Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kiinnostus kadonnut

Ap.
02.08.2023 |

Me olemme olleet n. 7v yhdessä ja miehen kiinnostus on selkeästi kadonnut..
Mies ollut aina ilkeäluontoinen ja aika usein kimmastuu jostain ja sitten haukkuu ym. Alussa vain humalassa ja alussa selvästi pidätteli ja salaili oikeaa luonnettaan mutta nyt keväällä lopetti tämän oikean luonnon "salailun" kokonaan kun sai töissään ylennyksen ja pitää itseään nyt muita parempana ihmisenä. Siis aivan radikaali ja käsittämätön muutos koko ihmiseen.

Oltiin eilen muun muassa leffassa. Olin liikkeellä shortseissa ja topissa, olen kova vilukissa. Miehellä joka ei palele koskaan oli päällään pitkät housut ja yli kyynärien ulottuva paita. No huomasin autossa kun olimme perillä että olin unohtanut ottaa takin. Palelen aina kauheesti leffassa. Mies tuumasi tähän että onneksi MINÄ muistin ja laittoi hupparin ITSENSÄ päälle.. Ennen olisi tarjonnut sitä minulle. Huomautin tästä asiasta niin suuttui vain kauheasti "älä taas alota!".. Palelin salissa ja mies tyytyväisenä kuumissaan vieressä.

Ei enää kysele asioistani, miten töissä menee, ei muistanut että olin aloittanut uudessa työssä. Saattaa sanoa tosi ilkeästi mutta ei edes pahoittele kuten ennen teki. "leijuu" sellaisessa omassa tyytyväisyyskuplassa ja miettii vain työtään.
Selaa kaiken aikaa puhelintaan, siis ihan fb ja instagram. Kun puhun hänelle, ei kuuntele kun selaa vain puhelinta. Aamulla kun herään, istuu sohvalla selaamassa puhelinta, ei puhu mitään. Itse vain istun kahvikuppi kädessä ja mietin että mitä tapahtunut?
Ei puhele oikeastaan mitään mulle, jopa kauppajonossa selaa puhelintaan. Ennen työpäivän aikana laitto mulle viestiä että miten menee ym, soitteli. Ei ole kertaakaan ylennyksensä jälkeen tätä enää tehnyt.

Olen koittanut puhua näistä asioista, että tuntuu ettei enää väitä musta ja tuijottaa vaan puhelintaan mutta nyt kun hänellä on mennyt pää sekaisin ylennyksestään niin ei ota vastaan enää mitään kritiikin tyylistä vaan alkaa _huutamaan saman tein että älä lässytä ja joopa joo, älä aloita, mulla on oikeus tehdä mitä haluan, tms.

En uskalla edes enää ottaa näitä asioita esille kun sekoaa ja huutaa/haukkuu niin pahasti.

En usko että on kyse toisesta naisesta, ei ole poissa kotoa ja aina näyttää kun saa viestin että kuka se on ja no, mies ei ole kovin hyvän näköinen luulen ettei ihan tuosta vain ketään löydä. No, ei kenestäkään voi täysin tietää..
Vituttaa että en ole onnistunut saamaan kavereita/ei ole läheisiä, ajatuskin erosta saa aikaan kauhean ahdistuksen. Miksi noin rakas ja tärkein ihminen on yhtäkkiä muuttunut kusipääksi? :( Myös mulla edellisestä suhteesta lapsi joka on juuri siinä iässä ettei voi vielä olla yksin kotona, ja mies mennyt aina myöhemmin töihin, mun työssä se ei onnistu. Joutuisin työttömäksi ja varmaan masentuisin kun ei ole ketään aikuista jonka kanssa jakaa asioita.

Mitä ihmettä teen? :(

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alunperin jäit tohon suhteeseen?

Vierailija
2/43 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo puhelimeen uppoutuminen ja kommunikaation katkeaminen on syvältä, nuo muut asiat taas sellaisia, että jää vähän kyseenalaiseksi että kaipaatko miehestä jotain tukihenkilöä arjen toimiisi.

Niin tai näin, mies vaikuttaa ilkeältä ja itsekkäältä, sinä taas vähän avuttomalta. Kannattaa viheltää peli poikki. Otat aikaa itsellesi, kasvat ihmisenä ja sen jälkeen hankit itsellesi normaalin kumppanin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et laske irti? Enää et riitä hänelle.Hän ei kunnioita,ei rakasta sinua enää.Itse sallit lisäksi huonon käytöksen.Haluan tähdentää naisena.Naiset voivat käytäytyä ihan samoin miehelle,kuin miehesi sinulle nyt kirjoituksessasi.

Vierailija
4/43 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ollut siinä. Mies ei rakasta enää, joskus niin käy. Sinäkin vaikutat kyllä aika rasittavalta tyypiltä. Miksi paleleva ihminen lähtee puolialasti maailmalle ja vinkuu sitten kun toinen ei anna vaatteita päältään? Ja miksi mies joutuu kertomaan sinulle kuka hänelle milloinkin viestittelee?

Vierailija
5/43 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain siinä vaivoina, kunnes lapsikin pärjää kouluun lähdön kanssa 🙂

Vierailija
6/43 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa tilanteen siihen pisteeseen, että sinä ilmoitat haluavasi erota.

Yleensä naisten konsti mutta osaa sen näemmä jotkut miehetkin.

Vierailija
7/43 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Ei kukaan ole noin tyhmä ja avuton.

Vierailija
8/43 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta miksi sä leikit pikkuvauvaa ton miehen rinnalla. Tarviitsä jotain hoivaa. Ota ero ja itsenäisty tuosta miehestä. Nykyään etenkin Suomessa nainen voi elää yksinkin ennemmin kuin tommosen ihanan mieskaverin kanssa NOT.

Vierailija
9/43 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo. Ei kukaan ole noin tyhmä ja avuton.

No provolta vaikutti kyllä.

Vierailija
10/43 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli vain nopeasti hutaisten kirjoitettu pikakuvaus. En ole avuton, tuo vaatejuttu oli vain esimerkki miten mies nykyään ei kohtele välittävästi jonka samankaltaisuuksia tapahtuu koko ajan. Jos mies olisi vilukissa vähemmistö vaatteissa ja itsellä enenmmän vaatteita ja en palele, niin olisin automaattisesti tarjonnut omaa takkiani. Pointti oli että hänen ajatus vain oli että onneksi HÄNELLÄ on se takki.

Avuton olen kyllä tässä työasiassa. Olisin varmasti eronnut jo kauan sitten jos lapsi pärjäisi illat ja aamut itsenäisesti/olisi ystäviä perhettä tukea jotain. Tätä tilannetta on varmasti ulkopuolisen ymmärtää. Jotenkin aina kun mies ollut paska niin olen vaan jaksanut tämän työasian takia. En kestäisi jos vielä työkin menisi. Oon ajatellut tsempata pari vuotta kunnes lapsi joku 10v ja voi olla yksin. Ja tunnistan kyllä että on läheisriippuvaisuutta ja käyn tämän takia terapiassa. Oon yksinäinen kyllä ja ollaan oltu miehen kanssa tiivis pari, järkyttää että toinen on nykyään ylimielinen.

Vierailija
11/43 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se ja heti vaikka miten kirpaisee... muuten kaikki menee yhä pahemmaksi ja nopeasti... yksin on kaikkein paras olla ei tarvitse tehdä joka päivä kompromisseja elämässä...

Vierailija
12/43 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on selvästi yhteys kadonnut. Joko yritätte korjata asian puhumalla tai pariterapiassa (pitkä prosessi ja vaatii kummaltakin halua hommaan) tai sitten eroatte.

Vierailija
13/43 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei välitä sinusta enää. Ehkä hänellä on toinen. Odottelee, että ymmärrät lähteä.

Vierailija
14/43 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin lukemisen kohtaan Mies on aina ollut ilkeäluontoinen.

Vierailija
15/43 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te ihania!

Vierailija
16/43 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"aina näyttää kun saa viestin että kuka se on" WHAT? Onko tuo jonkun mielestä ihan normaalia käytöstä?

Vierailija
17/43 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei aina näytä tai en mitään pakota näyttämään! Tarkoitin vain että kun mulla oli olo että kyse on toisesta naisesta ja kerran kysyin että kelle jatkuvasti viestittelet kun olen huomannut että olet aina wapissa paikalla, niin näytti sen. Huonosti selitetty aloituksessa.

Vierailija
18/43 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. kirjoitti:

Aloitus oli vain nopeasti hutaisten kirjoitettu pikakuvaus. En ole avuton, tuo vaatejuttu oli vain esimerkki miten mies nykyään ei kohtele välittävästi jonka samankaltaisuuksia tapahtuu koko ajan. Jos mies olisi vilukissa vähemmistö vaatteissa ja itsellä enenmmän vaatteita ja en palele, niin olisin automaattisesti tarjonnut omaa takkiani. Pointti oli että hänen ajatus vain oli että onneksi HÄNELLÄ on se takki.

Avuton olen kyllä tässä työasiassa. Olisin varmasti eronnut jo kauan sitten jos lapsi pärjäisi illat ja aamut itsenäisesti/olisi ystäviä perhettä tukea jotain. Tätä tilannetta on varmasti ulkopuolisen ymmärtää. Jotenkin aina kun mies ollut paska niin olen vaan jaksanut tämän työasian takia. En kestäisi jos vielä työkin menisi. Oon ajatellut tsempata pari vuotta kunnes lapsi joku 10v ja voi olla yksin. Ja tunnistan kyllä että on läheisriippuvaisuutta ja käyn tämän takia terapiassa. Oon yksinäinen kyllä ja ollaan oltu miehen kanssa tiivis pari, järkyttää että toinen on nykyään ylimielinen.

Jos mies ei palelisi, niin ei hän pitäisi takkia minkäänlaisena onnena eikä pystyisi olemaan se päällä salissa, tulisi liian kuuma ja pitäisi ottaa pois. Outoa että yrität hänen puolestaan päättää paleleeko mies vai ei (kaikki eivät ole "vilukissoja" mutta silti voi tulla kylmä) ja vaadit toisen vaatteet päältä siksi että itse mokasit.

Muuten mies kyllä kuulostaa töykeältä ja sinä tosiaan avuttomalta. Jos miehelle tuosta ei edes uskalla puhua niin minkä näet eron vaihtoehtona? Mitä toivot meidän sanovan?

Vierailija
19/43 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. kirjoitti:

Siis ei aina näytä tai en mitään pakota näyttämään! Tarkoitin vain että kun mulla oli olo että kyse on toisesta naisesta ja kerran kysyin että kelle jatkuvasti viestittelet kun olen huomannut että olet aina wapissa paikalla, niin näytti sen. Huonosti selitetty aloituksessa.

Myönnät joka tapauksessa jo alussa, että mies on aina ollut ilkeäluontoinen. Silti olet sitoutunut häneen ja hankkiutunut tuohon tilanteeseen, missä nyt olet. Etkä vain yksin vaan olet pakottanut lapsesikin asumaan ja elämään ilkeän miehen kanssa.

Vierailija
20/43 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat kyllä järjestyy jos eroat, ihan varmasti. Lapsi pärjää yksin tai löydät hoitajan. Sinulla on aikaa ja energiaa etsiä ystäviä ja rakentaa tukiverkostoa, kun mies ei ole mustana pilvenä rasittamassa mieltäsi. Arki ei ole niin raskasta, kun ei tarvitse hiiviskellä mörököllin herkkiä tunteita varjellen.

Olet parempi äiti jos eroat, lapselle on kamalan raskasta elää perheessä, jossa ei ole  kunnioitusta ja rakkautta. 

Ala järjestellä käytännön asioita, tässä on vielä hyvä hetki ennen koulun alkua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi