Sun arjen luksusta?
Mikä on sun arjen luksusta, joka saa sut iloiseksi tai vaan helpottaa elämää? Onko se kaunis näkymä parvekkeelta, helppo kahvinkeitin, musiikkipalvelu kännykässä, hyvälaatuinen takki vai jotakin muuta?
Kommentit (42)
Uusi shampoo.
Oon käyttänyt vuosia mitä halvempaa, sitä parempaa.
Olin ystävällä kylässä, saunottiin ja uitiin.
Pesin hiukset ja onpa aivan eri lopputulos.
Kyselin vinkkejä ja hain niinkin kalliista paikasta, kuin normalista uuden pullon. Tuoksuu ihanalle
Puhtaat ja raikkaat petivaatteet. 60C pesu, hajusteeton pyykkipulveri ja etikkaliraus.
Vastapaistettu leipä hitaalla viikonloppuaamiaisella
Ryynimakkara yksin syötynä lonkeron kera keskellä yötä.
Puhdas koti ja tyytyväiset lemmikit
Tavarat omilla paikoillaan, ei tarvitse etsiskellä. Puhtaat lakanat. Siivottu koti. Kahvit uudesta paketista. Kävelylenkki metsässä.
130 kg tapailunainen on luksusta.
-Aamutee parvekkeella
-Kankainen lautasliina syödessä, nytkin syön telkkarin ääressä ja on sellainen kankainen servetti sylissä
-Oma asunto, jossa on kaunis sisustus ja ihanan siistiä, eikä tarvitse siivota miehen ja pojan jälkiä, vessassa on kaunis saippuapullo ja huonetuoksupullo ja pyyhkeet sävysävyyn
-Pinnat vapaana roinasta, tulee rauhallinen, lähes hotellimainen vaikutelma
-Ei kattolamppua vaan pienistä valaisimista koostuva tunnelmavalaistus iltaisin
Hiljainen ja rauhallinen aamu hissuksiin omaan tahtiin. Kuppi teetä, uutiset.
Vierailija kirjoitti:
Uusi shampoo.
Oon käyttänyt vuosia mitä halvempaa, sitä parempaa.Olin ystävällä kylässä, saunottiin ja uitiin.
Pesin hiukset ja onpa aivan eri lopputulos.Kyselin vinkkejä ja hain niinkin kalliista paikasta, kuin normalista uuden pullon. Tuoksuu ihanalle
Ja et kerro shampoon nimeä syystä että?
Yöunille puhtaiden lakanoiden väliin.
Arki etelä-Euroopassa. Stressitaso laskee 100>0 heti kun lähtee Suomesta. Se on luksusta
Arki arjen luksusta on rauhallinen aamiainen iltavuorossa, lomalla lähes joka aanu.
Jossain vaiheessa kun elämä oli kurjaa niin henkisesti kuin taloudellisesti, seisoin silmät kiinni rupuisessa suihkussa, josta kuitenkin tuli lämmintä vettä ja kuvittelin että samanlaista vettä tulisi hienoimmmassakin marmorikylpyhuoneessa kullatuosta hanoista.
Rakastan Grillattua lohta !