Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset saatte miehelle täydellisen erektion? Ja miehet miten saatte naisenne kostumaan?

Vierailija
02.08.2023 |

Mitä te teette kun haluatte sen peniksen seisovan?.
Onko joskus käynyt niin että ollut kaikesta huolimatta kuin keitetty spaghetti?

Ja miehet , mitä teette että naisenne on MÄRKÄ?. Räpeltääkö vai onko kielimiehiä liikenteessä.

Kertokaa miten aloitatte mitäkin kun haluatte sitä

Eikä mitään minulla on kyynärsauvan kokoinen penis mitattuna keskustelua tästä kiitos

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan minihameen ja jonkun seksikkään paidan.Sen jälkeen mieheni on valmis ja useamman kerran. Oltu yli 20 vuotta yhdessä ja vieläkin noin.

Vierailija
2/19 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissien tarjoilu näkösälle ja suuhun toimii omani kanssa. Yleensä se on helpointa päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tehdä mitään erikoisempaa. Miehellä seisoo kun riisutaan alusvaatteita.

Vierailija
4/19 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset saa penistäni kovaksi, vaan ne ajatukset, mitkä minulla on naista kohtaan. Tunnelman voi tosin pilata väärällä kosketuksella tai sanoin.

Vierailija
5/19 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voi myös mennä suoritukseksi miehen osalta se ja siinä voi käydä vähän hassusti.

Aina pelkkä alastomuus ei riitä erektioon.

Vierailija
6/19 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin hyväilen pillua päältä, hieron varovasti klittaa ja sitten vasta alan nuolemaan. Nuoleminen ollut pakollista jo vuosikymmenet. Sitten alkaa kiihoittumaan niin yhtä sormea sisään jne...

Vierailija
7/19 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä sellaisiakin mitkä luulee että ei tarvitse mitään tehdä. Että aina on 24/7 valmiina mies orin lailla.

Toimi mullakin vielä joskus. 

Sitten kun aloin kyseenalaistamaan asioita ja miettimään seksiä enemmän HUOMASIN että toisinaan vaatii yllättävän paljon että KUNNOLLA seisoo. Ei ole helppoa aina, eli ei oikotietä onneen tässäkään asiassa.

Ja jotkut eivät kostu oikeasta päästä vaikka olisi mikä. Liukkari toki keksitty mutta jos sitä joutuu aina käyttämään niin sekin lannnistaa.

Seksissä on kuten elämässäkin. Niin monta ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa "suurta" kulkijaa...

Vierailija
8/19 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena voin vastata että eniten kiihotun suutelemisesta. Sellaisesta kiihkeästä joka tulee luonnostaan ja jossa on intohimoa. Ei siis mitään mekaanista väkisin kieltä kurkkuun systeemiä. Nykyisen miehen kanssa kun suutelee muutaman minuutin niin kosteus valuu jo melkein reisiä pitkin. Entinen mies ei ollut oikein suutelutyyppiä ja oli vaikea kostua pelkällä sormilla hiplaamisella. Huulissa on tosi paljon hermopäätteitä jotka aiheuttaa kiihottumista.

Vierailija
9/19 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen miehen syliin hänen katsoessa telkkaa. Hänellä seisoo heti ja täysiä. Mun aloitteet lähtee ehkä n. 90 pros. noin. Rupeen suuteleen ja olen mahdollisimman naisellinen siinä, kiusaan stondista lanteilla, vetäydyn vähän miehen vastasuukoista ja niin edelleen. Ei niin paljoa väliä mitä vaatetta on yllä mulla tai hällä. Huohottaen kellauttaa mut allensa, yleensä se menee noin päin, hän käy niin kuumana. Alkaa sit kohottautua ja riisua mua. Palaa takaisin päälle. Tavallaan varmistaa noin ensin, että haluun seksiä. Ei kyllä epäilystä siinä asiassa.

Vierailija
10/19 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä seisoo yleensä kovana jo siinä vaiheessa kun maataan sängyllä vielä vaatteet päällä sylikkäin tai vierekkäin.

Joten ei useinkaan "tarvitse" tehdä mitään vaikka on kiva tietysti kosketella ja ottaa suuhun penistä hyväiltäväksi oli sitten kova tai löysä.

Tuntuu että turvallisessa parisuhteessa miehillä seisoo kyllä parhaiten ja helpoiten.

On myös ollut miehiä joskus nuorempana millä ei seisonut ei millään tempulla tai koskettelulla. Eli välillä siinä loppuu naiseltakin keinot. Alkujännitys ja joku noidankehä lienee syynä ja sitten ei ole halunnutkaan mies enää tavata uudestaan kun on muka ollut noloa (ei edes tarvitsisi olla).

Vierailija
11/19 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä neiti lähtee yleensä (noin 95% kerroista) mukaan, kun menen hänen luokseen, kun hän tekee jotain, ts. on ainakin vähäsen keskittynyt duunailemaan jotakin ja alan siinä sitten kiihkeästi suutelemaan häntä. Saatan vähän kääntää päätä saadakseni hänen huomionsa ja työntyäkseni huulillani kohti hänen huuliaan. Yleensä toi jatkuu hetken päästä niin, että hän on mun sylissäni prinsessakannossa kädet kiedottuna niskaani matkalla sänkyyn. Kun pääsen koskettamaan häntä sieltä, on hän ihan märkä.

