Marjojen poiminta
Onko tätä päivää noukkia itse omaan käyttöön marjat? Esim. Puolukat, mustikat, lakat?
Kommentit (7)
Joo kivaa ulkoilua
Minä tykkään
Mutta jos et halua niin ei ole pakko
Ainakin moni on sinne metsään menossa ja jättää autonsa niille sijoilleen, kun edessä onkin puomi. Millä saisi marjastajat ymmärtämään, että vaikka heillä ei ole avainta puomin lukkoon, niin jollain toisella voi olla ja silloin kulkureitti pitäisi jättää vapaaksi.
Ihan sama onko muodikasta vai ei, itse olen aina poiminut, säästää rahaa kun ei tarvii ostaa ja saa koko talven marjat pakkaseen.
4, viimeksi kun näin tapahtui, ajoin traktorin auton taakse, kävin hakemassa vasta 3 päivän päästä pois.
Vierailija kirjoitti:
4, viimeksi kun näin tapahtui, ajoin traktorin auton taakse, kävin hakemassa vasta 3 päivän päästä pois.
No minä olin tänään siellä puomin toisella puolella eli tulossa pois metsästä, kun matka pysähtyi keskelle tietä jätettyyn Volvoon, ei edes yritystä olla sivussa. Rekisterinumerolla sain omistajan tiedot, ei vastannut puhelimeen, joten soitto puolisolle, että tule noutamaan täältä pois ja laita poika ajamaan traktori tukkeeksi tielle. Yllättäen pojan jo ollessa lähdössä kotiin tuli metsästä vihainen pariskunta, että millä he nyt pois pääsee, he soittaa poliisille ja poika saa sakot. Tähän poika totesi, ettei hän alaikäisenä mitään rangaistusta saa omalla maalla ajamisesta, sakkoja saa joku ihan muu. Nyt odotellaan sitä poliisia.
On, ja ihan on ollut myös mennyttä päivää. Miksi maksaa maltaita kun saa itse kymmeniä litroja poimittua ?