Näin bussissa kun nainen selaili tinderiä. Kaikki miehet meni vasemmalle
5 minuuttia katselin tuota sirkusta ja sitten siltä loppui miehet siltä päivältä.
Ihan tavisnainen kyseessä. Hieman ylipainoinen.
Kommentit (177)
Hän ei ollut kiinnostunut kenestäkään. Tajuatko?
Mutta on sulla säälittävän tylsä elämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiselle näytetään vain surkeita profiilejä niin se johtuu naisen omasta tasosta.
Tinder mukauttaa ne tarjoukset naisen oman tason mukaan. Nainen joka ei laatu uroksia kiinnostaa näkee siellä sellaisia miehiä jotka vetävät kaikki naiset oikealle.
Miettikää sitä seuraavan kerran kun väitätte että tinderin miestarjonta on huonoa.
Jo 14 alapeukkua eikä yhtään yläpeukkua, vaikka tässä viestissä on vain kansantajuisesti selitetty, miten Tinderin algoritmi toimii.
Ongelma on siinä että ei ne naisetkaan halua mitään halutuimpia laatu-uroksia vaan tavallisia kuten itsekin ovat. Ja Tinderin taru loppuisi hyvin lyhyeen, jos siellä tavis saisi eteensä vain täyttä ryönää. Ja lisäksi, naiset kertoo jatkuvasti että miesten _profiilit_ on sikahuonoja, ei miehet. Mutta täysin onneton profiili vie mieheltä mahkut.
No kannattaisiko sitten katsoa sen profiilin taakse, eikä jokaisesta kaulaketjusta tai peruukista vetää vasemmalle, niin pääsisi keskustelemaan niiden ei-sikahuonojen miesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Minusta Suomen katukuva miesten suhteen ei ole niin huono. Muissa maissa huonompaakin. Ihan Briteissä ja USA:ssa turha odottaa jotain Keniä joka kulmassa.
Jossain New Yorkissa kun kävelee, niin 2/3 ihmisistä on sairaanloisen ylipainoisia. Pätee molempiin sukupuoliin. Suomessa ollaan tässä suhteessa vähän paremmassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiselle näytetään vain surkeita profiilejä niin se johtuu naisen omasta tasosta.
Tinder mukauttaa ne tarjoukset naisen oman tason mukaan. Nainen joka ei laatu uroksia kiinnostaa näkee siellä sellaisia miehiä jotka vetävät kaikki naiset oikealle.
Miettikää sitä seuraavan kerran kun väitätte että tinderin miestarjonta on huonoa.
Jo 14 alapeukkua eikä yhtään yläpeukkua, vaikka tässä viestissä on vain kansantajuisesti selitetty, miten Tinderin algoritmi toimii.
Ongelma on siinä että ei ne naisetkaan halua mitään halutuimpia laatu-uroksia vaan tavallisia kuten itsekin ovat. Ja Tinderin taru loppuisi hyvin lyhyeen, jos siellä tavis saisi eteensä vain täyttä ryönää. Ja lisäksi, naiset kertoo jatkuvasti että miesten _profiilit_ on sikahuonoja, ei miehet. Mutta täysin onneton profiili vie mieheltä mahkut.
No kannattaisiko sitten katsoa sen profiilin taakse, eikä jokaisesta kaulaketjusta tai peruukista vetää vasemmalle, niin pääsisi keskustelemaan niiden ei-sikahuonojen miesten kanssa?
Ei kannata, ei ihmisten "testaaminen" että onko itseä epäilyttävä pelleperuukki merkki siitä ettei kaikki ole kotona vai merkityksetön asia ole mitenkään kivaa vaan väsyttävää ja lannistavaa. Mieluimmin odottaa sitä heti lupaavalta vaikuttavaa ihmistä ja swaippaile peruukit vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tosi syvällisesti tutustui profiiliteksteihin, jos 5 min kesti tyrmätä päivän miehet.
Todella monella ei ole tekstiä ollenkaan. Jos on, sitä on korkeintaan pari riviä, ei siihen montaa sekunttia mene lukea.
Toisen kirjoitusvirheen kohdalla swaippaan vasemmalle. Jos eka kuva on jotain muuta kuin miehen naama swaippaan vasemmalle. Jos käy ilmi kuvasta tai tekstistä, että hakee seksiä (jotain erityisalaa) -> vasemmalle. Kaulaketju -> vasemmalle, vain aurinkolasikuvia -> vasemmalle, peruukki ym "hassu" kuva - > vasemmalle...
