V*ttu. Heräsin, kun lapsi parkaisi klo 8.30. Katsoin viereeni sänkyyn ja ei ketään.
Jaaha, mies ei ole siis vielä kotiutunut baarista, ajattelin. Lähdin kohti lastenhuonetta. Matkalla vessan ovi aukesi, ja sieltä tuli täysissä pukeissa sammumispisteessä oleva mies. Oli kuulemma nukahtanut vessaan. Siis nukahtanut vessaan?? Kysyin, onko kaatunut tai jotain, mutta ei muista mitään. Pönttö täynnä yrjöä. Saa kyllä itse hinkata ne irti sieltä.
Mua sitten ottaa tällaiset päivät päähän!! Älkää käsittäkö väärin, käyn itsekin viihteellä, mutta otan yleensä kohtuudella ja jään ystävälleni yöksi, jotta miehen ei tarvitsisi katsoa krapulaista koko päivää. Hitto olis sekin voinut jäädä jonnekin yöksi eikä änkeä väkisin kotiin tuossa kunnossa. Nyt jo tiedän, että koko päivä on pilalla - siellä se nukkuu iltaan saakka.
Kommentit (18)
Kannattaa harkita päihdeklinikkaa...
Kuka tuollaisiakin akkoja jaksaa kattoo joilla on kaikki muu tiukkaa paitsi P***U!!
Ymmärrän, että voi sattua virhearviointi joskus, mutta se ei voi olla tapa.
Jos mun pitäisi siivota yrjöä ja kusta, niin pari kertaa riittäisi ja hakisin eron. Ei lapsillekaan ole hyväksi seurata orastavaa tai kukoistavaa alkoholismia.
...vähän " paremmissakin" piireissä...
Mulla on muuten ihana mies, kaikin puolin, mutta omaa juuri tuollaisen sammumiskyvyn... Aluksi kävi ulkona paljon useammin, nyt onneksi enää 1-2 krt / vuosi. Ja olen saarnannut niin kovin, että tuo sammuminenkin vessan vähän on vähentynyt...
Jos kuulen, että hän tulee kotiin ja sammuu vessaan, niin en viitsi enää edes herätellä ja raahata sänkyyn. Haisee vaan niin pahalle, ja kuorsaa, että menee omat unet ihan pipariksi... Tylsintä tuossa vessaansammumisessa on se, että jos lapset sattuvat paikalle ensimmäisinä... Sitä ei ole onneksi koskaan käynyt.
Niin - ja mies on johtajana eräässä keskisuuressa yrityksessä...
Sehän sitten tekee kännäilyn ja sikailun siedettävämmäksi.
miestä päivääkään. Minimivaatimus aikuiselle miehelle on se, että osaa käyttää alkoholia kohtuudella. Naapurin äijä on juuri sellainen kuvotus, joka sammuu harvasen viikonloppu minne sattuu (kerran ulko-oven eteen, kun ei saanut avainta oveen:)
Loppuis tästä maastakin yletön ryyppääminen, jos naiset lakkaisi hyysäämästä tollasia luusereita.
takia krapulassa ja nukkui vain ja minä sitten vauvan kanssa lähdin ovet paukkuen piiiitkälle lenkille. Siitä nyt on jo muutama vuosi aikaa, mutta jostain syystä minua kiehutti se, että oli isänpäivä ja vielä ensimmäinen.
alleen kuseva mies ole ongelma, niin se kertoo vain sinusta paljon. Oikein näen sinut silmissäni, eikä se näky ole kaunis.
Ja touhuaa kaikkea täysin järjetöntä. Ei kyllä ole väkivaltainen, mutta niin rasittava ja onnettomuusaltis, että tein heti silloin alussa selväksi, että jos se dokaa, minä häivyn. Väännettiin siitä pari dramaattista riitaa, pakkasin kimpsuni ja häivyin aina jos se ei ollu himassa kun lupasi. Nyt ei oo n. 7v ollu humalassa ja kotiin on tullut kaikista kemuista silloin kun on luvannut. Jos ei tulis tai olisi lärvit minä pakkaisin lapset autoon ja lähtisin.
Olen ihan samaa mieltä, kenekään ei pidä katsella ja sietää mitään sikailua eikä sitä että viina vie miestä eikä mies viinaa. Jos vähänkin jlkimmäistä paapoo, niin ylläpitää täysin järjetöntä alkoholikultturia, jonka seuraukisa on esim se, että täällä pahoinpidellään naisia, tehdään henkirikoksia jne enemmän kuin missään länsi-euroopassa. Me ollaan ihan ryssien ja jenkkien kannoilla väkivaltatilastoissa. Katsis miettiä.
Ei varmaan ainakaan kovin kauaa ja kaikki säälisivät miestä. Miksi ihmeessä siis vaimot hyysäävät dokailevia miehiään?
Kyllä meillä mies juo kun lähtee viihteelle, mutta kävelee aina omin jaloin sänkyyn nukkumaan, eikä oksentele.
Ymmärrän kyllä ihan täysin. Noita juttuja tapahtui itse kullekin villeinä opiskeluaikoina, mutta onneksi ollaan jo kasvettu niistä yli!
Vierailija:
Ymmärrän kyllä ihan täysin. Noita juttuja tapahtui itse kullekin villeinä opiskeluaikoina, mutta onneksi ollaan jo kasvettu niistä yli!
Onneksi tuota tapahtuu kuitenkin verrattain harvoin. Ap
Joskus sammunut sitten ihan sänkyyn ja yöllä alkoi oksentaa. Ei tajunnut tästä maailmasta mitään ja kun yritin ohjata häntä vessaan, että saan vaihtaa lakanat ja hän saa siistiytyä, meinasi tirvaista minua. Huitaisi vaan kädellään minua pois, onneksi minun refleksini nopeammat kuin hänen siinä tilassaan. Olisi jäänyt kieriskelemään oksennukseensa... YÖK
Minä en ole nähnyt mietsäni kertaakaan humalassa eikä han minua. Kun ei yksinkertaisesti KOSKAAN juoda itseämme känniin. Käydään kyllä silloin tällöin baarissa missä otetaan max pari siideriä.
Ja me olemme kuitenkin nuoria ihmisiä. Minä 22, mies 27 ja tyttö 2,5v.
Oma mieheni ei taas käy ravintoloissa kuin todella harvoin ja silloin ei juo itseään kaatokänniin. Mutta jos innostuu kotona juomaan yli omien rajojensa niin voi hitto että meikäläisellä palaa pinna!!!
Tässä muutama esimerkki...
Yleensä kun mies juo niin samalla syö hirveitä määriä ruokaa, makeisia jne. Syö niin paljon että oksennushan siitä lopulta seuraa. Ja kun on tarpeeksi jurrissa niin oksennus ei mene pelkästään pönttöön!
Ja sitten jos on aivan jurrissa niin sammahtaa esim. työhuoneeseen ja kusee allensa!!!
Tämmöistä ei onneksi tapahdu kuin tosi harvoin mutta silloin kuin tapahtuu niin mulla palaa pinna täysin! Tapahtunutta käydään läpi pitkään ja olen vihainen useamman päivän miehelleni. Ärsyttää kun olen joutunut katselemaan kännistä ukkoa ja siivoamaan hänen sotkujaan. Yö ja seuraava päivä on mennyt aina ihan pilalle... Onneksi lapsi ei ole herännyt koskaan eikä ole nähnyt isäänsä siinä kunnossa!!! Mies ei ole väkivaltainen taikka käy riehumaan yms. mutta aika rasittavaa tuollainen kyllä on. En kyllä tajua ollenkaan että miksi pitää juoda niin paljon??? Mies on kova urheilemaan ja sitten kun on pidempään treenannut kovasti ja syönyt terveellisesti niin tulee tämmöinen stoppi. Että alkaa juomaan ja syömään kuin joku sekopää...
Jos pienten lasten äiti joisi itsensä känniin, oksentaisi, laskisi alleen ja sammuisi, niin sitä ei ehkä pidettäisi yhtä normaalina.