Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aijai kun nasahtaa tilille....

Vierailija
02.08.2023 |

...130e huomenna veronpalautusta! On niin hyvä olo kun pääsen maksamaan yhen velan joka jo 5 vuotta roikkunut taakkana ja satanen enää maksettavaa. Jää vielä 30e ylikin johonkin jännään, kuten herkkuihin!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, pääset eroon vippikierteestä!

Vierailija
22/37 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan liki 300€. Mukava summa työkyvyttömälle. Pistän säästöön pahan päivän varalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas laittaa säästöön

Vierailija
24/37 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 150€ huomenna palautusta. Kiva, kun ollut hankintojakin tällä viikolla.

Vierailija
25/37 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säästän poikani tietokoneeseen. Ei ole ihan perinteinen kone joten 1200e palautus tulee sopivasti saa loput osat ostettua. Mennyt jo 4.250e siihen keskusyksikköön.

Kalliita on harrasteet, vaan eipä poika muuta haluakkaan kun kunnon koneen vuosiksi eteenpäin.

4k näyttöjä kaksi liitettynä siihen myllyyn.

Vierailija
26/37 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee 2500, eikä mulla ole sille mitään käyttöä

Voin ottaa lahjoituksena vastaan oman 167 euron lisäksi.

Vierailija
27/37 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä säästän poikani tietokoneeseen. Ei ole ihan perinteinen kone joten 1200e palautus tulee sopivasti saa loput osat ostettua. Mennyt jo 4.250e siihen keskusyksikköön.

Kalliita on harrasteet, vaan eipä poika muuta haluakkaan kun kunnon koneen vuosiksi eteenpäin.

4k näyttöjä kaksi liitettynä siihen myllyyn.

Ettei vain olisi oma kone kyseessä? Eikai kukaan näin kalliita vehkeitä pojilleen hommaa.

Vierailija
28/37 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin ottaa lahjoituksena vastaan oman 167 euron lisäksi.

Voin maksaa palkkana jos teet minun työni kuukauden ajan.

Vierailija
29/37 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle, pienituloiselle lähihoitajalle, tulee 591€ palautusta. Ei ole onneksi velkaa minnekään. Kiitän luojaa, että olen jaksanut raataa, saaden asuntolainan maksettua. Säästötilille jää. Olen todella pihi, en raski kuluttaa mitään ylimääräistä. Pelottaa Orpon hallitus, kun pienituloisia rankaistaan, en uskalla kuluttaa sitäkään vähää enää. Hampaat pitäisi korjauttaa, jääkööt, en uskalla uhrata tässä tilanteessa. Otan proteesit, jos tilanne pahenee.

Vierailija
30/37 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se pojalle. Siinä on juurikin tuo rtx4090 kortti nestejäähyllä ja nopein intelin prossu kaverina. Muistia vain 32gb ddr5

Toivottavasti ei ole ihan heti uutta pyytämässä. En jaksa sitä että pelit pätkii. Jos ei reilu 2k kortti seuraavaa kahta vuotta palvele ni jo on kumma.

Vierailija
31/37 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle, pienituloiselle lähihoitajalle, tulee 591€ palautusta. Ei ole onneksi velkaa minnekään. Kiitän luojaa, että olen jaksanut raataa, saaden asuntolainan maksettua. Säästötilille jää. Olen todella pihi, en raski kuluttaa mitään ylimääräistä. Pelottaa Orpon hallitus, kun pienituloisia rankaistaan, en uskalla kuluttaa sitäkään vähää enää. Hampaat pitäisi korjauttaa, jääkööt, en uskalla uhrata tässä tilanteessa. Otan proteesit, jos tilanne pahenee.

Niin pihi että valmis menettämään hampaansa :D

Vierailija
32/37 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4686 e, pitäs tulla...

Vierailija
33/37 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki hoi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Ilmaista lainaa valtiolle.

Eikö tullut mieleen verosuunnittelu? Kun sen voi tehdä vaikka kuukausittain.

Miks aina näitä kommentteja... Me saadaan ukon kanssa yli 3000€ yhteensä ja syynä on kotitalousvähennys! Tehtiin isot remontit kotiin.

Minä otin viime vuoden remontista tulleet kotitalousvähennykset jo viime vuoden marras- ja joulukuussa enkä jäänyt odottamaan veronpalautuksia.

Vierailija
34/37 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan säästöön jää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin pihi että valmis menettämään hampaansa :D

Tuo on väärä tapa säästää. Terveydestä säästäminen on tyhmintä mitä tiedän samoin kuin veden säästö. Kohta myllää bakteerit ympäriinsä ja suusta alkanut tulehdus voi romuttaa terveyden.

Vierailija
35/37 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvari kiittää hampaatonta uhrilammasta. 🤑

Vierailija
36/37 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee edelleen kaikki ulosottoon vaikka ulosotossa ei ole muutanaan vuoteen enää ollut mitään.

Vierailija
37/37 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee edelleen kaikki ulosottoon vaikka ulosotossa ei ole muutanaan vuoteen enää ollut mitään.

Miten tuo voi olla mahdollista? Oletko tarkistanut, että kaikki menee varmasti oikein?