Mihin asti nukutte, kun teillä on töistä vapaapäivä?
Kommentit (43)
Herään n. 5.00 ja 7.30 välillä... jos joskus nukunkin pitempään, niin varmasti olen sitten joskus neljän-viiden-kuuden aikaan valvonut vähintään puoli tuntia.
Vierailija kirjoitti:
No tänäänkin teini lähti töihin niin kello oli soimassa 6:50. Viikonloppuisin heräilen yleensä samoihin aikoihin itsekseni. Nyt olen siis kesälomalla :)
Sinun kello soimassa kun teini lähti töihin?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tänäänkin teini lähti töihin niin kello oli soimassa 6:50. Viikonloppuisin heräilen yleensä samoihin aikoihin itsekseni. Nyt olen siis kesälomalla :)
Herään siihen kun hänellä kello soi
Kuudelta ja sen jälkeen käyn koiran kanssa lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herään siihen kun hänellä kello soi
Joo, niin mäkin mutta jatkan unia.🤣
5-6 kuten arkenakin. Ärsyttää mutta minkäs teet, en osaa nukkua pitkään.
7:30-8:00. Nuorena nukuin pitkään, ei sitä näin keski-ikäisenä enää jaksa nukkua. Tulisi vain pää ja selkä kipeäksi.
Herään klo 9-11. Tänään olin hereillä jo seitsemältä, koska piti käydä labrassa.
Joskus harvoin olen niin virkeä että herään siinä kahdeksan jälkeen. Yleensä herään klo 9-10 välillä. Toisinaan nukun vähän pidempäänkin. Arkena herätys klo 5.40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on teinin aamuvuoroaamuina kello soimassa. Haluan juoda aamukahvit yhdessä ja jutella, ennen kuin hän lähtee töihin. Tykkään viettää aikaa läheisteni kanssa.
Kesälomalla nousen puoli yhdeksältä.
Työaamuina herätys klo 6:40
En käytä arkisinkaan erikseen herätystä, vaan herään joka päivä luonnollisesti itsekseen välillä 5.30 - 7.30. ja samoin vapaapäivisin, kun eihän elimistö tiedä mikä päivä se on menossa.
Aikaisintaan 11, yleensä 12. Yhden kahden maissa jos olen ollut viihteellä.
Abauttiarallaa kympiltä. Arkena 6.00
Herään noin klo 5.30 joka aamu ilman herätyskelloa. Teini lähtee töihin klo 6, joten juomme aamukahvit yhdessä. Jos heräisin vasta klo 9, niin iso osa päivästä tuntuisi kadonneen.
Mulla soi työaamuisin klo 4.30. Elimistö on siihen niin tottunut, että vapaallakin herään tosi aikaisin, enkä enää saa ees nukuttua päiväunia. Iän myötä ihan selvästi unen tarve vähentynyt, ärsyttää 😂
Klo 5-6.30. nyt lomalla jopa pari kertaa onnistunut nukkumaan puoli kahdeksaan. Aamuvirkku on aamuihminen vapaallakin..