Mihin aiot käyttää veronpalautuksesi?
Kommentit (514)
Asun ulkomailla ja olen jo saanut veronpalaurukset tänä vuonna. Sain 2600€ vastaavan summan, ja ostin Applen kalleimman smart watchin (990€) ja Dysonin varsi-imurin (700€). Loput rahat pistin säästötilille.
Enpä taida minäkään viitsiä kertoa, kun avaajakaan ei itse vaivaudu asiaa kertomaan.
Puskurirahastoa lisäämään, sillä puskuria kannattaa olla jos tulee ylläreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset käy täällä itkemässä, kun toiset saa niitä omiaan takaisin. Mahtaa harmittaa 😊!
Itse nostan aina veroprossaa , ja nytkin saan niitä omiani takaisin melkein 2500€, kyllä kelpaa 👍🏻Oletpa harvinaisen tyhmä🤣 annat ilmaista lainaa vuodeksi🤣
Eikös siihen jonkun nimellisenkin saa?
Ja täällä toinen, ketä laittaa veroprosentin pari pykälää korkeammaksi, niin saa seuraavana vuonna palautuksia.
Aattelen sen niin, että tavallaan laitan rahaa sivuun sen jokusen kympin kuussa ja sitten saan kerralla ne takaisin käyttöön.
Se pari kymppiä hukkuisi mulla kuitenkin johonkin turhaan, mutta kerralla isommalla potilla olisi enempi käyttöä.
-eri
Voi jmalaut mitä ida reita🤣
Saan takas senverran, et menen Tallinnaan ilotaloon...on neitseellinen matka...
Ylimääräiseen asuntolainanlyhennykseen.
Vierailija kirjoitti:
Menee maksullisiin naisiin
Ilimaasia naisia ei oo, ku satukirioos...
Pihan rakentamiseen. Kallista on teettää ammattilaisilla, mutta silloin saa siistin jäljen.
Ne meni kiinteistöveron maksuun.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ne nyt ensin saisi. Kummallakaan, miehellä eikä mulla, tullut mitään muutoksia verotukseen, mutta valtio keksi yhtäkkiä, että pitävät meidän rahojamme vielä syyskuuhun saakka.
Ajatella, ennen joutui odottamaan joulukuuhun saakka 🤔
8 kymppiä tulee, satsaan hyvinvointiini ja menen hierojalle 🤭🌹Kireydet pois 😄
Vierailija kirjoitti:
Autonhuoltoon
Sama! Tulee 750€, kattaa reilut puolet. Kiva yllätys oli!
Tonnin laitoin säästöön ja pari sataa jätin tilille. Mitään varsinaista ostamista ei ole mutta ehkä uudet lasit pitää hommata. Olen oikeasti ostelija ja jopa vähän törsääjä, mutta nyt ei ole sellainen olo että tarviis mitään.
En laita veronpalautuksia mihinkään, kun en niitä saakaan. Veroni on tarkkaan laskettu ja menee tasan. Niin sen pitääkin olla.
Jos sitä joskus tulisi mullekin.
Ostan kuubalaisia sikareita, huumeita ja rommia.
hieno homma, itse parivuotta sitten harkitsin, mutta sitten jäi