Jokaisella naisella on pitkä lista pieniä ja isoja asioita, jotka saa pyyhkäisemään vasemmalle ilman pidempää harkintaa. Jos mies ohittaa tämän vaiheen, luen profiilitekstin tarkkaan ja katson kuvat useampaan kertaan. Sen jälkeen teen päätöksen.
Ihminen, joka lopettaisi lukemisen toisen kirjoitusvirheen kohdalla, ei olisi lukenut viestiäsi loppuun.
Totta, totta, mutta tinderin profiilitekstillä on tarkoitus tehdä vaikutus ihmiseen, avlle kirjoittelu on lähinnä itseä varten. En todellakaan oikolue omia tekstejäni täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Suomen katukuva miesten suhteen ei ole niin huono. Muissa maissa huonompaakin. Ihan Briteissä ja USA:ssa turha odottaa jotain Keniä joka kulmassa.
Jossain New Yorkissa kun kävelee, niin 2/3 ihmisistä on sairaanloisen ylipainoisia. Pätee molempiin sukupuoliin. Suomessa ollaan tässä suhteessa vähän paremmassa tilanteessa.
Ei Nykissä lihaviä näe juuri lainkaan. Oletko koskaan käynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, ei ihmisten "testaaminen" että onko itseä epäilyttävä pelleperuukki merkki siitä ettei kaikki ole kotona vai merkityksetön asia ole mitenkään kivaa vaan väsyttävää ja lannistavaa. Mieluimmin odottaa sitä heti lupaavalta vaikuttavaa ihmistä ja swaippaile peruukit vasemmalle.
Ja kaulaketjusta tietää heti samantien että arvomaailmat ei tule sopimaan yhteen. Mitä järkeä sellaista miestä on tavata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijona-kaulakoru kertoo sellaisesta aatemaailmasta, ettei minulla olisi sen kantajan kanssa yhtään mitään yhteistä. (Ja huom! siksi se leijonakoru kannattaa nimenomaan laittaa profiilikuvaan. Säästyy molempien aikaa.)
eri
"Mistä tämä ruokaobsessio edes on tullut, kun näitä kliseitä on tosiaan 3/4 profiileista?!"
Hienoa, että Suomenkin ruokakulttuuri on vihdoin nousussa! Ennen vanhaan ruoka oli rahvaalle vain polttoainetta. Ihan 75% miehistä tuskin sentään ruoasta mitään ymmärtää, mutta onhan heillä oikeus valita itselleen kokkaustaitoinen nainen, vaikka ABC:llä tai entisessä Rossosso mielellään söisivätkin.
No sehän nyt on aivan täysin naisten hupisovellus. Miehet hakee siellä seuraa tosissaan ja naiset on siel huvikseen. Jokaisella naisella on jono kosijoita oven takana niin ei he mitään tinderiä tarvitse seuraa löytääkseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä se sinua haittaa mitä joku tuntematon nainen svaippailee? Pitäisikö sinun mieliksi tykätä kaikista? Sitten voisitkin jo huoritella kun nainen antaisi kaikille tykkäyksen
Ja kuten just pari viestiä yllä, syyttää "itseppä tykkäätte niistä salimakeista". Eli ei saa tykätä huonoista profiileista, mutta ei saa olla nirso ja valikoida kenestä tykkää. Aina väärin tekee mitä tahansa.
Miten olisi jos valikoisitte sieltä ne omat tason miehet tai vähän alle? Onko liian vaikeata??
Mutta ai juu, eihän ne sellaiset teitä sytytä. Aivan kuten ei sitä teidän alfa mallimies mätchiäkään kiinnosta tavisnaiset mihinkään vakavaan, mutta maanantai ilrapäivän kertapanoksi sopii.
Miksi valikoisin esim lisääntyneen miehen, kun en voi sietää lapsia? Mitä siitä suhteesta tulisi, kun inhoaisin hänen lapsiaan?
Miksi valikoisin bilettävän ja juovan miehen, kun en itse biletä enkä käytä alkoholia? Eihän sellainen mieskään varmasti minun seurassani viihtyisi museossa, ja pitäisi minua tylsänä kun en lähtisi baariin.
Miksi valikoisin miehen joka etsii pelkkää pan0a, kun en hänelle kuitenkaan "antaisi" ilman parisuhdetta?
Miksi valikoisin miehen joka haluaa keskustella ruoasta ja harrastaa yhteistä kokkaamista, kun inhoaisin näitä molempia aktiviteetteja?
Mitä ihmettä siis saisin siitä, että antaisin tykkäyksen näille miehille jotka nyt mielestäsi väärin perustein hylkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä se sinua haittaa mitä joku tuntematon nainen svaippailee? Pitäisikö sinun mieliksi tykätä kaikista? Sitten voisitkin jo huoritella kun nainen antaisi kaikille tykkäyksen
Ja kuten just pari viestiä yllä, syyttää "itseppä tykkäätte niistä salimakeista". Eli ei saa tykätä huonoista profiileista, mutta ei saa olla nirso ja valikoida kenestä tykkää. Aina väärin tekee mitä tahansa.
Miten olisi jos valikoisitte sieltä ne omat tason miehet tai vähän alle? Onko liian vaikeata??
Mutta ai juu, eihän ne sellaiset teitä sytytä. Aivan kuten ei sitä teidän alfa mallimies mätchiäkään kiinnosta tavisnaiset mihinkään vakavaan, mutta maanantai ilrapäivän kertapanoksi sopii.
Miksi ihmeessä? Kerro yksikin HYVÄ syy sille, että kukaan nainen haluaisi itseään huonomman miehen.
Kerron heti, kun kerrot miksi yksikään mies haluaisi itseään huonomman naisen.
Te miehethän tuota jankkaatte jatkuvasti. Että naisten pitää laskea rimaa. En ole vielä kuullut syytä sille.
Tinderissä tulee vastaan paljonkin miehiä, jotka muuten olisi tutustumisen arvoisia, mutta koska etäsuhde ei kiinnosta, ohitan yli 50km päässä asuvat. Miksi niitä minulle edes näytetään, vaikka olen laittanut etäisyysrajan??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sen profiilin idea ole herättää kiinnostusta? Jos se ei herätä, miksi uskot, että sen takana oleva herättäisi kiinnostusta?
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä tulee vastaan paljonkin miehiä, jotka muuten olisi tutustumisen arvoisia, mutta koska etäsuhde ei kiinnosta, ohitan yli 50km päässä asuvat. Miksi niitä minulle edes näytetään, vaikka olen laittanut etäisyysrajan??
Olisin ollut sinkku 1990-luvun alusta alkaen, jos olisin käyttänyt 50 km:n rajaa. Muutamia yhden yön juttuja olisi ollut, mutta en olisi ollut seurustelusuhteessa enkä avoliitossa (kuten nyt).
Miksi valikoisin metsästävän ja kalastavan miehen, jos itse tykkään käydä teatterissa ja konserteissa?
Miksi valikoisin miehen, joka viihtyy parhaiten mökillä, kun itse tykkään matkustella?
Vierailija kirjoitti:
Miksi valikoisin metsästävän ja kalastavan miehen, jos itse tykkään käydä teatterissa ja konserteissa?
Miksi valikoisin miehen, joka viihtyy parhaiten mökillä, kun itse tykkään matkustella?
Eihän sinun pakko ole, mutta miesten maailmassa tuollainen mies on harvinaisuus ja hänellä usein on paljon muitakin ottajia, siis sinun kilpasiskojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin ollut sinkku 1990-luvun alusta alkaen, jos olisin käyttänyt 50 km:n rajaa. Muutamia yhden yön juttuja olisi ollut, mutta en olisi ollut seurustelusuhteessa enkä avoliitossa (kuten nyt).
Nuorena minäkin muutin 100km miehen perässä, mutta nyt kun on talot, työt, ystävät, harrastukset, vanhat vanhemmat jne, en sitä enää tee. Muut saa tehdä, jos huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valikoisin miehen, joka viihtyy parhaiten mökillä, kun itse tykkään matkustella?Eihän sinun pakko ole, mutta miesten maailmassa tuollainen mies on harvinaisuus ja hänellä usein on paljon muitakin ottajia, siis sinun kilpasiskojasi.
No metsästelevä mies on sitten varmasti tyytyväinen, kaikki voittaa
Itse laskin kerran monta pitää swaipata vasemmalle ennen kuin annan tykkäyksen. Swaippasin yli 2000 ennen kun annoin tykkäyksen. Olen myös lihava nainen.