Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammaskiven poiston jälkeinen jomotus hampaissa.

yhyhhy
31.07.2023 |

Onko teillä tietoa tsi kokemusta. Olin keskiviikkona suuhygienistin luona jossa otetiin hammaskiveä pois. Ensin ultaralla ja sitten raapimalla. Ylihuomenna tulee käynnistä viikko ja leuassa ja alahampaissa on todella voimakas jomotus ja kipu. Kipu on hetkittäin ihan sietämätön. Sanovat että menee ohi. Ei ole mennyt pahenee vaan. Särkylääkettä menee kuuden tunnin välein. En pysty nukkumaan, kipu on jyskyttävä. En enää tiedä mitä pitäisi tehdä. Hampaat on hoidettu keväällä eikä reikiä pitäisi olla. Haluaisi repiä koko alaleuan helvettiin niin kipeää tekee..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ilman puudutusta hammaskiven poistoa? 

Mulla on lapsesta saakka otettu hammaskiveä vek ja aina puudutettu. 

Nyt meni kolme tuntia koko suuhun. Kolme kertaa kävin ja osissa tehtiin. Koska tarvitsen kunnon puudutukset koska hammaskiveä on törkeän paljon. Ei tietyst just nyt kun koko suu putsattiin. Mutta perhana että tuon viimeisen neljänneksen jälkeen on ala etuhampaat särkeneet. Ekan kerran kamala särky tämän toimenpiteen jälkeen. Ja jo viikon kestänyt!!!!! 

Vierailija
22/24 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ensimmäisen kerran sain toimenpiteen jälkeen kamalan säryn etu ala hampaisiin. Kestänyt viikon. 

mulla siis niin paljon että meni kolme tuntia koko suuhun. Eka neljännes kesti tunnin ja sitten viikon päästä saikin reilussa tunnissa 2x 1/4 ja siitä viikon päästä tämä oikea ala neljännes. Nyt on kyl aika paha. Viikon jo. En ole ottanut paljoa lääkkeitä. Mutta nyt mun on pakko.Tätä ei kestä enää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaan hermot ärsyyntyy käsittelystä Rauhottuu aikaa myöten vältä kylmän ja kuuman juomista.

Vierailija
24/24 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultraa voi säätää pienemmälle, niin ei satu kovasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi