Elokuvissa käyminen on painajainen
Koko ajan saa miettiä että milloinkohan lähellä istuvat alkavat katsoa kännykkää. Tai vielä pahempaa: erehdyin menemään katsomaan kauhileffaa ja yleisö oli melko nuorta. Kolme tyttöä keskusteli koko leffan ajan.
Tästä lystistä saa maksaa 20 e kun ottaa mukaan herkut ja aikaa tuhlaantui 3 h.
Kommentit (28)
Mua ärsyttää vartin mainokset! Jos maksaa melkein 20 euroa lipusta, silloin ei todellakaan pitäisi olla mainoksia.
No, onneksi on suoratoisto.
Vierailija kirjoitti:
Leffasali oli tyhjää täynnä ja joku sitten oli ottanut paikat kaverinsa kanssa siitä minun vierestäni (oman varaukseni aikaan tyhjät paikat). En kyllä antanut tämän pilata kokemustani vaan siirryin itse muutaman paikan syrjemmälle. Kerrankin kun sai aikaa olla ihan itsekseen niin en saakeli sitä muiden kyljessä ala viettämään.
Näin voi tehdä, jos sali on lähes tyhjä. Olen ollut jopa näytöksessä yksinäisenä katsojana.
Takana istuva ottaa kengät pois jalasta ja nostaa jalkansa minun selkänojani päälle. Siten että minun pää jää haisevien jalkojen väliin. Ei mitään käytöstapoja ihmisillä.
Miksi pitää elokuvissakin räplätä kännykkää. Eikö ihmiset keskity siihen elokuvaan.
Monien kokemukset leffoista ovatkin noista vuoden hittiteinileffojen perjantai/lauantai-illan esityksistä. Kun käy katsomassa vähän vähemmän suosittuja leffoja tai käy katsomassa suositut leffat silloin, kun suurin yleisöpiikki on takana, niin leffateatterit ovat rauhallisia, ja parhaita paikkoja keskittyä katsomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Päivänäytös
Ja kuinka moni työssäkäyvä ehtii keskellä päivää elokuviin?
Vierailija kirjoitti:
Pahinta on elokuvien järkyttävän kova äänenvoimakkuus, edes puolikuuro isäni ei pidä kotona televisiota niin kovalla. Elokuvateatterissa on menettää kuulonsa, en käy enää!
Tästä syystä minäkin lopetin elokuvissa käymisen. Menin pari vuotta sitten pitkästä aikaa elokuviin enkä tiennyt, että nykyään sinne pitää ottaa korvatulpat. Jouduin istumaan koko elokuvan kädet korvilla ja käsivarret kipeytyivät moneksi päiväksi.
Miksi maksaa elokuvalipusta, jos siitä ei piittaa sitä vertaa, että jättäisi elokuvan ajan olla räpläämättä kännykkää ja kälättämättä? Muinoin kävin elokuvissa silloisessa "nuorisoporukassa", joka ei malttanut olla hiljaa, ja siksi varasimme aition. Emme sitten häirinneet muita. Onko sellaisia nykyisin?