Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elokuvissa käyminen on painajainen

Vierailija
02.08.2023 |

Koko ajan saa miettiä että milloinkohan lähellä istuvat alkavat katsoa kännykkää. Tai vielä pahempaa: erehdyin menemään katsomaan kauhileffaa ja yleisö oli melko nuorta. Kolme tyttöä keskusteli koko leffan ajan.
Tästä lystistä saa maksaa 20 e kun ottaa mukaan herkut ja aikaa tuhlaantui 3 h.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä, mun viime kokemus oli myös vähän huonompi. Takana istuva vanhempi herrasmies ryki kurkkuaan läpi leffan, hyvä ettei tullut sadetta niskaan kun välillä räkäisi.

Vierailija
2/28 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffateatteri on hyvä paikka kuhertelulle. On romanttisen hämärää. Kiva pussailla ja jutskata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffateatteri on hyvä paikka kuhertelulle. On romanttisen hämärää. Kiva pussailla ja jutskata.

Ottakaa sitten hotellihuone tai pysykää kotona, pois häiritsemästä niitä jotka oikeasti haluavat katsoa elokuvan ja saada vastinetta lipun hinnalle.

Vierailija
4/28 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on helppo ratkaisu. Menet jämänäytöksiin, missä on enää muutama katsoja, jos sitäkään.

Vierailija
5/28 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan enää käy leffassa?

Vierailija
6/28 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan enää käy leffassa?

Harvemmin, juuri siksi että siellä on nykyään niin paljon häiriötä niistä joka eivät selvästikään ole siellä elokuvan katselemisen vuoksi vaan jatkuvasti näplätään puhelinta tai juorutaan äänekkäästi kavereiden kanssa.

Vierailija
7/28 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina raivostuttanut se, että jengi ryysii heti ulos, kun lopputekstit alkavat. Leffan lopussa saattaa ollakin joku spesiaalijuttu, mutta poishan se on lähdettävä koska oman rivinkin porukka ryntäilee pois. Katson nykyisin kaikki leffat kotona.

Vierailija
8/28 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle, mä olisin varmaan karjaissut niille lörpöttelijöille että nyt pikkuneidit turvat tukkoon tai poistukaa muualle kälättämään.

Vierailija
9/28 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittaja otti elokuviin mukaan "herkut"? Niin tekevät vain keskenkasvuiset.

Vierailija
10/28 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ihan painajainen koskaan ole omalla kohdallani ollut, mutta kyllä sitä toivoisi ihmisiltä enemmän toisten huomioimista. Onneksi hlökunnan edustaja puuttui asiaan, kun Barbie-elokuvassa nuorisoporukka mekasti ja soitti musiikkia puhelimillaan. He rauhoittuvat vähäksi aikaa ja sitten lähtivät itse pois. Ilmeisesti elokuva ei kiinnostanut tarpeeksi, tärkeintä päivittää someen, että on paikalla.

Talvella olin katsomassa elokuvaa Emily Brontesta. Siellä jotkut rouvat olivat ilmeisesti pakottaneet miehensä mukaan, koska nämä miehet olivat koko elokuvan puhelimillaan. Vaikka koettaisi olla kiinnittämättä huomiota, niin kyllä se välkyntä silti häiritsee.

Vierailija
11/28 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun painajaisissa on kyllä vähän tiukempia tilanteita kuin kännykän katselua ja häiritsevää keskustelua.

Vierailija
12/28 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle, mä olisin varmaan karjaissut niille lörpöttelijöille että nyt pikkuneidit turvat tukkoon tai poistukaa muualle kälättämään.

Hui olkoon, kyllä niitä varmaan olisi pelottanut kovasti. Voisitko samalla kertoa minkä takia sinun elokuvanautintosi on tärkeämpi kuin muiden, jotka voivat nauttia siitä kälättämällä toisilleen tai räpläämällä kännykkää? Molemmat ovat maksaneen lipusta saman hinnan ja saavat nauttia omalla tavallaan.

Vierailija
13/28 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloittaja otti elokuviin mukaan "herkut"? Niin tekevät vain keskenkasvuiset.

T: Ei vielä edes kolmekymppinen

Vierailija
14/28 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui olkoon, kyllä niitä varmaan olisi pelottanut kovasti. Voisitko samalla kertoa minkä takia sinun elokuvanautintosi on tärkeämpi kuin muiden, jotka voivat nauttia siitä kälättämällä toisilleen tai räpläämällä kännykkää? Molemmat ovat maksaneen lipusta saman hinnan ja saavat nauttia omalla tavallaan.

Kun sen puhelimen räpläämisen ja kälättämisen voi tehdä ihan ilman lipun maksamistakin ihan jossain muuallakin.

Vierailija
15/28 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lipun hinta plus paikan päällä myydyt syötävät.

Vierailija
16/28 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oikeuttaa sinut häiritsemään muita joiden mielestä elokuvan katsominen on nautinnollisempaa kuin sinun puhelimen käyttösi tai juoruamisesi elokuvan aikana?

Vierailija
17/28 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffasali oli tyhjää täynnä ja joku sitten oli ottanut paikat kaverinsa kanssa siitä minun vierestäni (oman varaukseni aikaan tyhjät paikat). En kyllä antanut tämän pilata kokemustani vaan siirryin itse muutaman paikan syrjemmälle. Kerrankin kun sai aikaa olla ihan itsekseen niin en saakeli sitä muiden kyljessä ala viettämään.

Vierailija
18/28 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivänäytös

Vierailija
19/28 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on elokuvien järkyttävän kova äänenvoimakkuus, edes puolikuuro isäni ei pidä kotona televisiota niin kovalla. Elokuvateatterissa on menettää kuulonsa, en käy enää!

Vierailija
20/28 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvissa on haastavaa käydä jo pelkästään ap:n kaltaisten mässääjien vuoksi. Ärsyynnyn jo siitäkin, jos vieressäni istuva rouskuttaa poppareita /karkkia ja ryystää juomaansa. Puhumisesta kehtaan huomauttaa tai jos luurin valo häiritsee minua, mutta tuo syöminen on jo vaikeampi puuttua. Koko leffan katsomisen ideahan on, miten pumpseat ihmiset haalivat sylitolkulla herkkuja ja naamat innosta loistaen pääsevät niihin käsiksi "elokuvanautinnon"  äärellä. Yöks!