Mies : mitä teet, jos nainen ei saa
Kommentit (12)
Enpä osaa vastat, kun saa.
Jos ei saisi, niin mä kai opettelisin antamaan sen.
"itse yhdynnässä" useimmille naisille se ei ole mikään "itse" , seksi on paljon enmmän kuin se yhdyntä, jossa vain pieni osa saa orgasmin, eli melkein kaikki miehet. Miten se voisi siis olla "pääasia"?
Tehdään jotain muuta maaliin pääsemiseksi.
m49
Sitten ei saa. Joka kerralla kyllä kärsivällisesti yritetään sormin tai suulla, mutta aina ei pääse maaliin asti.
Toisilla irtoaa helpommin kuin toisilla. Normaalia elämää.
Prosessi viedään päätökseen kielellä tai sormilla, joskus harvemmin dildolla.
Ennen yhdyntää nuolen emännän orgasmiin, sitten vasta laitan sisään. Emäntä on tyytyväinen. T:M43
Vierailija kirjoitti:
"itse yhdynnässä" useimmille naisille se ei ole mikään "itse" , seksi on paljon enmmän kuin se yhdyntä, jossa vain pieni osa saa orgasmin, eli melkein kaikki miehet. Miten se voisi siis olla "pääasia"?
Useimmat naiset rakastavat munaa ja haluavat sen sisäänsä. Se on fakta, vaikka sua saattaakin tämä hiukan kiukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat naiset rakastavat munaa ja haluavat sen sisäänsä. Se on fakta, vaikka sua saattaakin tämä hiukan kiukuttaa.
Joo useimmat haluavat, mutta eivät silti saa, vaan vain pieni osa. Eikä mua harmita josa haluavat, haluan minäkin..
Mutta se ei ole PÄÄASIA useimmille naisille, ei edes kaikille miehillekkään. Orgasmi on varmaan useimmille päämäärä. Siksihän miehet haluavat panolle, kun siinä saavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo useimmat haluavat, mutta eivät silti saa, vaan vain pieni osa. Eikä mua harmita josa haluavat, haluan minäkin..
Mutta se ei ole PÄÄASIA useimmille naisille, ei edes kaikille miehillekkään. Orgasmi on varmaan useimmille päämäärä. Siksihän miehet haluavat panolle, kun siinä saavat.
Olet vaan kateellinen kaikille, jotka saa panemalla. Sukupuolesta riippumatta. Eikä asian pitäisi oikeastaan kuulua sulle millään tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vaan kateellinen kaikille, jotka saa panemalla. Sukupuolesta riippumatta. Eikä asian pitäisi oikeastaan kuulua sulle millään tapaa.
Hullu jankkaaja tehnyt paluun!
Miksi ihmeessä ei saisi? Siis jos ei itse yhdynnässä saa niin sitten kädellä, kielellä, lelulla. Orgasmit tasan.