Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monivuotinen miesystäväni ei halua tehdä kesälomallaan kanssani yhtään mitään

Vierailija
30.07.2023 |

Hän ei jutellut kesälomansa ajankohdasta minulle, vaikka sitä kysyinkin. Sitten hän vain ilmoitti eilen, että se on silloin ja silloin ja hän tekee sitä ja tuota. Reissuakin on suunnitelmissa kuulemma. Ei koske mikään minua. Lomaa on 2 vkoa. Kuulemma välittää minusta kovasti, mutta kyllähän tämä tämmöinen toiminta minua loukkaa. Emme asu samaa taloutta. Olisin kaivannut lisää yhdessäoloa. Näemme vain viikonloppuisin.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot hänelle suoraa, että et ole tyytyväinen suhteeseen. Ja siitä sitten eteenpäin hänen reaktionsa mukaan.

Vierailija
62/64 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette oo 5 vuoteen pitäneet lomia yhdessä, miksi nyt ?

Olin viikonloppuna ystäväni luona. Asuu maalla ja sinne tuli paljon muita ystäväni ystäviä.

Ystäväni kyseli meidän kesälomamatkasta ja nää muut vaan dissasi. En mä jaksais istua noin kauaa lentokoneessa, meillä lapset saa ihan rentoutua kesällä.

Illalla mun lapset soitti reissusta, miehellä opettajana pitkät lomat. Olivat olleet uimassa vesipuistossa ja olivat ostaneet paluumatkalla hameet.

Illalla tultiin kaupungilla. Nähtiin poikaporukka, jotka polttivat kumia kylän keskustassa ja poliisi tuli siihen puhalluttamaan heitä.

Valintojahan nämä on, jos ei suunnitella mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette oo 5 vuoteen pitäneet lomia yhdessä, miksi nyt ?

Olin viikonloppuna ystäväni luona. Asuu maalla ja sinne tuli paljon muita ystäväni ystäviä.

Ystäväni kyseli meidän kesälomamatkasta ja nää muut vaan dissasi. En mä jaksais istua noin kauaa lentokoneessa, meillä lapset saa ihan rentoutua kesällä.

Illalla mun lapset soitti reissusta, miehellä opettajana pitkät lomat. Olivat olleet uimassa vesipuistossa ja olivat ostaneet paluumatkalla hameet.

Illalla tultiin kaupungilla. Nähtiin poikaporukka, jotka polttivat kumia kylän keskustassa ja poliisi tuli siihen puhalluttamaan heitä.

Valintojahan nämä on, jos ei suunnitella mitään

Olemme ennen viettäneet lomalla aikaa yhdessä enemmän kuin normiarkena. Emme koko lomaa enkä niin oletakaan. Ap

Vierailija
64/64 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on uusi panopillu jo käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi