Tämän viikon säästö?
Missä säästit ja mikä olisi ollut kalliimpi vaihtoehto?
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin Ruotsista 324 laatikkoa olutta ja kaksi tupakka kartonkia. Säästö yli 100€
3 x 24 laatikkoa.mMiks täällä poistetaan erikoismerkit
324 laatikkoa 😂
Koira söi tänään ruuaksi nappuloidensa lisäksi jämiä, lihanleikkuusta huonompia paloja, lihakastikkeen ja makaronin jämät lasten lautasilta, leivänkannikan ym. Säästö puolet päivän nappuloista. Onni on aikuinen ei-allerginen koira jota voi käyttää edes joskus kompostina :D
Kotikaupungissa ostin kaksi pakettia Kulta Katriinaa hintaan 2,99€/pkt. Tarjous S-Marketissa.
Käytiin alkuviikosta Helsingissä, siellä katsoin samaa tarjousta S-Marketissa. Tarjoushinta oli 3,49€/pkt. Silloin ajattelin että onpas edullinen tarjous ja pitäskö ostaa.
Onneksi en ostanut, kotikaupungissa sain halvemmalla.
En ostanut himoitsemaani linnaa Ranskasta, vaan jatkan vuokralla asumista Vantaalla. Säästin 50milj euroa.
En ole säästänyt kun ei ole tarvetta. Ihan normaalisti eletään.
Vierailija kirjoitti:
Kotikaupungissa ostin kaksi pakettia Kulta Katriinaa hintaan 2,99€/pkt. Tarjous S-Marketissa.
Käytiin alkuviikosta Helsingissä, siellä katsoin samaa tarjousta S-Marketissa. Tarjoushinta oli 3,49€/pkt. Silloin ajattelin että onpas edullinen tarjous ja pitäskö ostaa.
Juuri kun olin tulossa hehkuttamaan ostamaani 3.5 euron Kulta Katriinaa niin joku nokittaa samalla tuotteella! Noh, samalla kauppareissulla ostin -60% aurinkorasvaa ensi kaudelle
Valtava säästö tälläkin viikolla, kun en vieläkään ottanut avioeroa. Kaikki yhteiset laskut puoliksi. Ruokaan 70, asumiseen 100 e, puhelimeen 5 e. Yht. 175 e. Tulot viikossa 600 euroa. Kyllä naimisissa kannattaa olla.
Olen varmaan säästänyt kun en ole jaksanut käydä kaupassa ennen eilistä. On tullut syötyä aika vähän kun ei ole ollut kuin pussimuusia ja ruisjauhoja joista olen leiponut rieskoja tai mitä lie korppuja.
Eilen sain ilta-alesta pari leikkelepakettia, rieskaa, ruisleipää ja einessalaatteja pari -60%.
Vierailija kirjoitti:
Tein pörssisähkösopimuksen eri yhtiöön ja jätin kalliin määräaikaisen uusimatta omaan yhtiöön.
Mulla tää on edessä muutaman viikon sisään, mutta ei ole säästöstä tietoakaan, nykyinen sopimus on alle 5 snt/kWh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri kun olin tulossa hehkuttamaan ostamaani 3.5 euron Kulta Katriinaa niin joku nokittaa samalla tuotteella! Noh, samalla kauppareissulla ostin -60% aurinkorasvaa ensi kaudelle
Voi ei. No lohdutukseksi voin sanoa että kyllähän tuo 3,49€ on myös varsin edullinen hinta kyseisestä tuotteesta ja olin vähällä ostaa itsekin samalla hinnalla. Eli ei huono ostos tuokaan.
T:se joka sai saman kahvin vielä halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Istuskelin ilmaiseksi puiston keinussa. Kalliimpi vaihtoehto olisi ollut istua 7,50 maksavan siiderin kanssa jokilaivassa.
Olet alkoholisti. Ei kenellekään muulle tulisi noin typerä esimerkki muuten mieleen.
Jätin private jetin ostamatta, säästin kymmeniä/satoja miljoonia euroja.
Vierailija kirjoitti:
Ostin Ruotsista 324 laatikkoa olutta ja kaksi tupakka kartonkia. Säästö yli 100€
Tuossa ei ole mitään säästöä.
Tänään piti hakea ruuaksi valmiit pizzerian pizzat, mutta lapsi halusikin leipoa itse pizzarullan, tuli maksamaan neljäsosan siitä mitä valmiit.
Noin viikko jäljellä tätä kuuta ja olen törsännyt sokerisiin herkkuihin alle 2 euroa. Jos en loppukuun aikanakaan ratkea herkuttelemaan, niin säästö viime kuuhun verrattuna 12€.
Viime vuoden useimpiin kuukausiin verrattuna säästö on jopa monta kymppiä per kk.
On sunnuntai, säästitkö kuluneella viikolla?
En ole juuri syönyt kun ahdistaa niin pahasti. Kai tuossa on rahaa säästynyt.
Erosin seurustelukumppanista. Säästyy jatkossa treffirahat.
Ostin ladattavia paristoja. Toivon mukaan tulee säästöä pitkällä aikavälillä. 👍