Vierailija
12/19 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun syliin, kysyn harrastetaanko seksiä, riisun vaatteeni tai katson tuhmasti ja rutistan vaikka reidestä tai nuolasen korvasta.

Mies voi vaikka hieroa selkääni tai tulla päälleni ja tökkiä kullia pimppiä kohti niin sitten olen hetkessä märkä. Joskus olen märkä valmiiksi, kun mietin, että kohta saan seksiä, kun näen miehen.

Vierailija
13/19 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pelkkä kumppanin erektion näkeminen saa haluamaan seksiä. Tai sen tunteminen omaa vartaloa vasten halatessa tai pussatessa. Jo teiniaikoina nautin siitä, miten poika kovettui nojatessaan muhun.

Vierailija
14/19 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan minihameen ja jonkun seksikkään paidan.Sen jälkeen mieheni on valmis ja useamman kerran. Oltu yli 20 vuotta yhdessä ja vieläkin noin.

Minihame toimii aina. Kotioloissa mies on koko ajan nostelemassa helmaa ylös. Olen yrittänyt pitää itseni nuorekkaana ja nuoruuden mitoissa kutakuinkin. Tiukat farkut toimii myös ja peppu keinumaan korostetusti kävellessä. Hän vetää mua luokseen vyölenkeistä, jos saa kiinni. Laitan hänet jahtamaan minua teltta housuissa. Hän on niin ihanan helppo ja herkkä kiihottumaan. Menen suutelemaan miestä ja hän muuttaa mun rauhalliset suudelmani kiihkeiksi näykkäilyiksi. Tunnen vartaloani vasten, että hän on aivan kovana.

Vierailija
15/19 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena voin vastata että eniten kiihotun suutelemisesta. Sellaisesta kiihkeästä joka tulee luonnostaan ja jossa on intohimoa. Ei siis mitään mekaanista väkisin kieltä kurkkuun systeemiä. Nykyisen miehen kanssa kun suutelee muutaman minuutin niin kosteus valuu jo melkein reisiä pitkin. Entinen mies ei ollut oikein suutelutyyppiä ja oli vaikea kostua pelkällä sormilla hiplaamisella. Huulissa on tosi paljon hermopäätteitä jotka aiheuttaa kiihottumista.

Hyvä muistutus. Tulee aina kiirehdittyä pillunsuuteluun. Täytynee muista suutelukin ensi kerralla, on aina tuntunut itsestäkin maagiselta. Ei ole menettänyt tehoaa edes vuosikymmenissä. Vaimon pillun kostumiesta en tiedä, mutta voisin kuvitella, että vaikuttaa sinnekin suoraan. On ainakin nostamassa aina mun kulliani.  Ensimmäinen nainen joka siihen on suutelemalla onnistunut. 

Vierailija
16/19 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tätä lukiessa kyllä keski-ikäinen (43 V) setämies ihmettelee suuresti kahta asiaa:

1. Kylläpä teidän miehillä seisoo helposti

2. Kylläpä teillä tuntuu seksihalut syttyä helposti

Meidän perheessä kyllä ei toimi hommat noin helpolla.

Vierailija
17/19 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tätä lukiessa kyllä keski-ikäinen (43 V) setämies ihmettelee suuresti kahta asiaa:

Riippuu varmaan kuinka läheisiä ollaan ja kemioista. 

Me tavattii alla 20v vanhoina, eikä intohimot ole hiipuneet vieläkään. Aina seksiä kun vaimolle sopinut ja häntä haluttanut, eli joka viikko. Minua taas on panettanut aina, joten ollut aina valmis tyydyttäään vaimon ja aina valmis pillun kimppuun kun vain annettu mahdollisuus. Aina valmis kuin partiolainen. 

Miten teillä jo noin nuorena pykii, kun mekin ollaan jo 65/66v. 

Yksi vinki vink, mikä auttaa läheisyyden lisäämiseen ja ylläpitoon. Menkää aina samaan aikaan nukkumaan ja toistenne kylkiin kiinni. Äkkiä siinä paineet laskee ja alkaa hengittämäänkin samaan tahtiin, samoin pulssit. Siinä riittää kunhan vain on, ja voi sitä vaimon alavatsaa ja pillua silitellä muutenkin vaan. Sitten kun haluttaa, niin kynnys jatkaa on pienempi. 

Vierailija
18/19 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kiihottuu, kun puhun vihjailevasti tuhmia. Tai alan hyväillä eri puolilta kehoa, ensin lähtien ihan viattomasti hartioista, käsivarsista.

Itse olen käytännössä hetivalmista tyyppiä ollut aina. Suutelu, pikku läpsäisy pepulle, se kun mies pyörittää sormenpäitä nännien päällä pari kierrosta tai vaikka pyyhkäisee sormella pari kertaa jalkovälistä farkkujen päältä niin olen jo märkä.

Vierailija
19/19 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti geeniperimä vaikuttaa osin, mutta eniten vaikuttaa elämäntavat, asenne seksuaalisuuttaan kohtaan ja millainen suhde on läheisyyden ja toisen huomioimisen osalta.

Itse tykkään huolehtia pimppini hyvinvoinnista ja siitä, että halut pysyy yllä. Suhteessa tykkään, että aina vähän pilkettä silmäkulmassa.

Ikinä ei ole ollut ongelmaa kostumisen kanssa. Edellisessä pitkässä suhteessa ei kiinnostusta seksiin kyllä usein ollut, mutta se johtui siitä, että suhde oli huono kaikilta muilta osin.

-nelikymppinen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi