm ei ole iso
ihan kauhea vaimo, hommaa uusi