Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: katsotaan mihin suuntaan suhde luonnollisesti menee = seksi?

Vierailija
02.08.2023 |

Kokemuksia vastaavasta? Itse olen muutaman jo näitä nähnyt. Mies sanoo että katsotaan mihin suhde menee, mutta käytännössä hän ei ole vastaanottavainen muulle kuin seksille.

Onko tämä taas jokin sanonta joka minun pitäisi tietää ja osata varoa? Vai onko minulla käynyt huono tuuri?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinäkin katsella.

Sano, että harrastat seksiä vain vakiintuneemmissa suhteissa, joissa jo tiedetään mitä halutaan.

Jos ukko on vain sek sin perään, lähtee kyllä livohkaan.

Vierailija
62/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tyytykö vähempään kuin mitä ihan oikeasti haluatte. Kertokaa se myös suoraan seurustelukumppanille. Kaikkein parasta on, jos etsii sellaisen seurustelukumppanin, joka ajattelee seurustelusta, sitoutumisesta ja seksistä samalla tavalla. Luoviminen, säätäminen ja toisen miellyttäminen eivät toimi eivätkä rakenna luottamusta ja kunnioitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset osaa esittää suht selväjärkistä 4kk. Ennen tuon ajan kulumista ei kannata tehdä miehenä mitään päätöksiä. Kun se todellinen luonne tulee esiin ja seksin pihtaaminen alkaa, niin voi tehdä päätöksen suhteen suunnasta.

Miksi nainen, joka nauttii seksistä vähintään yhtä paljon kuin kumppaninsa, ja saa orgasmin lähes joka kerta, alkaisi pihdata seksiä? Nuo 4kk jälkeen pihtaamisen aloittavat ovat niitä, jotka eivät saa ja jotka eivät uskalla sitä kertoa, koska pelkäävät tulevansa jätetyksi. Pidä huolta, että naisesi nauttii, niin hän ei taatusti pihtaa.

Mä olen saanut elämäni aikana kolme kertaa orgasmin miehen kanssa. Silti nautin seksistä ja haluan sitä. Tätä ei vain tunnu tajuavan ne naiset, jotka sen orgasmin saa ja ihmettelevät miksi harrastan seksiä jos en saa orgasmia. Itsetyydytyksessä saan helposti ja nopeasti.

Vierailija
64/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen saanut elämäni aikana kolme kertaa orgasmin miehen kanssa. Silti nautin seksistä ja haluan sitä. Tätä ei vain tunnu tajuavan ne naiset, jotka sen orgasmin saa ja ihmettelevät miksi harrastan seksiä jos en saa orgasmia. Itsetyydytyksessä saan helposti ja nopeasti.

Näinpä. Tuntuuhan se muutenkin hyvältä koko ajan, kun saa oikein kunnolla antaa ja ottaa. Välillä saa orkun ja välillä ei, mutta koko ajan on nautittu siinä välissä.

Vierailija
65/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset osaa esittää suht selväjärkistä 4kk. Ennen tuon ajan kulumista ei kannata tehdä miehenä mitään päätöksiä. Kun se todellinen luonne tulee esiin ja seksin pihtaaminen alkaa, niin voi tehdä päätöksen suhteen suunnasta.

4 kk kohdalla päästään ehkä vasta seksiin. Ei toki sinun kanssasi.

Kukaan tervejärkinen ei odota neljää kuukautta. Siksi eleletkin yksin.

Nimenomaan tervejärkiset "odottaa". Ei kannata sekoittaa päätään hormoneilla liian aikaisin. Siitä ei seuraa kuin harmia.

Et sä sitä yksin määritä ketkä ovat tervejärkisiä tässä asiassa. Katsos kun me ihmiset ollaan erilaisia. Mä olen ihan tervejärkinen ihminen, mutta en todellakaan odottaisi neljää kuukautta seksiä. Olen nainen ja kyllä mä haluan hyvin pian tietää onko meillä kemiaa sängyssä koska seksi on tärkeä osa parisuhdetta. 

Vierailija
66/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein tavoita kysymystäsi. Mitä muuta voisi ylipäänsä tehdä/tapahtua kuin että kaksi ihmistä tutustuu toisiinsa ja aika näyttää, mihin suuntaan suhde kehittyy? En minä ainakaan ole koskaan tiennyt heti miehen tavatessani, että "tämän kanssa haluan naimisiin ja lapsia". Ihastunut olen, mutta en olisi ollut valmis sitoutumaan mihinkään ennen kuin tunnen hänet ja ihastuminen syvenee rakastumiseksi.

Tämä oli hyvin sanottu, haluaisin lisätä vielä että ainakin omasta mielestäni mitään suhdetta ei voi kehittyä jos seksiä tai suutelua ym. ei ole heti alussa.

Mun mielestä suuteleminen, seksi ja kaikki muu fyysinen läheisyys ei tunnu hyvältä, jos en voi olla varma että mies on todella sitoutunut minuun. Jotenkin inhottaa ajatus läheisyydestä jos on edes pieni mahdollisuus että mies tapailee muitakin ja just muutama päivä sitten joku toinen on suudellut hänen huuliaan. Tämä luonnollisesti on aika ongelma suhdetta etsiessä, koska ei kukaan mies halua sitoutua jos fyysistä läheisyyttä ei ole. Etsin kuitenkin ja toivon että joskus löydän miehen, joka heti ekasta tapaamisesta tietää, että haluaa minut ja vain minut.

Tuota asiaa voi olla vaikea osoittaa ilman mitään fyysistä läheisyyttä, kuten minulle joskus nuorempana ja ujompana, voi olla että pelkät sanat ei riitä.

Sanat kyllä riittävät jos aidosti tarkoitat mitä sanot.

Vierailija
67/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Tuntuuhan se muutenkin hyvältä koko ajan, kun saa oikein kunnolla antaa ja ottaa. Välillä saa orkun ja välillä ei, mutta koko ajan on nautittu siinä välissä.

No niin tuntuukin. En tajua miksi joidenkin logiikan mukaan ei kannattaisi harrastaa seksiä miehen kanssa jos ei kerran saa orgasmia. Kyllä mä siitä seksistä nautin vaikka 44v. ikään mennessä olen tosiaan saanut orgasmin miehen kanssa kolme kertaa. Lähellä olen kyllä ollut monesti. En pidä siitä jos mies yrittää väkisin saada laukeamaan koska se alkaa vain turhauttamaan mua. Ja mä haluan vehkeen sisälle jossakin kohtaa. :D

Vierailija
68/68 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan odottaisi seksiä neljää kuukautta. Seksiä heti alussa niin tietää, että toimiiko homma sängyssä. Kyllä ottaisi päähän jos olisi tosissaan ihastunut toiseen ja sitten muutaman kuukauden päästä saa todeta, että homma ei toimi sängyssä. Kaikilla ei vain kemiat pelaa yhteen sängyssä ja mulle ainakin seksi on tärkeä osa parisuhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi