Mihin aiot käyttää veronpalautuksesi?
Kommentit (514)
Vierailija kirjoitti:
Kiiwi kirjoitti:
Puolet meni silmälasilaskun maksuun, loput laitan "kissa rahastoon", eläinlääkärit kun on hullun kalliita niin hyvä olla sellaista varten varalla vähän jotain ees.
Olet ihana ihminen, kun sulla on kissarahasto
Itsellänikin on kissarahasto - niitä kissoja ei tosin tarvitse viedä eläinlääkärille.
Syyskuussa tulee veronpalautuksia noin 150€. Ihan menee käyttötilille ja katoaa sitten sieltä johonkin.
Andreas kirjoitti:
Eipä tuota tullut kuin vajaa 2th,niin ei sillä kuuhun lennetä,eli sijoitan nekin osakkeisiin.
Paremalla laskupäällä osa olisi tuottanut korkoa jo pitkään.
En ole päättänyt vielä maksanko puolen vuoden criossfit jäsenyyden vai lyhennänkö luottokorttia
Meni ulosottoon, onneksi tuli täysi toimeentulotuki.
Säästän ja käytän ensi kesän kesälomalla johonkin kivaan.
Maksan isälleni takaisin velan, jonka otin häneltä kesäkuussa lopun opintolainan takaisinmaksua varten. Noin 1600e. Alko kyrsimään opintolainan nousseet korot ja lainanpidon ylläpitokustannukset.
Vierailija kirjoitti:
Meni ulosottoon, onneksi tuli täysi toimeentulotuki.
Miksi et maksanut ajallaan laskujasi itsenäisesti?
Nyt joku onneton joutuu ulosoton kautta odottelemaan OMIA rahojaan jotka olet velkaa ja jätit raukkamaisesti maksamatta???
400e ei ole paljon. Jos ostaisi hyvää viskiä.
reilut 3000e tulee, suurin osa kotitalousvähenyksenä... minnepä noita erityisemmin käyttämään, tilille ne menee
Tilasin keskihintaisen GPU:n. Pian jyrähtää WQHD-tarkkuudella. Ruutu on oleva täynnä p*skaa ja palttoonkappaleita.
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset käy täällä itkemässä, kun toiset saa niitä omiaan takaisin. Mahtaa harmittaa 😊!
Itse nostan aina veroprossaa , ja nytkin saan niitä omiani takaisin melkein 2500€, kyllä kelpaa 👍🏻
Itse taas säädän veroprosenttini niin, että saan rahani käyttöön mahdollisimman pian, enkä vasta seuraavan vuoden loppupuolella.
Mistä muuten pitäisi olla kateellinen?
Mihin perustuu yleinen käsitys, että kaikki saavat veronpalautusta? Ja että vielä tuhansia euroja...
700 euroa saan syyskuussa. Ostan Fortumin osakkeita.
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset käy täällä itkemässä, kun toiset saa niitä omiaan takaisin. Mahtaa harmittaa 😊!
Itse nostan aina veroprossaa , ja nytkin saan niitä omiani takaisin melkein 2500€, kyllä kelpaa 👍🏻
Oletpa harvinaisen tyhmä🤣 annat ilmaista lainaa vuodeksi🤣
Peitetikkikoneeseen menee veropalautus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse nostan aina veroprossaa , ja nytkin saan niitä omiani takaisin melkein 2500€, kyllä kelpaa 👍🏻Oletpa harvinaisen tyhmä🤣 annat ilmaista lainaa vuodeksi🤣
Eikös siihen jonkun nimellisenkin saa?
Ja täällä toinen, ketä laittaa veroprosentin pari pykälää korkeammaksi, niin saa seuraavana vuonna palautuksia.
Aattelen sen niin, että tavallaan laitan rahaa sivuun sen jokusen kympin kuussa ja sitten saan kerralla ne takaisin käyttöön.
Se pari kymppiä hukkuisi mulla kuitenkin johonkin turhaan, mutta kerralla isommalla potilla olisi enempi käyttöä.
-eri
Ulosotto vei ne.