Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudun käyttämään syntymäpäivälahjarahani/joululahjaksi saamani rahat lapsien ja sukulaisten muistamiseen.

Vierailija
16.12.2006 |

Mieheni ei osallistu ollenkaan ja minulla kotiäitinä ei noita tuloja ole.

Olisi kiva edes joskus saada itselle jotain. ukko tienaa yli 3000¿/kk ja itsellään merkkivaattetta. Minäjoudun H&M: ltä katsomaan muksuille ja kirpputorilta. Minulla pariakokoa liian pieniä nukkavieruja vaatteita.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai narsistien peruspiirre on henkinen väkivalta, oli se missä muodossa tahansa. Mielestäni kyllä kriteerit täyttyy kirkkaasti, jos sulle jossain kaupassa mesotaan yhdestä siideristä, kun rahasta ei ole pulaa. Harmittaa puolestasi, ettei erosi aikanaan toteutunut. Kuten huomaat, tilanne ei parantunut. Eikä tule parantumaan, koska eihän narsisiti näe itsessään mitään vikaa. Se juuri on sitä narsismia.

Vierailija
22/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun näyttämään tiliotteeni, että mies näkee mihin olen rahani TUHLANNUT. Siis tuon pienen lapsilisän. Kaikki menee lapsiin, eikä edes riitä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sitten haluaisi eron, olisi hänellä selittelemistä ympäristölle.

Vierailija
24/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla totta, jos siis itsellä pitää olla merkkivaatteet. Ei hitto ei tää juttu kerta kaikkiaan voi olla totta. Ja sitä paitsi eihän sun miehesi ole oikeasti pihi, jos kerran itselleen ostelee kallista tavaraa. Vallankäyttöähän tuo on selvästi tuo kyttäys.

Vierailija:

Joudun näyttämään tiliotteeni, että mies näkee mihin olen rahani TUHLANNUT. Siis tuon pienen lapsilisän. Kaikki menee lapsiin, eikä edes riitä.

ap

Vierailija
25/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut säästämään kyllä, ja aion jättää sen. Oma mies muuttui tuollaiseksi sen jälkeen kun tulin raskaaksi ja menin sairauslomalle. En ole ansainnut siitä lähtien. Ja kyllä minun rahani kelpasivat kun vielä palkka pamahti tilille. Silloinkin oli kyllä tosi kiinnostunut kuinka paljon sain palkkaa. Piti ihan tarkistaa, että laskivat oikein. Ei kyllä omia palkkojaan minulle kerro. Sinä sentään vielä rakastat miestäsi, minä olen jo vihaamisasteessa.

Vierailija
26/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pärjää ilman miestäni. Hänkin siitä jaksaa muistuttaa ainakin viime syksyisen jälkeen.

Olen aika saamaton kaikissa isoissa asioissa. Mieheni hoitaa päätökset ja olen jo tottunut siihen.

Hänestä pitävät kaikki ihmiset ja minä taasen olen ujopiimä joka nysvää nurkassa.

Olin alussa jo ihmeissäni, kun komea, mukava, puhelias, energinen mies on kiinnostunut minusta.

Kai tämä on sitten kolikon kääntöpuoli.

ap

Vierailija
27/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En pärjää ilman miestäni. Hänkin siitä jaksaa muistuttaa ainakin viime syksyisen jälkeen.

Olen aika saamaton kaikissa isoissa asioissa. Mieheni hoitaa päätökset ja olen jo tottunut siihen.

Hänestä pitävät kaikki ihmiset ja minä taasen olen ujopiimä joka nysvää nurkassa.

Olin alussa jo ihmeissäni, kun komea, mukava, puhelias, energinen mies on kiinnostunut minusta.

Kai tämä on sitten kolikon kääntöpuoli.

ap

aika hyvin uskoin alussa, mutta viimeinen viesti on jo liikaa. mene nukkumaan ap.

Vierailija
28/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hoitaa kaiken. Minä haluaisin ottaa vastuun joistain asioista, mutta ei anna. Tai sanoo, että tottakai sinä voit tehdä sen jutun, en minä kaikkea kerkiä, ja seuraavana päivänä sanoo, että samahan tuo, että minä teen sen, koska olen ennenkin niiden kanssa asioinut tms. t.21

Vierailija
29/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vaihtaa työpaikkaa yllättävistä syistä. Hän kertoo kuinka muut pilaavat hänen projektinsa ja hän on ainoa asiantuntija joka osaa tehdä hommat hyvin.

Olen kyllä tämän kolmannen työpaikan kohdalla sanonut, että kyllähän sinäkin välillä mokaat?!

Hän nauroi vaan ja sanoi " en" .

Pidin sitä kylläkin vitsinä, mutta eikös niistä ole aina puolet totta.

ap

Vierailija
30/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pitää miehestä, varsinainen ihannemies alussa jne. Katsoin Punaista lankaa jossa oli narsistin uhri ja hän sanoi, että jos mies vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, hän usein on sitä.

Mun on pakko ny kyllä mennä nukkumaan koska muuten tulee liian paha mieli. Tsemppiä! Kävi miten kävi, sulla ei taida olla helpot ajat edessä...

Vierailija
31/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi masentavalta. Hierveän kontrolloiva mies. Se tukehduttaa sut ennen pitkää ellet tee jotain.

Onko sulla ketään ystävää/sukulaista joka voisi auttaa tässä vaiheessa jos jätät sen? Onko sulla työpaikkaa tiedossa? Älä suostu tuollaiseen. Et ole mikään tiskirätti.

Vierailija
32/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

aika hyvin uskoin alussa, mutta viimeinen viesti on jo liikaa. mene nukkumaan ap.

Kyllä ne narsistit yleensä yrittävät pitää omaa kulissiaan pystyssä paremmin ;).

Vierailija
33/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietää että on ihan paska ja hirveä vaimoaan kohtaan, mutta häntä ei saada tavallaan " kiinni" mistään. Osaa väistellä ja valehdella niin taitavasti. Kaikki on muiden syytä.

Vierailija
34/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on joku psykan oppikirja josta se luettelee kohta kohdalta narsistin piirteitä :DDD

Toi työjuttukin on kuin suoraan oppikirjasta varmaan.

Vierailija
35/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun haluan tehdä jotain kyyditsee ja hakee autolla esim. ystävälleni.

Hän tulee hakemaan vaikka kymmeneltä illalla, jotta tulisin kotiin. Kivaa tiettyyn pisteeseen.

Hän haluaa aina mukaan tueksi pankkiin tai muuhun virastoon jos hommat ei toimi esim. aikoinaan opintolainani takaisinmaksu oli pielessä.

Varasin ajan ja menin neuvottelemaan asiasta, mies änkesi mukaan ja puhui puolestani :O

Virkailijakin alkoi puhua mieheni kanssa asiasta. Sanoin sitten ukkelille, että eikös tämä ole minun asiani.

Emme silloin vielä edes asuneet yhdessä

ap

Vierailija
36/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kalterit ovissa ja ikkunoissa?

(Jos ap olet trolli, niin oikesti tää ei ole enää hauskaa... Hyvän maun rajat pitää muistaa trollauksessakin.)

Vierailija
37/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kyllä rakastaa minua ja lapsia. Ei hän muuten olisi innoissaan suunnitellut häitämme, enemmän innoissaan kuin minä aikanaan!

Ajattelen myös siten, ettei kukaan halua huvikseen kanssani aikaa viettää. Hän on kaiken vapaa-ajan perheensä kanssa.

Ja se siiderijuttu on totta. Silloin oli vielä ystäväni kaupassa mukanamme ja arvatkaa nolottiko miestä, kun kaverini osti sen siiderin minulle :)

ap

Vierailija
38/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei lyö ja muuta... ainoa on tuo nipoilu rahasta ja jatkuva yhdessäolo/ vahtiminen.

ap

Vierailija
39/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liika on liikaa.

Vierailija
40/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en saa ukoltani mitään, korkeintaan LAINAKSI ja sitten se on mahdollisimman pian kärttämässä, että koskas aion maksaa takaisin (viimeksi lainasin siltä 5 euroa (!!) ja sitäkin kehtasi kärttää...

Siis ukkoni tulot ovat 2800/kk ja minun huikeat 100 euroa/kk (siis pelkkä lapsilisä, en saa mitään muuta mistään, kun kelalla kytätään ukkoni tuloja, vaikka ollaan AVOliitossa). Meilläkkään ukkoni esim. ei osta 4-vuotiaalle pojallemme MITÄÄN vaatteita, eikä hänen puoleisensa isovanhemmat osallistu sen kummemmin; majailevat vaan kaukana Savossa tietämättä mitään meidän asioista. Minä joudun siis tuosta vaivaisesta lapsilisästä repimään poikaparan vaaterahat (ja onneksi vanhempani ostavat hänelle aina joskus jotain pienillä eläkkeillään) ja seurauksena on se, että poika kulkee nykyään todella virttyneissä ja paikkailluissa vaatteissa, puhumattakaan minun itseni kulahtaneesta vaatetuksesta...

Meillä siis avoliitto, joten äijällä ei ainakaan kelan silmissä ole MINKÄÄNLAISTA velvollisuutta elättää minua (olen siis työttömänä nyt, vaikka on korkekoulututkintokin; tällä paikkakunnalla on 15 %:n työttömyys, joten on vähän kehnommat mahdollisuudet työllistyä, kuin Helsingissä). Miten muuten on edes mahdollista, ettei avoliitossa olevilla kotiäideillä ole tällaisessa tilanteessa mitään oikeuksia minkäänlaisiin tuloihin, kun kerran avomieskään ei ole elatusvelvollinen??? Miten tuollainen epäkohta on vaan vaiettu hiljaiseksi; kukaan ei siitä puhu mitään, eivätkä kaikensorttiset vaaliehdokkaatkaan hiisku mitään moisesta, vaikka luulisi olevan valtti niille (tällaisessa tilanteessa olevia avovaimoja varmasti on muitakin, kuin minä)