Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*Elokuiset viikonloppuun* :)

16.12.2006 |

Aamua kaikille! Täällä alkaa jugurtilla torjutun etovan olon jälkeen viimeisten muuttolaatikoiden pakkaus. :) Päästään jouluksi omaan kotiin, jeee! :D Hieman jännittää tuon 3v esikoisen puolesta kun tämä on ainoa koti jonka hän muistaa, että miten hän ottaa muuton. Etukäteen ollaan kyllä rempan aikana moneenkin otteeseen tutustuttu, mutta saapas nähdä.

Huomasin eilen illalla että varsinkin ison ruuan jälkeen (piti vetää illalla jo pitsa kaiken siivouksen ja muuton jälkeen) että massu pömpötti jo aika vaikuttavasti. Taitaa toinen raskaus tosiaan näkyä nopeammin, ainakin ruuan jälkeen, sillä silloin tuntuu että sekä vauvanalku että vatsalaukku eivät enää mahdu yhdessä tuonne! :) esiin tulee ei-niin-peiteltävissä-oleva massu.

Milloin ajattelitte kertoa sukulaisille ja työnantajille/tovereille raskaudesta? Me täällä arvomme että kertoakko jouluna lähisuvulle (entäs jo tulee taas keskenmeno...), työnantajalle - jos massu ei ilmianna aikaisemmin - kertoisin mielelläni vasta keväämmällä.

Viikonloppuja kaikille! :)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä myös heräilty ja aikasin.esikoinen kun herää jo kuudelta täynnä intoa. aamu lähtenyt käyntiin kaurapuurolla ja vähän kuuma glögiä ja pipari.

nuha meinaa olla täälläkin,tytöllä on jo paranemaanpäin ja mulla on aamusin pää täynnä räkää onneks päivällä on parempi olo.

mua välillä kyllä mietittyttää ku ei ole hirveästi oireita,tulee uskon puute onko tässä oikeasti raskaana,mut sit käy vilkaisemassa testi puikkoa niin kyllä siinä kaks tummaa viiva on. ja kun esikoista oireet tuli niin myöhään.

mietinköhän turhaa? onko muita joilla ei hirveästi oireita?

masuasukki- mä kerroin parhaalle ystävälleni hänen kanssa kun voi jutella ja avautua ihan mistä vaan. ja omille ja miehen vanhemmille kerrotaan joulu aattona,läheisiä kun ovat niin osaa sit tukea jos pettys sattuisi tulemaan. mut muilta pidän visusti salassa. ;) vasta sit ekan ultran jälkeen kerron eli rv12. esikoisen raskaudesta kerroin työnantajalle juuri ekan ultan jälkeen ja nyt kun olen hoitovapaalta sieltä eli pitäs oikesti töihin palata joulukuussa 2007 mut jos tämä pikkunen pysyy matkassa pitää tos kesällä soitella et en oo tulos ;)

oikeen mukavaa viikonloppua kaikille!

ankka rv5+4

Vierailija
2/25 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapset sopeutuu muuttoon nopeasti, tärkeintähän on oma äiti ja isä lähellä.

Vieläkin flunssassa. Alkaa jo todellakin puuduttamaan.

Minä olen kertonut omille läheisille ystävilleni. Jaetaan aina kaikki elämässä, en voisi kuvitellakaan etten kertoisi heille. Jos tulee keskenmeno käsitellään sitäkin sitten yhdessä. Ja omalle äidilleni kerroin, häneen päteen oikeastaan tuo sama; kaikki ilot ja surut kerrotaan. Miehen vanhemmille kerrotaan vasta ultran jälkeen (joka siis ensi keskiviikkona). Heidän taholtaan on odotettavissa nihkeää suhtautumista joten ei tee mieli kertoa.

Työpaikallakin kerroin ihan sen takia kun oltiin juuria parhaillaan käymässä neuvotteluja jatkosta, ja koin että tämä on niin ratkaisevaa tietoa jotta on pakko kertoa. Ja koska itsellä ei ollut mitään hinkua tuohon jatkoon, niin ei haittaa vaikka tämä raskaus nyt oli kriteerinä sille etten jatka tietyssä tehtävässä, sopii minulle mainiosti.

Lähdetään ulkoilluttamaan koiraa kun on niin hieno ilma.

Gaia rv 7+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuren suuri pahoitteluni. Jos nyt vielä käyt täällä.

Voimia toipumiseen.

Gaia

Vierailija
4/25 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo oon ajatellu että ootteko te muut elokuiset odottajat hylänneet ja perustaneet oman piilopirtin..

=)

eli mäkin sitten tulin perästä, se plussa anto itteänsä oottaa, ei näyttäny ollenkaan...

No nyt sitten pari päivää sitten näytti ja isosti..

Vaikka kyllähän mä sen jo tiesin.

Pahoinvointia, ihan mitä vaan..kaikki maholliset...

Mutta nyt pitää mennä laitteleen jotain syömistä.

Voimia kaikille, pahoinvoinnin ääreen...

buam 6+5

Vierailija
5/25 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret pahoittelut Stefylle!

Tänään voi vihdoin viedä petivaatteet pihalle, kun ulkona on pakkasta ja ei sada.

Minulla ei juuri nyt ole kuvotusta, mikä huolestuttaa, koska aiemmin viime viikolla se oli vahvaa. Rinnat ovat yhä arat ja paleltaa helposti. Ehkä sitä raskaus jatkuu.. Epäilyttää kyllä.

Olen miehen lisäksi kertonut raskaudesta vain yhdelle ystävälleni. En halua vielä kertoa laajemmin. Ultran jälkeen, joka tulee 12-13 viikoilla voin kertoa kaikille. Täällä on eka neuvola usein viikolla 9, jolloin kuunnellaan säydänäänet. Esikon kanssa hyvä terkka sai sydänäänet kuulumaan vatsapeitteiden läpi. Nyt tosin vatsaakin on vähän enemmän ja epäilen, että miten tässä käy. Lääkäri ei saanut viikolla 10 kuulumaan sydänääniä läheskään yhtä hyvin kuin kokenut terkka. Minä mietin viikoille 7-8 yksityisen ultran tilaamista.

Nyt pitää mennä hommiin.

Mukavaa viikonloppua!

Västis rv 5+1

Vierailija
6/25 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liittyisin mukaan elokuisten pinoon. Laitoinkin noita tietoja jo tuonne esittelypinoon.

Plussasin aiemmin viikolla. Testi kyllä piti tehdä kolmesti kun en meinannut millään uskoa sitä todeksi. Raskautuminen kun ei ole todellakaan ollut mitään nopsaa touhua. Esikoista (nyt kohta 2v.) tehtiin melkein kaksi vuotta ja uusi on ollut tervetullut esikon syntymästä saakka. Ihanaa oli kyllä nähdä ne kaksi viivaa!!!

En meinaa oikein uskoa kyllä vieläkään koko juttua todeksi, saatikka että uskaltaisin kovasti vielä iloita asiasta. Ajattelin yrittää varata ultraa jo ensi viikolle kun en tiedä missä mennään enkä uskalla olla varma onko kyydissä ketään. Keskenmeno pelottaa myös kovasti. Eli en todellakaan vielä usko tätä onnea. Jännää, että ekaa odottaessa ei pelottanut ollenkaan näin paljon.

Oireita on vähän: alamahassa tutnunut jonki verran menkkamaista nipistelyä, on väsyttänyt vähän enemmän kuin tavallisesti välillä kuvottaa, varsinaista pahoinvointia ei kuitenkaan, mutta ei sitä ollut ekaltakaan.

Menkkojen mukaan mulla olisi la kuun alkupuolella, mutta testasin negan 2.12. eli hedelmöittyminen on kyllä tapahtunut myöhemmin. Arvelisin itse, että menee tuonne lähelle elokuun puoliväliä.

Kenellekään ei olla vielä kerrottu. Jos ensi viikolla pääsisi ultraan ja jos siellä näkyisi kaikki olevan kunnossa, niin vanhemmille voisi kertoa jouluna. Aikamoista jossittelua ;) Muuten taidetaan kyllä piilotella salaisuutta sinne eka kolmanneksen lopulle jolloin pahin riskiaika alkaa olla ohi.

Toivon ja rukoilen, että kaikki sujuu hyvin. Uusi vauva olisi todella tervetullut!

Hyviä vointeja muille alkumetriläisille ja hyvää viikonloppua!

Augusta

Vierailija
7/25 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lähtenyt päivä hyvin käyntiin. Tyttö heräsi puol kymmenen aikoihin, joten tuli nukuttua todella pitkät yöunet:) Aamulla hieman etoi, mutta aamupalan syötyä se onneksi oppui. Mulla on eka neuvola 2.1.07 ja en usko että sillon vielä kuunnellaan sydänääniä. Olen sillon kait 8rv:lla? Esikoisesta yritettiin kuunnella sydänääniä rv10-11 eikä ne kuuluneet. Np-ultrassa kuitenkin näkyi että kaikki on kunnossa. Sydän äänet mulla saatiin ekan kerran neuvolassa kuulumaan vasta rv15+jotain, ja sekin oli ison työn takana. Lääkäri sai todella runnoa laitteella kovaa, ja etsikin ääniä yli vartin verran. Sieltä ne siten löytyiväkin lopulta. Syynä mulla tähän, ettei ajoissa kuulu on taaksepäin kallistunut kohtu.

Tänään mennään miehen kanssa leffaan pitkästä aikaa (vielä kun pystyy käydä), ja syömässäkin ajateltiin käydä kiinalaisessa. Mä oon jo viikon ajan mankunut kiinalaisen ruuan perään:) Tyttö pääsee taas mummulaan hoitoon, sekoittamaan papan pään kokonaan:)

Hauskaa vkonloppua elokuiset!

Toiv. Falz

Vierailija
8/25 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ollessa tämä lauantaipäiväkin sujuu niin rattoisasti. Näin joulun alla olisi kyllä ollu muutaki tekemistä, mutta kun nakki viuhahtaa niin silloin ei auta kuin tyytyä kohtaloonsa. Just kävi asiakkaita joilla mukana kuukauden ikäinen tyttövauva ja siinä meinas mennä pasmat ihan sekaisin. Tekli niiiiin mieli sanoa että voi kun kaikki menis hyvin ja mullakin olis tuollainen tuhiseva nyytti elokuussa.;)

Pahoinvointia joo, tissit kipeät joo, ruoka ei maistu ei ja kun syö niin sitten vasta huono olo tuleekin ja jatkuva väsymys painaa. Niin ja tämä mahan turvotus varsinkin syömisen jälkeen ja iltaisin. Oireet on tosi paljon pahemmat kuin esikoista odottaessa. Joutuu oikeasti yölläkin heräämään pahoinvointiin mikä on mulle ihan uutta ja päivä on yhtä sinnittelyä. En oo herkkä oksentamaan eikä oo tarvinnu oksentaa vielä kertaakaan, mutta oikeasti hirvittää jos tämä tästä vielä pahenee. Oireet alkas jo ennen plussaa ja pahenee koko ajan. Epäilen jo että oonko pidemmällä. Vaikka ei ky pitäisi olla kuukautiskierron säännöllisyyden mukaan mahdollista. Mieskin on ihan tuskassa kun kuulemma koko ajan näytän niin kärsivältä. Sanoin että kuvittele sinä itselles 24/7 krapula niin tiedät miksi mun naama on välillä väärinpäin. No, niin kauan kun oireita riittää niin uskon että elämää löytyy ens viikon ultrassa. Alkaa jo jänskättää. :)

Mä jouduin kertomaan yhdelle työkaverille kun voin niin pahoin ruokapöydässä yhtenä päivänä. Muille täällä en halua sanoa....vaikka alkuvuodesta on ehkä pakko myöntää kun on firman kosteat juhlat tiedossa. Äiti ja mun sisarukset tietää sekä muutamat ystävät. Ovat tienneet että yritetään ja osanneet kysyä oikeassa paikassa joten en oo voinu kieltääkään, tosin aika varovasti olen asiasta kertonut. Iloinen asiahan tämä kuitenkin on vaikka epävarmalla pohjalla vielä liikutaankin. :) Muille kerrotaan sit ku 12 vkoa alkaa olla kasassa.

Mähän saankin ruveta laittamaan ovia kiinni ja lähteä vähän jouluostoksille.

Mukavaa viikonloppua!

mötiäinen rv:t 5+4

Vierailija
9/25 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuitenkin, pinoudumpa minäkin välillä!

Mä en o vielä varannu neuvolaakaan, maanantaina aattelin kuitenkin. Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta niin verikokeessa pitäs käydä, ni tietää täytyiskö lääkitystä jo lisätä. Pinna on kyllä kireellä et se kyllä kertois arvojen laskusta.. =/

Mullahan särki alaselkä tosi kovin muutamana päivänä ja edelleen jomottelee välillä. Kaikki paikat on kans vuoronperään jumissa ja tod. kipeet! Väsymys ja pahaolo on helpottaneet paljon. 24/7 taaksejäänyttä elämää, illasta tulee pahaolo ja tosi monet hajut kuvottaa kyllä, mut on tää paljon helpompaa ku aiemmin! Toisaalta nää kaikki pistää miettimään kans et onko kaikki hyvin..

Mulla on tosi aikasin kuulunu aiemmin dopplerilla sydänäänet ja täytyy toivoo et nyt kuuluis sit kans eka neuvolassa. Jouluna meinattiin kertoilla sukulaisille, mut sit taas tällä kertaa mä taidan tarvita jotain varmuutta tulokkaasta ennen ku kerron ja neuvola varmaan sit joulun jälkeen.

Aluks oli tosi vaikee olla kertomat muille, mut nyt ei oikeestaan tu edes mieleen kertoo ellei tule puheeks tai joku suoraan kysy!? Hassua! Alamassu taitaa kyllä kohta paljastaa, on meinaan sen verran turvoksissa!! Yhet ihmistenilmoilla käytettävät housut menee enää jalkaan ja ei sit enää nekään pesun jälkeen. No, onhan tää jo kolmas..

Tissit on kans kivasti turvonneet! Mies just eilen totes virneessä, et onki taas kiva vuosi edessä, heh!

Kaikkien neuvola/ultrakuulumisia ootellessa..

mamitus ja rv 7+6

Vierailija
10/25 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut yhteyttä lääkäriin/neuvolaan kilpirauhasasioissa? Multahan on leikattu koko kilppari pois ja heti kun raskauduin, niin jo rv 5 nostettiin lääkitystä! Ota ihmeessä yhteyttä neuvolaan ja kysy lääkityksestä jos et ole vielä soitellut. :-)

T: Ona rv 7+1

Vierailija
11/25 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin normaalikontrollissa kk sitten ja arvot oli hyvät, en tiennyt olleeni raskaana. Maanantaina tosiaan soitan neuvolaan ja meen sit kun pitää ni labraan otattamaan kilppari- ja neuvolan verikokeet kerralla. Oon piikkikammoinen.. =/

Kiva kun kerroit omastasi kun näistä ei oikeen o missään tietoa! Neuvolassa eivät laita automaattisesti kontrolleihin, eivät olleet koskaan ketään laittaneet! Näin ihan vuosi sitten sanottiin kilpparivaivaiselle tuttavalleni.

Miten usein nyt käyt kontrolleissa vai menetkö vain voinnin mukaan??

mamitus

Vierailija
12/25 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut pidettyä vähän taukoa täältä, kun on ollut niin kiirettä töissä!

Etominen on kanssa tullut kuvioihin, kerran olen joutunut oksentamaan. Aamuisin se on pahinta, tai sitten päivällä, kun alkaa tulemaan nälkä. Ruokaa ei siinä vaiheessa edes tee mieli, mutta on vaan pakko syödä.

Kylmyys on kanssa vaivannut, ja mahakipu edelleen, joka saakin vähän huolestumaan, että onkohan se ihan normaalia.

Onko teillä muilla vielä mahakipuja? Ne tuntuvat ainakin silloin ku tekee hieman raskaampaa työtä.

Eka neuvola olisi vasta joulun jalkeen, eli vajaan kahden viikon päästä.

Ei malttaisi kyllä odottaa ekaa ultraa, joka varmaankin on sitten vasta tammikuun puolivälissä... Pelätä siihen asti vaan pitää.

Mutta oikein hyviä viikonloppuja kaikille ja kesää odotellessa! ;)

Keikuli 7+3

Vierailija
13/25 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun alla on töissä sellainen paniikki, että olen vaan pikaisesti ehtinyt lueskella kuulumisianne viikon aikana. Nyt ehtii itsekin osallistua!

Oireista... oliko se ankka, kun mietiskeli oireettomuutta. Minulla on nyt ihan sama tilanne. Olen välillä hiukan huolissani, pakko tunnustaa. Ekaa odottaessa muistelin pahoinvoinnin alkaneen heti alussa. Yritän kuitenkin nyt nauttia siitä, ettei sitä pahoinvointia ole ja luottaa vaan (muutahan ei voi). Neuvola on vasta tammikuussa, tosin ei sielläkään taideta vielä sydänääniä saada kuuluville. Kuitenkin olen nyt levollisemmin mielin kuin viime raskaudessa, vaikka ehkä se ei siltä kuulosta, kun tätä tilitän ;)

Mukavaa viikonloppua,

minni 6+1

Vierailija
14/25 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä linkki kilpirauhasfoorumin vajaatoiminta-palstalle ja tuolla taitaa olla yhtenä otsikkona " raskaus ja vajaatoiminta" . Kannattaa tutustua kyseiseen palstaan ja sieltä voi kysyä apua. :-)

Käyn labrassa varmaan 1-2 kk välein, en vielä tiedä. Käyn myös varmasti sisätautilääkärin luona pitkin raskautta ja samoin äitipolilla. Neuvolassa kuulen sitten lisää. Tammikuussa menen taas labroihin.

T: Ona rv 7+1

Vierailija
15/25 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli muille kertomisesta. No ei kerrota ihan heti. Edellisestäkään ei kerrottu edes lapsille ennen kuin viikkoa ennen laskettua aikaa :oD Minun vanhemmat eivätkä sisaruksetkaan tienneet vauvasta. Syytä en tässä käy ruotimaan. Siitäkään raskaudesta mikä päätyi keskenmenoon viikolla 16 ei kerrottu kelleen ja hyvä niin. Saipahan rauhassa itse surra ja en olisi halunnut että kukaan puuttuu niin henkilökohtaiseen asiaan ja on todella onni etteivät siskot tienneet tästä. Olisi vain tullut liikaa murhetta heille :o( No, tästä ehkä kerrotaan sit viikolla 20+ tai enemmän ;o)

Flunssa jyllää ja tuntuu et missäs se pahoinvointi luuraa. Kaikissa edellisissä on ollut niin voimakas pahoinvointi että nyt huolettaa ja kovasti ! En oikein vieläkään usko että tää onnistuu :o/ Välillä on jotain etomista enemmän ja sit taas ei mitään. Nyt taas väsyttää.

Minulla muuten seurataan kans noita kilppareita ja tammikuussa menen taas kokeisiin. Johan niissäkin on rampattu kerran kuussa. Sit kun on lisänä tää verenpainetauti niin käyntejä lääkäreissä riittää. Maanantaina on neuvola ja toivon että saan ajan jo ensi viikolle sairaalaan äippäpolille. Muutoin ei hermot kestä.

Rapuäiti ja Lahja rv 6+4

Vierailija
16/25 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kans epätodelliset fiilikset, mutta jouluaattona ollaan aateltu kaikille kertoa. Niin kuin joku edellä mainitsi, niin tää toinen raskaus jotenkin epäilyttää enemmän kuin eka ja siksi mä oon varannu ajan alkuraskaudenultraan tammikuun ekallee vkolle. aikooko joku muu käydä? eka nauvola samalla viikolla

T: Lumienkeli ja " Kaapo"

Vierailija
17/25 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tämän saman viestin nyt kopioituna tännekin koska muisteluin että jollain olis ollu täällä samanlaisia poltteluita.

" Heräsin viime yönä kamalaan vatsan ja selän poltteluun ja sen jälkeen tuli välittömästi todella huono olo. Istuis vessan lattialla tunnin, yritin syödä omenaa ja kyökkäsin pönttöön. Varsinaista oksennusta ei tullut mutta olo todella heikko. Parani kyllä ajan kanssa sellaiseksi että sain uudelleen unen päästä kiinni.

Tuollaisia vatsanpoltteluja ja selkäkipuja on ollut aaltoilevasti nyt pitkin päivää ja olen huolesta sairas. Muutenkin olen voinut ihan alusta asti (jo ennen plussaa) heikosti, olo on raskas, pahoinvointi paljon voimakkaampaa kuin esikoisen kanssa ja sitä on ollut tähänkin asti myös öisin. Samoin ohimeneviä poltteluita on ollut sekä kohdussa että alaselässä, mutta olen tähän asti laittanut ne kasvavan kohdun piikkiin.

Olen pitänyt noita vahvoja oireita hyvinä merkkeinä siitä että jotain vatsassa todella tapahtuu, mutta enää en tiedä mitä ajatella. Olo on pöhöttynyt ja turvonnut vatsa ei yhtään kestäisi kinnaavia housuja jne. Vatsa on myös viime viikkona ollu tosi kovalla. Huono olo iskee jos ei syö ja jos syö niin siitäkin tulee huono olo. Olen kuin haamu entisestä minästäni. Ja huolestunut, sillä tämä raskaus on alusta saakka ollut niiiiin täysin erilainen kuin ensimmäiseni. Pelottaa että onko kaikki kunnossa....

Tarvisin siis apua kanssa sisaret.... Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia ja miten ootte asian kanssa edenny? Eniten pelkään keskenmenon lisäksi sitä että kyseessä on kohdun ulkopuoleinen raskaus. Minulla on enää jäljellä yksi munatorvi ja jos sen menetän niin lapsenteko loppuu kohdaltani tähän yhteen."

Olo ei siis pareas mahdollinen. Nytkin on oksennus kurkussa odottamassa ja vatsa turvoksissa kuin olis syöny ilmapallon. Olo on muutenkin niin kuin olisin syönyt ihan liikaa vaikka en ole vatsaani tänään pystynyt paljon mitään laittamaan.

Kuulostaako kenenkään mielestä tutulta. Huomenna ajattelin varata läääkärin ellei olo helpota. Ei musta tällaisena ainakaan töihin ole menijäksi. Kun kaikki nyt vaan olis hyvin....!!!!!

mötiäinen rv:t 5+5

Vierailija
18/25 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse aiemmin kirjoitellut mutta lueskellut teidän juttujanne kyllä. Nyt oli pakko ite kirjoittaa jotta voi jättää hyvästit palstalle. Raskaudesta ei vielä oltu kerrottu kenellekään joten terapiaksikin itselle... Eilen alkoi vuoto ja todettiin tuulimunaraskaus. Kaksi kertaa annettiiin sytotec tabletteja ja yön aikana niukan vuodon lisäksi oli siteeseen tullut ihan selvä sikiöpussi mutta koska limakalvot olivat vielä niin paksut katsottiin parhaaksi aamulla tehdä vielä kaavinta. Pääsin päivällä kotiin. Nyt on todellakin tyhjä olo! En osannut varmaaan kertaakaan ajatella ettei raskaus onnistuisi, onhan meillä jo kolme lasta, koskaan ennen ei ole ollut mitään ongelmia. Mutta elämä jatkuu ja olen vielä nuori (28v, onko silloin vielä nuori?) joten eiköhän tässä odoteta tovi ja ruveta kokeilemaan onnea uudestaan.

Vierailija
19/25 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mötiäinen: Olen kyllä sen verran herkillä itsekin, että koko ajan olen varaamassa aikaa ultraan, mutta lähinnä vähäisten oireiden vuoksi. Noiden poltteluiden taikia ottaisin kyllä yhteyttä lääkäriin ja pyytäisin myös ultraa. Onhan olemassa monta mahdollisuutta, mutta omaa oloa voisi helpottaa se, että tietäisit esim. missä alkio on.

(.) Tänään kyllä oma olo muuttui odottavammaksi, sillä vatsaa on pullahtanut sen verran ulos, ettei enää onnistu vatsan vetäminen sisään samalla tavalla kuin pari päivää sitten. Sen huomaa mm. huosuissakin. Mitäköhän housuja sitä kohta voikaan käyttää, kun mammahousut ovat vielä kauan liian isot. Onneksi kaapissa on tallella yhdet mammafarkut, joita voi sitten myöhemmin käyttää. Yritin tänään etsiä peittävämpiä vaatteita kaupasta, siis peittävämpää villatakkia tms. Mitä tahansa kun en halua ostaa, niin en kyllä mitään löytänytkään pikavisiitillä kaupoissa. Hankalaa, kun haluaa peittää vielä aika kauan tilaansa. Muutenkin, kun olen perusomena vartaloltani..

Mukavaa illan jatkoa! Enää viikko jouluaattoon..

västis rv5+2

Vierailija
20/25 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti pahoitteluni mimakolle. Halaus!

Oma oloni on kans tänään muuttunut enempi odottavaksi, väsymys on vallannut minut kokonaan. Olen nukkunut yöni hyvin ja nyt päivälläkin pari tuntia, kuvotus jatkuu ennallaan ja tissit on kipeät, ja edelleen vaan väsyttää. Olo on nyt samanlainen kuin esikoisesta ;). Nautin siis oireistani täysin rinnoin, sanantarkasti! Onneksi keskiraskaus on sitten taas helpompaa aikaa. Jos sinne päästään, olo on kyllä aika levollinen. Ens torstaina meillä on sitten se ultra. Toivottavasti siellä syke löytyy.

Voikaa hyvin! Emma rv 6+2