Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä terveellisiä ruokia sinä syöt, mitkä on mielestäsi herkullisia? Eli ei mitenkään väkinäistä tai ei-houkuttelevaa

Vierailija
02.08.2023 |

Itselle esimerkiksi uunilohi on herkkua. Samoin moni muu kalaruoka, mäti yms. Porkkanat myös aivan sellaisenaan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakaali!

Vierailija
2/27 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt äkkiseltään keksi mitään terveellistä ruokaa, jota inhoaisin.

Mutta valitettavasti pidän myöskin paljon epäterveellisistäkin ruuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanat, kesäkurpitsa, tomaatit, paprikat, perunat, palsternakat, kurkku, melonit, banaani, ananas, persikat, omenat, päärynät, litsit, jne.

Vierailija
4/27 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pidän kasviksista, lihasta, kalasta, munista, juustoista, marjoista, voista ja kermasta. Tarviiko sitä ihminen muuta veden lisäksi?

Vierailija
5/27 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä siis kysellään? Ruokia vai vain jotain syötävää? Kukkakaali tai porkkanat ei ole ruoka.

Vierailija
6/27 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapankaali. Nam.

Vierailija
7/27 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvissyöjä eli ruokavalio on pääsääntöisesti aika terveellinen. Avokado tulee nyt mieleen, se on herkkua. Harmi ettei rasvaisuuden vuoksi voi montaa syödä päivässä.

Vierailija
8/27 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapankorput. Etenkin pienet ja ohuet. Niitä kun syö yhden, niin kohta syö koko paketin.

Vierailija
9/27 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtikaali, varhaiskaali, porkkana, punajuuri, bataatti - siinä ensimmäisenä mieleen tulevia terveellisiä juttuja jotka ei välttämättä maistu kaikille. 

Jos ihan ruokia kysytään, niin rakastan wokkiruokia. Teen niitä usein, ja aina riisinuudelien tai riisin kanssa. Tykkään myös tosi paljon kasvissosekeitoista, joihin en laita koskaan mitään kermaa tai sulatejuustoa tai mitä ihmiset tuppaa laittamaan. Myös kaalilaatikko ilman jauhelihaa on herkkua. Tykkään myös eri salaateista, enkä aina käytä mitään kastiketta. 

Myös lohi on minustakin hyvää, samoin paistetut kuha, hauki tai siika. 

Kun tätä omaa listaa katselee niin vähän mietityttää miksi olen näin pullea :D Mutta ne on ne rasvaiset juustot sun muut mitkä vie minua mennessään. 

Vierailija
10/27 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohi on munkin suosikki, mutta mä nyt syön laidasta laitaan kaikkee terveellistä. Mä oon aina ollu vähän sellanen ihminen että mulle se maku ei edes ole niin tärkeä, enemmän ehkä se hyöty mikä siitä ruuasta tulee. Se voi olla ehkä syynä siihenkin miks mä en ole niin perso kaikelle hyvälle. Toki vkl herkuttelen. 

Vierailija
11/27 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehtikaali, varhaiskaali, porkkana, punajuuri, bataatti - siinä ensimmäisenä mieleen tulevia terveellisiä juttuja jotka ei välttämättä maistu kaikille. 

Jos ihan ruokia kysytään, niin rakastan wokkiruokia. Teen niitä usein, ja aina riisinuudelien tai riisin kanssa. Tykkään myös tosi paljon kasvissosekeitoista, joihin en laita koskaan mitään kermaa tai sulatejuustoa tai mitä ihmiset tuppaa laittamaan. Myös kaalilaatikko ilman jauhelihaa on herkkua. Tykkään myös eri salaateista, enkä aina käytä mitään kastiketta. 

Myös lohi on minustakin hyvää, samoin paistetut kuha, hauki tai siika. 

Kun tätä omaa listaa katselee niin vähän mietityttää miksi olen näin pullea :D Mutta ne on ne rasvaiset juustot sun muut mitkä vie minua mennessään. 

Olisi voinut olla minun kirjoittamani :) 

Vierailija
12/27 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jugurtti ja viili maustamattomana ilman lisukkeita.

Vierailija
13/27 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maustamaton ab-jogurtti

Vierailija
14/27 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkinät on herkkua

Vierailija
15/27 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokado, suippopaprika, linssit, mustapavut. Kikherneet.

Vierailija
16/27 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paahdetut kikherneet salaatissa ovat todella herkullista syötävää.

Mustikat.

Vierailija
17/27 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tässä siis kysellään? Ruokia vai vain jotain syötävää? Kukkakaali tai porkkanat ei ole ruoka.

Ruoka-aineita. Kukkakaalista ja porkkanasta saa hyvää gratiinia.

Vierailija
18/27 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehdyt smoothiet. Mansikka-appelsiini-avokado-mustikka-hampunsiemenrouhe <3

Vierailija
19/27 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi.

Vierailija
20/27 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan oikeastaan kaikkia salaatteja, kunhan eivät lillu missään liemessä tai sisällä lihaa tai kalaa. Täysjyväviljat jakavat mielipiteitä, mutta niitä syön paljon mieluummin kuin valkoista höttöä. Marjat, hedelmät, vihannekset, jotain saatava joka aterialla. Mutta on minulla paheitakin, kermalla, voilla ja suolalla on tullut läträttyä joskus aika tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi