Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko huumorintajuisuuteen itse vaikuttaa?

Vierailija
02.08.2023 |

Kun moni nainen arvostaa miehessä huumorintajua, niin voiko tälle itse mitään? Minä olen havainnut, etten itse ole voinut itseäni ilostuttaa huumorilla vaikka luulisi, että onnistuu. Luulen, että huumorintajukin Jumalan käsissä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kulkee aika paljon käsi kädessä älykkyyden kanssa, pois lukien tietyt kirjojutut (asperger ym.)

Vierailija
2/6 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kulkee aika paljon käsi kädessä älykkyyden kanssa, pois lukien tietyt kirjojutut (asperger ym.)

Aspergereiilä se huumori vasta kukkiikin, mutta huumori menee osalla ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykll kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aspergereiilä se huumori vasta kukkiikin, mutta huumori menee osalla ohi.

Aspergerin huumorin ymmärtämiseksi sinun pitää tuntea henkilö hyvin ja tietää samoista asioista riittävästi.

Vierailija
4/6 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, mutta korviaan voi.

Vierailija
5/6 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kertakaikkiaan ilostuttaa ihmisiä vitseillä enkä muullakaan. Minun naistuttava viihdyttää baaria hauskoilla vitseillään ,kieltäkin riittää siis ulkomailla. Vetää ranskaksi ja englanniksi hauskoja juttuja ja kansa nauraa.Itse en osaa edes nauraa hauskoille vitseille. 

Vierailija
6/6 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten kulje. Älykkäimmät ovat usein vähiten huumorintajuisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi