Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudun käyttämään syntymäpäivälahjarahani/joululahjaksi saamani rahat lapsien ja sukulaisten muistamiseen.

Vierailija
16.12.2006 |

Mieheni ei osallistu ollenkaan ja minulla kotiäitinä ei noita tuloja ole.

Olisi kiva edes joskus saada itselle jotain. ukko tienaa yli 3000¿/kk ja itsellään merkkivaattetta. Minäjoudun H&M: ltä katsomaan muksuille ja kirpputorilta. Minulla pariakokoa liian pieniä nukkavieruja vaatteita.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisille voit leipoa vaikka pipareita.

Vierailija
2/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan JOUDUT H&M:ltä ostaan vaatteita, siis nyt sun elämä on NIIIIIIIIIn pilalla........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kyllä miehesi pitää osallistua sinunkin menoihisi. meillä onneksi kaikki rahat yhteisiä. toimii käytännössä niin, että mies maksaa kaikki korttilaskut. äitiyspäivärahani ovat sitten minun käteinen taskurahani josta osan säästän sijoitustilille.

Vierailija
4/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olen nyt kesällä saaduista syntymäpäivälahjarahoista ostanut siskontytölle lahjan, siskolle ja veljelle lahjat.

Isäni haluaa antaa joululahjan rahana ja antoi tänävuonna etukäteen, sillä emme näe aattona. Jouduin avata kirjekuoren ja käyttää rahat lasten lahjoihin ja läheisimmille sukulaisille haluan antaa myös jotain. Saan kuitenkin heiltä aina lahjat.

ap

Vierailija
5/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoiden elatusvelvollisuus avioliiton aikana

Avioliiton aikana kummankin puolison tulee kykynsä mukaan ottaa osaa perheen yhteiseen talouteen ja puolisoiden elatukseen. Tarvittaessa voidaan myös avioliiton aikana vahvistaa, että toisen puolisoista on maksettava toiselle elatusapua. Elatusavun määrä ja sen maksutapa voidaan vahvistaa joko sopimuksella tai tuomioistuimen päätöksellä.

Vierailija
6/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai trollaatko? Ei voi olla totta että miehen noilla tuloilla tuo tilanne. Tai ylipäänsä millään tuloilla. Jos teillä oikeasti on asiat tuolla lailla, olen kynnysmatto ja nyt kipinkapin hankkiutumaan eroon miehestä.

Vierailija
7/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vain äärimmäisen pihi meille muille perheenjäsenille. Minä en edes namipussia saa jos omat rahani ovat loppu.

Hänellä kaiken pitää olla viimeisen päälle, vaatteet, auton, puhelimen.

Hän osti uuden puhelimen, minulla taasen ei ole ollut puhelinta pariin viikkoon. omani hajosi ja nyt yritän vanhalla halolla saada asioita hoidettua.

Hän siis elättää, mutta luxus on vain hänen etuoikeutensa.

ap

Vierailija
8/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt oikeesti kuunnon palaveri miehen kanssa aiheesta. eihän tollasta saa olla. kyllä perheessä pitää kaikilla olla sama elintaso.

Vierailija
9/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

apinan olet ottanut mieheksi. JSSAP.

Vierailija
10/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaminenko on ainoa vaihtoehto? Hui... rakastan miestäni paljon ja hän ainakin sanoo rakastavansa minua.

Rahaan hänellä on vain outo suhtautuminen. Kotiäitiys ei ole mitään, kun siitä ei saa rahaa.

Kyllä kaupassa nolottaa välillä, kun menen pyytämään vaikka siideriä. Alkaa haukkuminen ja huutaminen. Vierellä olevat ihmiset pitävät minua varmaan juoppona, kun mies sanoo " En kyllä TAAS osta sulle viinaa" .

Niin ja yleensä näissä tapauksissa edellisetä kerrasta on monta kuukautta, kun olen ottanut muutaman siiderin.

Sitten kuulemma syön liikaa ja kauppaan menee liikaa rahaa :(

Siskoni antoi äitiysvaatteitaan minulle, kun omani ovat niin virttyneitä. Kiristin vyöllä sopiviksi.

ap

Vierailija
11/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, tuo ei ole tervettä, eikä normaalia. Tuosta miehestä ei saa kunnollista millään. Miljoonasta taalasta vetoa, ettei se suostu pariterapiaan. Sä olet niin ulkona ja pihalla ja porstuassa ettet edes tajua miten huonosti sua kohdellaan. Mitä voi tehdä? Ei mitään. Parinkymmenen vuoden päästä kun mies on polkenut sua tarpeeksi, ehkä havahdut ja VIIMEINKIN pääset eroon siitä paskasta. Ja sitten onkin mennyt 20 vuotta hukkaan elämää, joka olisi voinut olla paljon, paljon parempaa.

Vierailija
12/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset hoitoon vaan. ikävää, mutta siltä kuulostaa. eihän noin alistettuna voi kukaan elää.

Vierailija
13/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos psyykkaisit vähän. Sopivissa tilanteissa kerrot kuinka susta tuntuu, että ihmiset naureskelee sun nukkavierulle olemukselle ja kuinka tukka on kasvanu ja kaipais leikkausta tmv

Jos toi ei auta niin voithan kirjoittaa " laskun" tekemistäsi kotitöistä ym palveluista, joista miehesi nauttii. Esim lämmin ateria, puhtaat ja silitetyt vaatteet, siivouspalvelu, lastenhoito (päiväkoti/perhepäivähoitajana toimiminen). Ja muistaki hinnotella palvelut ihan yritysten käyttämin taksoin.

Vierailija
14/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tilanteestanne ensin vanhemmillesi ja tutuillenne. Mies saattaa ylläpitää kurjuuttasi ihan vain siksi, koska se on pysynyt salassa. Jos muut tietäisivät, hän saattaisikin hävetä itseään.

Vierailija
15/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivinkissä tai jossain oli kyllä vastaava tapaus joku aika sitten. Mietin että onko tämä tarina saanut inspiraationsa siitä.

Vierailija
16/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin on päässä lasit jotka ovat molemmilta puolilta ' korjattu' teipillä. Käytän niitä vain kotona kyllä. Ei ole vaatteita, ei meikkejä, ei mitään uutta. Rahaa pitää pyytää ja saan maksimissaan 20 euroa joka pitää kestää muutama päivä ainakin. Surullista, mutta totta.

Vierailija
17/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ystävilleni puhunut asiasta ja he ovat tietenkin minun puolellani.

Äitini on ihmetellyt mitä minulle on tapahtunut, kun näytän räjähtäneeltä.

Olin vakavasti eroamassa viime syksynä ja mieheni ainakin esitti ymmärtävänsä ja hetken jopa kaikki oli normaalia. Nyt tilanne on pahempi kuin alussa :(

Ehkä hän on sitten narsisti... voiko narsisti olla sellainen joka ei hakkaa tai juokse baareissa ja petä?

ap

Vierailija
18/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, kun saan palkaa yli 2000 ¿ käteen, olen ehdottanut, että maksaisin hoitovastikkeen ja rahoitusvastikkeen (n. 500 ¿), jotta mieheni ei yksin olisi vastuussa kuluistamme. Hänelle on ollut kunnia-asia huolehtia perheestään.

Vierailija
19/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
20/64 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se rahan kanssa pihtaaminen on ihan tarkoitettu näyttämään kuka on pomo. Ja ei anna isoja summia rahaa, koska silloinhan voisin vaikka alkaa säästämään ja jättää sen joku päivä. Nytkin pitää antaa selostus siitä, mihin ne muutamat typerät kolikot olen tuhlannut. t 21.