Miehen kiinnostus kadonnut
Me olemme olleet n. 7v yhdessä ja miehen kiinnostus on selkeästi kadonnut..
Mies ollut aina ilkeäluontoinen ja aika usein kimmastuu jostain ja sitten haukkuu ym. Alussa vain humalassa ja alussa selvästi pidätteli ja salaili oikeaa luonnettaan mutta nyt keväällä lopetti tämän oikean luonnon "salailun" kokonaan kun sai töissään ylennyksen ja pitää itseään nyt muita parempana ihmisenä. Siis aivan radikaali ja käsittämätön muutos koko ihmiseen.
Oltiin eilen muun muassa leffassa. Olin liikkeellä shortseissa ja topissa, olen kova vilukissa. Miehellä joka ei palele koskaan oli päällään pitkät housut ja yli kyynärien ulottuva paita. No huomasin autossa kun olimme perillä että olin unohtanut ottaa takin. Palelen aina kauheesti leffassa. Mies tuumasi tähän että onneksi MINÄ muistin ja laittoi hupparin ITSENSÄ päälle.. Ennen olisi tarjonnut sitä minulle. Huomautin tästä asiasta niin suuttui vain kauheasti "älä taas alota!".. Palelin salissa ja mies tyytyväisenä kuumissaan vieressä.
Ei enää kysele asioistani, miten töissä menee, ei muistanut että olin aloittanut uudessa työssä. Saattaa sanoa tosi ilkeästi mutta ei edes pahoittele kuten ennen teki. "leijuu" sellaisessa omassa tyytyväisyyskuplassa ja miettii vain työtään.
Selaa kaiken aikaa puhelintaan, siis ihan fb ja instagram. Kun puhun hänelle, ei kuuntele kun selaa vain puhelinta. Aamulla kun herään, istuu sohvalla selaamassa puhelinta, ei puhu mitään. Itse vain istun kahvikuppi kädessä ja mietin että mitä tapahtunut?
Ei puhele oikeastaan mitään mulle, jopa kauppajonossa selaa puhelintaan. Ennen työpäivän aikana laitto mulle viestiä että miten menee ym, soitteli. Ei ole kertaakaan ylennyksensä jälkeen tätä enää tehnyt.
Olen koittanut puhua näistä asioista, että tuntuu ettei enää väitä musta ja tuijottaa vaan puhelintaan mutta nyt kun hänellä on mennyt pää sekaisin ylennyksestään niin ei ota vastaan enää mitään kritiikin tyylistä vaan alkaa _huutamaan saman tein että älä lässytä ja joopa joo, älä aloita, mulla on oikeus tehdä mitä haluan, tms.
En uskalla edes enää ottaa näitä asioita esille kun sekoaa ja huutaa/haukkuu niin pahasti.
En usko että on kyse toisesta naisesta, ei ole poissa kotoa ja aina näyttää kun saa viestin että kuka se on ja no, mies ei ole kovin hyvän näköinen luulen ettei ihan tuosta vain ketään löydä. No, ei kenestäkään voi täysin tietää..
Vituttaa että en ole onnistunut saamaan kavereita/ei ole läheisiä, ajatuskin erosta saa aikaan kauhean ahdistuksen. Miksi noin rakas ja tärkein ihminen on yhtäkkiä muuttunut kusipääksi? :( Myös mulla edellisestä suhteesta lapsi joka on juuri siinä iässä ettei voi vielä olla yksin kotona, ja mies mennyt aina myöhemmin töihin, mun työssä se ei onnistu. Joutuisin työttömäksi ja varmaan masentuisin kun ei ole ketään aikuista jonka kanssa jakaa asioita.
Mitä ihmettä teen? :(
Kommentit (43)
Mies on lapselleni kyllä kiva, pitää tuolta ja vaikuttaa aidosti välittävän hänestä. Mutta uskon että jos erotaan niin tuskin haluaa enää pitää lapseen yhteyttä, siksi haluaisin vielä yrittää. Tämä tilanne muuttui silloin näin radikaalisti kun mies sai ylennyksen töissä, tuntuu että se on jotenkin sekoittanut viimeisen järjen miehessä.
Itse olet miehesi valinnut. Oletko muuten muistanut antaa pillua riittävästi? Mustakin tulee tollanen omiin oloihin vetäytyjä, jos pillua ei saa tarpeeksi usein. Kysynpähän vaan?
Tämmöisissä tilanteissa olisi aina hyvä tutkia myös omaa käytöstään ja tekemisiään. ja kantaa sitä omaa pusakkaa mukanaan.
Miehen kiinnostus ei ole kadonnut mihinkään ainoastaan kiinnostuksen kohde vaihtuu. ; )
Lapsen on parempi olla erossa paskasta jännä miehestä. Lapsesta tulee muuten samanlainen jännä mies.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kiinnostus ei ole kadonnut mihinkään ainoastaan kiinnostuksen kohde vaihtuu. ; )
Ihan luonnollinen ja hyödyllinen vietti näin geenit sekoittuvat tehokkaammin eri ihmisten välillä ja tulee vahvempia jälkeläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan luonnollinen ja hyödyllinen vietti näin geenit sekoittuvat tehokkaammin eri ihmisten välillä ja tulee vahvempia jälkeläisiä.
Niin, harva syö samaa ruokaa päivästä ja vuodesta toiseen, vaihtelu virkistää ja elävöittää.
Täyttä keksittyä paskaa koko ap:n sepustus.
Ap ei edes ole missään töissä, eikä hänellä perhettä ole.
Seinähullu nainen, ja törpöt mammat uskoo kaikki, mitä tuo keksii kertoilla.
Onhan noita nyt miehiä, turha on yhden perään marista. Kannattaa kadota kuin tuhka tuuleen, jos entinen suhde kuolee pystyyn.
Höpö puhetta, että et pärjäisi. Älä tuhlaa elämääsi.
kurkkaa hyvakysymys. fi sivusto, sain itse sieltä apuja kun riuhtaisi itseni juoposta irti.
Ja kaiva se itsekunnioitus, totuus on se että se toinen kohtelee sua niin kauan huonosti kun sä sallit sen.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä keksittyä paskaa koko ap:n sepustus.
Ap ei edes ole missään töissä, eikä hänellä perhettä ole.
Seinähullu nainen, ja törpöt mammat uskoo kaikki, mitä tuo keksii kertoilla.
Normaali päivä Porvoossa.
Hei cmoon. Joka suhteessa on ne taantuma vaiheet niistä selviää ainoastaan AIDOT rakastavaiset parit.
Monet ovat heti huutamassa suu vaahdossa jos esim: seksi loppuu. Sen sijaan ei keskitytä oleelliseen eli siiihen että KUMPPANI ON VIERELLÄ, Suhteissa on tärkeää se että asioista puhutaan.
Jos tulee ylä/ala mäkiä yritä olla tukena. Kysy mikä miestäsi/naistasi vaivaa? onko jotain mitä voit tehdä yms?.
Keskustelu yhteys on avain onneen. Se on monelle tuppisuu/mököttäjelle vaikea hyväksyä.
Ihmisen ei kannata mennä parisuhteeseen jos hän ei kykene olemaan ääri tilanteissa mukana. Parisuhteeseen voi kuulua kaikenlaista, sairauksia, passiivisuutta seksissä,iloa,surua kaikkea vaikka kerralla.
Elämää ei voi etukäteen tietää. Eikä pidäkkään.
Parasta on kuitenkin se että toinen aidosti rakastaa vaikka se ei AINA SILTÄ NÄYTTÄISIKÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
Hei cmoon. Joka suhteessa on ne taantuma vaiheet niistä selviää ainoastaan AIDOT rakastavaiset parit.
Monet ovat heti huutamassa suu vaahdossa jos esim: seksi loppuu. Sen sijaan ei keskitytä oleelliseen eli siiihen että KUMPPANI ON VIERELLÄ, Suhteissa on tärkeää se että asioista puhutaan.
Jos tulee ylä/ala mäkiä yritä olla tukena. Kysy mikä miestäsi/naistasi vaivaa? onko jotain mitä voit tehdä yms?.
Keskustelu yhteys on avain onneen. Se on monelle tuppisuu/mököttäjelle vaikea hyväksyä.
Ihmisen ei kannata mennä parisuhteeseen jos hän ei kykene olemaan ääri tilanteissa mukana. Parisuhteeseen voi kuulua kaikenlaista, sairauksia, passiivisuutta seksissä,iloa,surua kaikkea vaikka kerralla.
Parasta on kuitenkin se että toinen aidosti rakastaa vaikka se ei AINA SILTÄ NÄYTTÄISIKÄÄN.
Kuten ap ei nyt kykene. Joten keskusteltaisiinko nyt enemmän ap:n roolista asiassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten ap ei nyt kykene. Joten keskusteltaisiinko nyt enemmän ap:n roolista asiassa?
Tää on kyllä aina jännä kuvio. Vika löytyy aina miehestä ja omasta osuudesta tilanteeseen ollaan täysin hiljaa.
No, mitä ajatuksia herättää ap? Miksi lopetit vastailun?
Muita ajatuksia? Provoksi huutelijat, en ymmärrä miksi kukaan jaksaisi tällästä keksiä, eihän siitä mitään hyödy :( Valitettavasti tää on totta. Inhottava tilanne kun ei ole ketään jonka kanssa jutella, paitsi terapiassa. Joo hänkin on käskenyt eroamaan, en ymmärrä miksi en pysty. Tuntuu että aivot on ohjelmoitu väärin.
Suosittelen kokeilemaan meditointia : ) ja yritä vielä etsiä niitä ystäviä, heidän avulla pystyisit irtautumaan miehestä. Itse tykkään pelata videopelejä, sielä on kiva jutella kavereitten kanssa ja tutustua uusiin ihmisiin.
Oletko sä näin sokea? Luin aloitusviestisi ja koko ajan vain hoet sitä, että mies muuttui, kun sain ylennyksen töissä. Sanonpa vain, että ylennyksellä ei taatusti ole mitään tekemistä sen kanssa, millaiseksi hän on nyt muuttunut. Miehesi käytös on suoraan kuin pettäjän käsikirjasta. Sillähän on ihan selkeästi toinen nainen!!!!
Ylennys sattui vain samaan syssyyn kuin salasuhde toisen naisen kanssa ja sä luulet kaiken johtuvan töistä.
Miksi roikut paskassa jännä miehessä. Turha itkeä jos mies haukkuu koska itse olet siinä suhteessa. Onko mies niin komea että siedät paskaa kohtelua vuodesta toiseen ja sitten vielä itket kun miestä ei enää kiinnosta. Olette te naiset vaan melkoisen tyhmiä ihmisiä ei voi kuin ihmetella.