Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teetko vapaaehtoistyötä, mitä ja miksi? Tai jos et niin miksi et tee?

Vierailija
02.08.2023 |

Itse ohjaan partiossa pienten lasten ryhmää.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös partiokin ole nykyään punavihreiden khmerien hallinnassa ja entinen oikea partio kadonnut?

Se missä harjoiteltiin oikeita taitoja ilman paskapropagandaa.

Vierailija
2/44 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty/halua sitoutumaan tuollaisiin projekteihin joissa pitäsi olla tiettyyn aikaan tietyssä paikassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutan veneilijöitä. Työttömänä tein enemmän, päivittäin. Se oli ihan muuta hommaa.

Vierailija
4/44 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perhekummina mll:lla.

Vierailija
5/44 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kitken jättipalsamia, koska sitä nyt vaan on pakko kitkeä.

Vierailija
6/44 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän meitä on suurin osa vastailemassa trolleihin. 

Vierailija
7/44 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sitoutunut mihinkään jatkuvaan, mutta jään juttelemaan yksinäisten kanssa ja olen ostanut joskus ruokaa nälkäiselle niin, että vien joko kauppakasillisen ruokaa kotiin tai tarjoan ulkona, kun olen menossa itsekin syömään ja keskustelemme samalla. Rahan antamista välttelen, koska minun tehtävä ei ole tarjota esim. alkoholistille kaljarahaa tai tupakoijalle tupakkarahaa eikä kustantaa peliriippuvaisen asumismenoja.

Vierailija
8/44 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee, enkä ole mikään orja, vaikka pitkäaikaistyötön olenkin. Se, että jo muutenkin naurettavan pienestä työmarkkinatuestani otetaan 20 prosentin ennakonpidätys on kohdallani jo täysin ylimitoitettu panos tällaiseen. Tarvitsisin nuo ennakonpidätykseen menevät rahat itse. Onneksi olen tosiaan välttänyt työttömien 9 euron päiväkorvauksen orjatyöt. Mielummin otan vaikka karenssin ja katkaisen koko työnhaun kuin menen tuollaiseen.

Vierailija
9/44 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmentanut junioriurheilijoita 25 vuottta. Olisko tullut lähdettyä jo reilu 5000 kertaa treeneihin tai kisoihin

Vierailija
10/44 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä lasketaan vapaaehtoistyöksi, mutta osittain lasken harrastukseni sellaiseksi.

Vierailija
11/44 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt aikoinaan paljonkin ollessani lastamme päiväkodissa ja myöhemmin kouluissa vanhempainyhdistyksen hallituksissa, eli osallistuin täysillä kaikkeen mahdolliseen toimintaan. Taisin olla yhdenkin koulun vy:ssä yhdeksän vuotta. Olin myös lasten urheiluseurojen toiminnassa mukana aikani. Se oli ihan mukavaa aikaa ja näiltä ajoilta sain paljon ihania ihmisiä kaveriksi ja jopa ystäväksi.

Tällä hetkellä olen vain ystävänä kolmelle vanhukselle. Sitä työtä jatkan niin pitkään kuin nämä vanhukset vain elävät. Käyn heidän luonaan vähintään joka toinen viikko.

Joskus meinasin alkaa varamummoksi mummottomille lapsille, mutta en nyt ihan vielä.

N49

Vierailija
12/44 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee, enkä ole mikään orja, vaikka pitkäaikaistyötön olenkin. Se, että jo muutenkin naurettavan pienestä työmarkkinatuestani otetaan 20 prosentin ennakonpidätys on kohdallani jo täysin ylimitoitettu panos tällaiseen. Tarvitsisin nuo ennakonpidätykseen menevät rahat itse. Onneksi olen tosiaan välttänyt työttömien 9 euron päiväkorvauksen orjatyöt. Mielummin otan vaikka karenssin ja katkaisen koko työnhaun kuin menen tuollaiseen.

Joo, ehkä on paras, että et tee mitään.

Vierailija
13/44 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, maksan veroa aivan liikaa ja niillä verovaroilla tuetaan vaikka mitä järjestöjä sun muita , en todellakaan käytä vapaa-aikaani muuhun kuin itseni ja perheeni hyväksi.

Vierailija
14/44 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan. Olen ostanut makkaran kaupasta miehelle, joka pummasi rahaa. Sanoin: rahaa en anna, voinko tuoda kaupasta ruokaa.

Olen ollut spr ystävä (ainaisjäsen)

Olen kyläyhdistyksessä talkoolaisena. Silloin kun itselle sopii. En halua sitoutua liikaa, olen osa-aikaisena töissä vielä. Viittä vaille eläkkeellä.

Mietin koko ajan uutta mielenkiintoista harrastusta/talkoohommaa yms.

Harrastajateatteri olis kiva kokeilu, ellei näyttämölle sovi, voisin myydä kahvia.

Kuoroa, yhteislaulua olen kokeillut.

Virkkaan/kudon -> niitä riittäisi Ukrainaankin

Uskomatonta, miten hyvän mielen saa auttamisesta.

Vierailija
15/44 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan. Olen ostanut makkaran kaupasta miehelle, joka pummasi rahaa. Sanoin: rahaa en anna, voinko tuoda kaupasta ruokaa.

Olen ollut spr ystävä (ainaisjäsen)

Olen kyläyhdistyksessä talkoolaisena. Silloin kun itselle sopii. En halua sitoutua liikaa, olen osa-aikaisena töissä vielä. Viittä vaille eläkkeellä.

Mietin koko ajan uutta mielenkiintoista harrastusta/talkoohommaa yms.

Harrastajateatteri olis kiva kokeilu, ellei näyttämölle sovi, voisin myydä kahvia.

Kuoroa, yhteislaulua olen kokeillut.

Virkkaan/kudon -> niitä riittäisi Ukrainaankin

Uskomatonta, miten hyvän mielen saa auttamisesta.

lähetä vaan Ukrainaan 👍

Kiitos teet oikein

Vierailija
16/44 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen ja käyn töissä (25h/vko). Opiskeluun menee noin 30h/vko (vaativa insinööriala) joten ei ole aikaa tai energiaa tai halua tehdä töitä ilmaiseksi, kun palkkatöissä ollessanikin joudun kituuttamaan ja laskemaan joka sentin.

Vierailija
17/44 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn satunnaisesti seurakunnan retkillä avustajana ja toimin SPR-vapaaehtoisena tapahtumissa keikkaluontoisesti.

Nautin vapaaehtoistyötä suuresti.

Vierailija
18/44 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähihoitaja vanhusten palvelukeskuksessa.

Palkka, joka tulee jälkijunassa, ja on mitä on, on niin pieni, että

käytännössä tämä on

vapaaehtoistyötä.

Vierailija
19/44 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa vapaaehtoistyöstä vie tunnin, pari viikossa.

Turha minusta sanoa, ettei ole aikaa. Jos ei halua, ei halua, ajasta se tuskin oikeasti on kiinni.

Vierailija
20/44 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen ja käyn töissä (25h/vko). Opiskeluun menee noin 30h/vko (vaativa insinööriala) joten ei ole aikaa tai energiaa tai halua tehdä töitä ilmaiseksi, kun palkkatöissä ollessanikin joudun kituuttamaan ja laskemaan joka sentin.

Ehkä on tosiaan paras kaikille, että et tee mitään muuta. Kaikki kiittävät!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän