Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: katsotaan mihin suuntaan suhde luonnollisesti menee = seksi?

Vierailija
02.08.2023 |

Kokemuksia vastaavasta? Itse olen muutaman jo näitä nähnyt. Mies sanoo että katsotaan mihin suhde menee, mutta käytännössä hän ei ole vastaanottavainen muulle kuin seksille.

Onko tämä taas jokin sanonta joka minun pitäisi tietää ja osata varoa? Vai onko minulla käynyt huono tuuri?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein tavoita kysymystäsi. Mitä muuta voisi ylipäänsä tehdä/tapahtua kuin että kaksi ihmistä tutustuu toisiinsa ja aika näyttää, mihin suuntaan suhde kehittyy? En minä ainakaan ole koskaan tiennyt heti miehen tavatessani, että "tämän kanssa haluan naimisiin ja lapsia". Ihastunut olen, mutta en olisi ollut valmis sitoutumaan mihinkään ennen kuin tunnen hänet ja ihastuminen syvenee rakastumiseksi.

Vierailija
2/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ole mies vaan sika. Kannattaa etsiä niitä kunnon miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein tavoita kysymystäsi. Mitä muuta voisi ylipäänsä tehdä/tapahtua kuin että kaksi ihmistä tutustuu toisiinsa ja aika näyttää, mihin suuntaan suhde kehittyy? En minä ainakaan ole koskaan tiennyt heti miehen tavatessani, että "tämän kanssa haluan naimisiin ja lapsia". Ihastunut olen, mutta en olisi ollut valmis sitoutumaan mihinkään ennen kuin tunnen hänet ja ihastuminen syvenee rakastumiseksi.

Entä sen jälkeen? kun suhde on luotu ja tunteet muuttuukin niin sitten ero?

Vierailija
4/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sanoin noin. Seksiä oli nopeasti. Nyt ollaan naimisissa. Olen nainen.

Tarkoittanee, että vakava suhde ei ole päivänpolttava asia tai erityisprioriteetti, mutta sellaiselle on avoin, jos löytyy se oikea.

Vierailija
5/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ei ole mies vaan sika. Kannattaa etsiä niitä kunnon miehiä.

He kyllä vaikuttavat kunnollisilta.

Tuntuu kuin mihinkään ei voisi luottaa 🙁

Vierailija
6/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan mihin suhde menee tarkoittaa suomeksi sanotuna että ihan heti ei herännyt kauhean vahvoja tunteita. Mutta sen verran on kuitenkin kivaa että seksiä voisi olla.

Vierailija
7/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katsotaan mihin suhde luonnollisesti menee" =

En halua sitoutua, minulla on muita hoitoja ja tähtään vain seksiin kanssasi, mutten voi sanoa sitä suoraan. 

Vierailija
8/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset osaa esittää suht selväjärkistä 4kk. Ennen tuon ajan kulumista ei kannata tehdä miehenä mitään päätöksiä. Kun se todellinen luonne tulee esiin ja seksin pihtaaminen alkaa, niin voi tehdä päätöksen suhteen suunnasta.

Hmm, pihtaaminen on erikoinen sanavalinta. Seksiä haluaa ihanan ja puoleensavetävän kumppanin kanssa vaikka monta kertaa päivässä. Jos seksi näivettyy ilman terveydellistä tai muuta keskusteltavissa olevaa syytä, on todennäköisesti kyse siitä, ettei kumppani enää kiinnosta seksuaalisesti.

Vierailija
9/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olla suhteessa, jos siinä ei ole seksiä? Eikö seksitön suhde ole kaveruus?

Vierailija
10/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sen jälkeen? kun suhde on luotu ja tunteet muuttuukin niin sitten ero?

???

Läheskään aina suhteet eivät kestä. Joskus sen huomaa muutaman viikon tuntemisella, joskus muutaman kuukauden jälkeen, joskus muutaman vuoden jälkeen.

Puolisoni kanssa tiesin neljän vuoden seurustelun jälkeen, että hänen kanssaan haluan jakaa arkeni myös saman katon alla eli muuttaa avoliittoon sillä mielellä, että tämä todennäköisesti kestää loppuelämän. Mitään takeita siitä ei tietenkään edelleenkään ole, mutta molempien sitoutuminen on vahva.

Vierailija
11/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset osaa esittää suht selväjärkistä 4kk. Ennen tuon ajan kulumista ei kannata tehdä miehenä mitään päätöksiä. Kun se todellinen luonne tulee esiin ja seksin pihtaaminen alkaa, niin voi tehdä päätöksen suhteen suunnasta.

Miksi nainen, joka nauttii seksistä vähintään yhtä paljon kuin kumppaninsa, ja saa orgasmin lähes joka kerta, alkaisi pihdata seksiä? Nuo 4kk jälkeen pihtaamisen aloittavat ovat niitä, jotka eivät saa ja jotka eivät uskalla sitä kertoa, koska pelkäävät tulevansa jätetyksi. Pidä huolta, että naisesi nauttii, niin hän ei taatusti pihtaa.

Vierailija
12/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 kk kohdalla päästään ehkä vasta seksiin. Ei toki sinun kanssasi.

Vierailija
13/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksinkertaisesti niin, että jos mies ei halua parisuhdetta, sitä ei synny kenenkään kanssa ja jos hän taas haluaa parisuhteen, niin sopivan ihmisen kanssa se voi syntyä. Ei se heti ensi minuuteilla voi olla selvää, että kuka sitten on se sopiva.

Vierailija
14/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaisi jo tietää hääpäivän, lapsien lukumäärän ja asunnon sijainnin.

Mies puolestaan haluaa ensi kunnolla tutustua naiseen.

Siinä sulle selitys. Ole hyvä ja odota vaan maltilla.

Vierailija
15/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 kk kohdalla päästään ehkä vasta seksiin. Ei toki sinun kanssasi.

Kukaan tervejärkinen ei odota neljää kuukautta. Siksi eleletkin yksin.

Vierailija
16/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies jo alkuvaiheita tunnustellessa sanoisi etsivänsä vakavaa parisuhdetta ja haluavansa suhteestamme sellaisen, ottaisin jalat alle ja suuntaisin vilkkaan kohti kaakkoa. Mikä tahti kellekin sopiva?

Jos taas kaipaat itse juuri tämäntyylistä lähestymistä, niin sitten vaan ensimerkeistä seuraavaa peliin jos on empivä arpoja kyseessä.

Vierailija
17/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin katsotaan, mihin suuntaan suhde luonnollisesti menee. Näin naisena minua ihmetyttää suuresti ajatus, että toiseen ihmiseen tutustuessa pitäisi tehdä jo jonkinmoinen tietoinen sitoumus, tietämättä edes millaiseen ihmiseen on sitoutumassa.

Erityisen outoa on, jos tällainen tietoinen sitoumus jotenkin kytketään seksiin. Seksi on taas oma elämänalueensa. Toiset pitävät siitä kovasti, toiset eivät halua harrastaa ollenkaan. Tärkeintä olisi olla oma itsensä silläkin elämänalueella, niin kumpikin osapuoli voisi miettiä, onko juuri tämä sitä mitä hän haluaa.

Vierailija
18/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noissa panomiehissä kiinnostaa naisia niin paljon, että vain he pääsevät jatkoon?

Vierailija
19/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitttaja on tainnut saada tämän vastauksena kysymykseen "ollaanko me nyt yhdessä vai mikä homma?"

Jos mies vastaa välikysymykseen noin, häntä ei vakava suhde sinun kanssasi nyt kiinnosta niinkuin hän sanookin.

Loppuosaa eli että "irtoseksi kuitenkin kelpaa" hän ei tietysti sano kun silloin voisi saanti loppua :)

Vakavaa suhdetta kannattaa alkaa etsimään muualta.

Vierailija
20/68 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä sanonta kirjoitti:

Aloitttaja on tainnut saada tämän vastauksena kysymykseen "ollaanko me nyt yhdessä vai mikä homma?"

Jos mies vastaa välikysymykseen noin, häntä ei vakava suhde sinun kanssasi nyt kiinnosta niinkuin hän sanookin.

Loppuosaa eli että "irtoseksi kuitenkin kelpaa" hän ei tietysti sano kun silloin voisi saanti loppua :)

Vakavaa suhdetta kannattaa alkaa etsimään muualta.

Vastaus tuli kysymykseen mitä hän hakee tai odottaa.

Ja eihän tullut vastausta kysymykseen!?!

Vastaus kysymykseen olisi ollut vakava suhde ei nyt kiinnosta.

Miten vaikea se on puhua suoraan. Kyllä minulla on muutakin seuraa tarjolla. Sellaista johon en tuhlaa aikaani.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi