Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi espanjalaiset, italialaiset ja ranskalaiset lapset on NIIN SÖPÖJÄ verrattuina suomalaisiin?

Vierailija
16.12.2006 |

Olen tehnyt tällaisen havainnon: Eteläeurooppalaiset lapset ovat jotenkin huomattavasti söpömpiä kuin suomalaislapset. Mistä tämä johtuu?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kaikki etelä-eurooppalaiset turistit katseli ihastuneena mun hyvin suomalaisen näköistä isopäistä, pyöreäsilmäistä, harvahiuksista tyttöä. Oli toki sievästi puettu kaupungissa käyntiä varten

Vierailija
2/23 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, me suomalaiset nyt vaan ollaan niiiiiiiiin helvetin säälittäviä, rumia, tyhmiä että eihän kukaan meistä tosissaan voi olla kiinnostunut/tykätä tms. Onneksi kaikki muut maailman ihmiset ovat kauniita ja älykkäitä, että tunnemme itsemme vieläkin surkeammaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen huomannut, että hänen kotimaassaaan ihastellaan oikein urakalla vaaleita lapsia, jopa minun vaaleat hiukset herättävät ihailua. Vaaleat lapset ovat myös erikoisia, kun kaikki muut ovat yhtä tummaa massaa. Täällä Suomessa taas meidän tummia lapsia ihaillaan ja kehutaan. Joten eiköhän se ole niin, että aina erikoinen herättää ihastusta. Suomalaiset lapset ovat todella ihania, suloisia kuin mitkän ja vaaleita lapsia ei olekaan joka kulman takana kun ulkomaille lähtee. Ulkomailla sitä huomaa kuinka harvinaista on olla vaalea ihminen.

Vierailija
4/23 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskieuroopassa on paljon vaaleita lapsia, mutta -anteeksi vain- jotenkin ulkoisesti usein niin paljon suloisempia kuin suomalaiset (ed. mainituista tyypillisistä piirteistä johtuen..).

Vierailija
5/23 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ovat myös pienipäisempiä.

Vierailija
6/23 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulmakarvat ja ripset näkyy, paljon tukkaa päässä jo pienestä pitäen ;)

Vierailija
7/23 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat toooodella söpöjä. Että mietipä mistä kyseinen ilmiö voisi johtua.

Vierailija
8/23 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiksi heitä kehutaan jatkuvasti: heillä on suuret silmät, pitkät tummat ripset, kauniisti kaartuvat kulmakarvat, iho ns. terveen värinen eikä liian kalpea, kesällä saavat kauniin rusketuksen.

Heillä on asiat hyvin, kun saavat ihailua osakseen olimme sitten täällä Suomessa tai mieheni kotimaassa ;)

Vitsi vitsinä...ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa, ei tosiaankaan. Täällä Suomessa miestäni ihastuttaa lasten ihan kirkkaansiniset silmät ja pellavapäät. Kaljut vauvat ovat hänen mielestään myös erityisen suloisia, hän on raskausaikana toivonutkin että vauvamme olisivat kaljuja! Eivät ole olleet kaljuja, mutta miehen kotimaan keskivertovauvoihin verrattuna erittäin vähätukkaisia :)

Vastakohdat viehättävät.

Vierailija
9/23 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenteeltaan ovat pitkäsäärisiä ja siroja, pitkiä lapsia kuitenkin (tyttö 3 v 104 cm, tyttö 1 v 84 cm) mutta hentoja, vaikka eivät liian laihoja olekaan. Rakenteeltaan ihan erilaisia kuin romuluinen äitinsä ;)

Vierailija
10/23 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä usko, että eteläeurooppalaiset suomalaisia lapsia mitenkään söpöinä pitää. Joku sanoi täällä uudessa kotimaassani, että suomessa on kyllä kummallisen näköisiä lapsia.

Vierailija
11/23 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itseäni on ihasteltu aina Suomessa, koska olen tummatukkainen ja ruskeasilmäinen. Se, mikä eroaa joukosta, kiinnittää huomiota.

Vierailija
12/23 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään erottuvia piirteitä, usein perineet vanhempiensa perunanenän, tihrusilmät ja pulloposket. Suomalaiset geenit näkyy parhaiten juuri vauvoissa/lapsissa.

Vierailija
13/23 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

öisiä yhtälailla kuin muissakin kansalaisuuksissa...

Vierailija
14/23 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämäkin ole ihan makuasia ja Suomessa näemme tietysti niin paljon näitä pellavapäitä jne.

Vierailija
15/23 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt mekkoihin, pojat samettihousuihin ja kauluspaitoihin.

Vierailija
16/23 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta katsokaapa aikuisiakin suomalaisia; eikös useimmilla ns. tyypillisillä suomalaisilla olekin melko pyöreät kasvot ja kookas pää? Mielestäni ihan söpöä ja siksi varmaan suomalaiset (miehet ja naiset) näyttävätkin yleensä ikäistään nuoremmilta!

Vierailija
17/23 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään heillä on varmasti tosi suloisia lapsia... Ihan saman huomion oon tehny kun aapee.

Ja johtuneeko huonosta itsetunnosta vai mistä, mutta kyllä mä häpeän monia suomalaisuuteen liittyviä asioita...ulkonäkö on niistä vaan yks. Kieli toinen, mutta ei siitä sen enempää...

Vierailija
18/23 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään miehissäkin enemmän vaaleista kuin tummista. Samoin missikisoissa tykästyn enemmän vaaleisiin kandidaatteihin. Kaverini sen sijaan on aivan hulluna tummiin voimakaspiirteisiin miehiin.

Vierailija
19/23 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni on 1/4 italialainen, ts. hänen isänsä isä oli italialainen, ja olen kyllä hänen vauva-iästään asti saanut palautetta (aivan vierailtakin), että hän on varmasti suloisin lapsi, jota ovat nähneet. Ja tottakai äitinä allekirjoitan kommentit mielihyvin, mutta olen miettinyt hänen " suloisuuttaan" myös objektiivisesti. Hänellä on ruskeat silmät ja aivan valtavan pitkät tummat kulmat, silti hän ei näytä erityisen " ulkomaalaiselta" , sillä italialaiset sukujuuret ovat jo kahden sukupolven takaa. Tukka on aika vaalea ja ihokin. Juuri tuo pienipäisyys ja tietty sirous olemuksessa voi olla yksi vaikuttava tekijä noiden nappisilmien lisäksi. Myös huulet ovat sellaiset sensuellit ja nenä säännöllisen mallinen. Nämä piirteet kontrastissa lähes suomalaisen ihon kanssa saavat hänet näyttämään ihan pieneltä nukelta.

Täytyy tosiaan myös muistaa, että kauneuskäsitykset ovat kulttuurisidonnaisia. Yleensä kauniina pidetään sellaista, joka ei ole liian kaukana, mutta ei liian lähelläkään omia piirteitä. Sota- ja pula-aikaan ihaillaan pyöreyttä naisissa, kun aina muulloin ihaillaan laihuutta, vaaleat kansat ihailevat tummuutta ja tummat kansat vaaleutta. Pääsääntöisesti ei kuitenkaan suomessa ihailla esim. pikimustaa isohuulista " tummuutta" , vaan nimenomaan sellaista tummuutta, jossa oman kansan piirteet vielä löytyvät, mutta ovat eksoottisessa paketissa. Siis esimerkiksi juuri rankalaista tai iltalialaista kauneutta.

Tiesittekö muuten, että esim. Kiinassa suomalaislapset ovat juurikin sitä kuuminta hottia? Nimenomaan pyöreäpäiset, isot, vaaleat, harvahiuksiset vauvat. Tämähän johtuu tietty siitä, että he ovat itse minikokoisia ja tummia...

Vierailija
20/23 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän