Lomaa on vielä kaksi viikkoa jäljellä mutta tekisi mieli jo töihin!
Kommentit (13)
Luovuta loppuloma jollekin sitä tarvitsevalle. Ensi kesänä kysele töitä loman ajaksi. Ei lomaa ole kärsimykseksi tarkoitettu.
Ja kahden viikon kuluttua olet irtaantunut sen verran työstressistä että töihin palattua et halua muuta kuin päästä takaisin lomalle. Näin se yleensä.
Mikset mene töihin?
En ole itse pitänyt lomaa kolmeen vuoteen.
Ensin halutaan lomalle mutta sitten halutaankin töihin kesken loman. Koittakaa päättää mitä haluatte!
Mikset tee lomalla keikkatöitä?
Näin minä olen toiminut vuosien ajan, eikä lomastressi enää kiusaa.
Mulla lomaa vielä tämä viikko. Olisin jo valmis töihin. Meinasin jo pomolle laittaa viestiä, että voin tulla jos tarvetta. Rahat on loppu, ei voi edes tehdä mitään. Lapset isällään. Tylsää tämä on jo.
Ois voinu tämän vkon säästellä jonnekkin muualle.
Ymmärrän täysin jos koti muuttuu lomalla työleiriksi. Lapsille keksittävä tekemistä, mies makaa sohvalla ja ruokahuollon pitää pelata...
Juuri noin se menee! Oikea meininki!
Minulla tekee näin loppulomasta jo mieli töihin, koska tiedän, että työpaikalla on loman aikana kasaantunut 1001 asiaa, jotka odottavat hoitajaansa. Olisin mieluummin muutaman päivän kaikessa rauhassa purkanut sitä sumaa.
Kun vaihtaa parin vuoden välein työpaikkaa, ei tarvitse kärsiä pitkistä, saati talvilomista :) nimim. ainoa kk loma ollut äitiyslomalla, ja työelämässä 27 vuotta. Muutaman kerran noihin vuosiin osui 5 vkon vuosiloma, mutta pidin ne pätkissä ( ei toki silloinen työpaikkakaan antanut kuin 3 viikkoa putkeen)
Päinvastoin. Mulla ei ole edes lomaa kertynyt (oon kesätöissä) ja tekisi mieli kuukauden (tai pidemmälle) kesälomalle.
Sairasta.