Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko mieluummin huonossa suhteessa kuin yksin?

Vierailija
02.08.2023 |

Olen ollut saman miehen kanssa jo 16 vuotta ja olen alkanut painoarvoa enemmän sille että meidän välillämme ei ole oikeastaan mitään kuin ystävyyttä, en tunne miestä kohtaan intohimoa, en ole kiinnostunut hänen asioistaan ja olen jopa helpottunut jos emme näe, en pode iikävääkään. Meillä on erilaiset huumorintajut eikä makuuhuoneen puolella samalla aaltopituudella.

Meillä on yksi lapsi ja olen alkanut pelkäämään että huomaako lapsi meidän välisen kireyden, en tiedä olenko oikeastaan ikinä rakastanutkaan miestäni. Meillä menee hyvin taloudellisesti, en ole riippuvainen miehen rahoista. Minussa on kuitenkin läheisriippuvaisen vikaa, roikun suhteessa sen takia kun en halua olla yksin vaikka se tuntuu ikävältä ja yksinäiseltä, toisaalta säälin miestäni... tuntuu kuin olisi loukussa, en jaksa eroamisen tuskaa ja siitä koituvat seuraukset. Maksamme asuntolainaa nykyisestä talosta. En tiedä mitä tehdä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla sama

Vierailija
2/42 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla yksin kaikissa olosuhteissa, myös suhteissa. Parisuhteissa olen ollut osan viikosta yksin, vähintään muutaman päivän. Aina mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. 

Vierailija
4/42 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin tietysti. Tullut vietettyä monia kiihkeitä hetkiä huonoissa suhteissa olleiden naisten kanssa, jotka eivät saa mitään tyydytystä omassa suhteessaan 😘🍑🍆

Vierailija
5/42 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.

Komppaan! Jos toinen ei halua tehdä mitään suhteen eteen, etkä sinäkään - niin parempi olla yksin.

Vierailija
6/42 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieluummin yksin, vaikka ei sekään kivaa ole. Varsinkin kun en ole niitä naisia, jotka saa helposti uuden miehen.

Vierailija
7/42 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi huonossa suhteessa roikkumiseen. En ole läheisriippuvainen. 

Vierailija
8/42 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin yksin.

Vierailija
9/42 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsi aistii, jos vanhempien välit eivät ole kunnossa. Lapset ovat yllättävänkin tarkkavaistoisia. 

Vierailija
10/42 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua asua yksin. Siksi en myös eroa.

Ei meidän liitto niin kauhea ole että pitäis lähteä. Naimisissa ollaan oltu 40vuotta.

Vierailija
11/42 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelet lähtöäsi/eroasi, etkä tunne mitään esteitä asialle,ainoastaan hyviä tunteita ko toiminnasta, niin silloin olet valmis lähtemään. Mutta jos sydämesi ei näytä vihreää valoa, et ole ainakaan vielä valmis siihen.

Vierailija
12/42 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksin aina kaunihimpi 🤗

Vierailija
13/42 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksin aina kaunihimpi 🤗

Ei todellakaan ole.

t. väkivaltaisen liiton kokenut

Vierailija
14/42 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle mä sitten juttelisin jos eroaisin?

Seinillekö????

Vierailija
15/42 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuuttani en haluaisi kokea yksin. Voihan olla, ettei kykene enää muuhun kuin olemaan kotonaan. Silloin on parempi, että on joku kaverina auttamassa ja seuraa pitämässä.

Vierailija
16/42 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seinillekö????

Miksi pitää jutella? Mä juttelen töissä ja kavereitten kanssa, kotona olen paljon mieluummin hiljaa.

Vierailija
17/42 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhuuttani en haluaisi kokea yksin. Voihan olla, ettei kykene enää muuhun kuin olemaan kotonaan. Silloin on parempi, että on joku kaverina auttamassa ja seuraa pitämässä.

Ei se puoliso välttämättä ole enää hengissä tai auttamiskuntoinen kun olet vanha. 

Vierailija
18/42 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajattelet lähtöäsi/eroasi, etkä tunne mitään esteitä asialle,ainoastaan hyviä tunteita ko toiminnasta, niin silloin olet valmis lähtemään. Mutta jos sydämesi ei näytä vihreää valoa, et ole ainakaan vielä valmis siihen.

Olen samaa mieltä. Kyllä sen tuntee ihan selvästi sitten kun on on aivan valmis lähtemään. Siinä ei enää kiinnosta edes yrittää pelastaa suhdetta. Ei kiinnosta yrittää jutella, ei varsinkaan mennä pariterapiaan jne. Ainoa ajatus on poistumisessa.

Vierailija
19/42 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. On se vaan kiva kun on toinen jakamassa arkea.

Vierailija
20/42 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seinillekö????

Miksi pitää jutella? Mä juttelen töissä ja kavereitten kanssa, kotona olen paljon mieluummin hiljaa.

Olen jo eläkkeellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän