Monivuotinen miesystäväni ei halua tehdä kesälomallaan kanssani yhtään mitään
Hän ei jutellut kesälomansa ajankohdasta minulle, vaikka sitä kysyinkin. Sitten hän vain ilmoitti eilen, että se on silloin ja silloin ja hän tekee sitä ja tuota. Reissuakin on suunnitelmissa kuulemma. Ei koske mikään minua. Lomaa on 2 vkoa. Kuulemma välittää minusta kovasti, mutta kyllähän tämä tämmöinen toiminta minua loukkaa. Emme asu samaa taloutta. Olisin kaivannut lisää yhdessäoloa. Näemme vain viikonloppuisin.
Kommentit (64)
Ei olisi kinulla tuollaista miesystävää. Het heittäisin mäkeen? Käy vaan sinua naimassa viikonloppuna ja lomalla panee muita.
Aikalailla litsareita naamaan tulee minusta ihan inhimillisestä halusta viettää rakkaansa kanssa vähän ekstra-aikaa. Osa kommenteista onkin varteenotettavia, mutta ihme horinaa sugarjutuista tai mitäväliä-kommentointia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Aikalailla litsareita naamaan tulee minusta ihan inhimillisestä halusta viettää rakkaansa kanssa vähän ekstra-aikaa. Osa kommenteista onkin varteenotettavia, mutta ihme horinaa sugarjutuista tai mitäväliä-kommentointia. Ap
Ei ne mitään litsareita ole, vaan porukka yrittää kertoa sinulle, että miesystäväsi ei halua viettää lomaansa sinun kanssasi. Tottakai se on inhimillistä, että rakkaansa kanssa haluaa viettää aikaansa, mutta tässä tapauksessa se on yksipuolista. Satutat itseäsi, jos jatkat hänen kanssaan seurustelua, vaikka oletkin vielä huumavaiheessa. Ette ole kokeneet arkea vielä ollenkaan, vaan tapaamisenne ovat lähes juhlaa, kun näette vain viikonloppuisin.
Mistä tiedät, mitä hän viikolla puuhaa, ja kuinka monta naista pyörittää? Petyit nyt, mutta sinuna viettäisin mahtavan loman itsekseni ottamatta kertaakaan yhteyttä mieheen. Tuskin olet itsekään toteuttanut itseäsi seurustelunne aikana.
Mies on saavuttanut sen pisteen, ettei jaksa enää suhdetta ja olisi aika saada vähän muitakin naisia. Monogamia ei toimi pitkässä juoksussa.
Vierailija kirjoitti:
No se rakkaus näyttäytyy kyllä Aika yksipuolisena
Litsarilla sanaa käyttää vanhat. Mene eläkeläispiiriin, löytyy uusi paappa.
Sian jättö ---> Tinder ---> hirveästi mätsejä ---> miehet haluavat vain sitä yhtä asiaa ---> jossain on miehiä, jotka ovat erilaisia ---> vuosien/vuosikymmenien sinkkuus
No tuohan tuntuu olevan perussettiä täällä pk-seudulla. Enpä minäkään sitten naisena viitsi sitoutua mihinkään. Lehdissä voidaankin sitten taas ihmetellä laskevaa syntyvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Sian jättö ---> Tinder ---> hirveästi mätsejä ---> miehet haluavat vain sitä yhtä asiaa ---> jossain on miehiä, jotka ovat erilaisia ---> vuosien/vuosikymmenien sinkkuus
Jep, näin se on mennyt munkin kohdalla. Ei ole ollut mitään tuon parempaa diiliä tarjolla. Paskempia kylläkin. No, sinkkuna jatkan.
Ehkä sun monivuotinen miesystäväsi tekee jonkun lomateissun yhdessä vaimonsa ja lastensa kanssa.
Ei siitä parista viikosta jää hirveesti aikaa sitten tyttöystävälle.
Kannattaa olla tyytyväinen niihin hetkiin joita viettää sun kanssa.
Siis olet suostunut vuosikausiksi suhteeseen jossa olet pelkkä viikonloppujen vakipano? Miksi suostut tuollaiseen jos se ei ole se mitä sinä haet suhteelta?
Vierailija kirjoitti:
On!
https://www.rosebrides.com/men/eric-1215721.html
https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=e9172147197cdb4dbbb0b2f…
Puhtaasti kotirouva sivustoja. Perhekeskeisiä:
https://www.farmersonly.com/#step/1
https://www.singlefarmersdating.com/
https://westernmatch.com/m/index
https://www.farmersdatingapp.com/
Ehkei mies jaksa kovin kiinteää hengausta. Mua ahdistaa tää kesäloma, kun en saa yhtään omaa aikaa. Haluaisin yksin reissuun. Viikoksi etelään tai vaikka vain yhdeksi yöksi kylpylään. Mutta ei käy. Mies alkaa heti intoilla, että kiva päästä johonkin ja en henno sanoa, että en halua häntä tai lapsia mukaan. Kaipaan ihan rehellisesti vain olla itsekseni. Pari vuotta sitten onnistuin tekemään kaupunkiloman 4 päivää yksin ja se oli ihanaa. Istuin katukahvilassa, luin kirjaa puistossa ja fiilistelin. Olin käynyt ko. kaupungissa (Rooma) monesti ennen, joten en sinänsä kauheasti kiertänyt nähtävyyksiä mitä nyt niitä siinä näki samalla.
Lapset on jo isoja, toinen on täysi-ikäinen ja toinen 16-vuotias. Että siinä mielessä kyse ei ole, että miehelle jäisi kauhea urakka tänne kotiin mun lomailun ajaksi. Mies oikein odottaa näitä lomia ja että ollaan yhdessä. Mennään joka paikkaan yhdessä. Hän tekee keikkatöitä ja on paljon talvisin kotona, kun lapset on koulussa ja minä töissä. Hänellä on joka viikko 1-3 päivää omaa aikaa 6-8 tuntia päivässä kotona. Sitten kun minä tulen kotiin, niin minuuttiakaan en voi olla yksin kotona. Kaipaan vain omaa aikaa. Omaa aikaa, jossa saan olla itsekseni pitkiä aikoja huomiomatta ketään, puhumatta kenellekään mitään ja saan uppoutua vaikka hyvään kirjaan koko päiväksi. Vaistoan, että tämä tarve jotenkin loukkaa miestä ja kokee, etten välitä hänestä enää.
Vierailija kirjoitti:
Siis olet suostunut vuosikausiksi suhteeseen jossa olet pelkkä viikonloppujen vakipano? Miksi suostut tuollaiseen jos se ei ole se mitä sinä haet suhteelta?
Mä en tuollaiseen suostunut, joten jätin miehen. Eipä ole tullut edes tuota vähää panostavia miehiä enää vastaan. Pelkkää seksiä tarjolla. N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, näin se on mennyt munkin kohdalla. Ei ole ollut mitään tuon parempaa diiliä tarjolla. Paskempia kylläkin. No, sinkkuna jatkan.
Ja match.com hieroo käsiä, että: "Juuri näin teidän tulee toimia..."
Vierailija kirjoitti:
Jos luit ylempää, niin ihan tavallinen seurustelusuhde tämä on ollut. Emme kumpikaan halua muuttaa yhteen, koska näin on ollut oikein hyvä. Todennäköisesti mies on vain nyt kyllästynyt minuun.
Vierailija kirjoitti:
Ehkei mies jaksa kovin kiinteää hengausta. Mua ahdistaa tää kesäloma, kun en saa yhtään omaa aikaa. Haluaisin yksin reissuun. Viikoksi etelään tai vaikka vain yhdeksi yöksi kylpylään. Mutta ei käy. Mies alkaa heti intoilla, että kiva päästä johonkin ja en henno sanoa, että en halua häntä tai lapsia mukaan. Kaipaan ihan rehellisesti vain olla itsekseni. Pari vuotta sitten onnistuin tekemään kaupunkiloman 4 päivää yksin ja se oli ihanaa. Istuin katukahvilassa, luin kirjaa puistossa ja fiilistelin. Olin käynyt ko. kaupungissa (Rooma) monesti ennen, joten en sinänsä kauheasti kiertänyt nähtävyyksiä mitä nyt niitä siinä näki samalla.
Lapset on jo isoja, toinen on täysi-ikäinen ja toinen 16-vuotias. Että siinä mielessä kyse ei ole, että miehelle jäisi kauhea urakka tänne kotiin mun lomailun ajaksi. Mies oikein odottaa näitä lomia ja että ollaan yhdessä. Mennään joka paikkaan yhdessä. Hän tekee keikkatöitä ja on paljon talvisin kotona, kun lapset on koulussa ja minä töissä. Hänellä on joka viikko 1-3 päivää omaa aikaa 6-8 tuntia päivässä kotona. Sitten kun minä tulen kotiin, niin minuuttiakaan en voi olla yksin kotona. Kaipaan vain omaa aikaa. Omaa aikaa, jossa saan olla itsekseni pitkiä aikoja huomiomatta ketään, puhumatta kenellekään mitään ja saan uppoutua vaikka hyvään kirjaan koko päiväksi. Vaistoan, että tämä tarve jotenkin loukkaa miestä ja kokee, etten välitä hänestä enää.
Emme asu yhdessä eikä meillä ole lapsia yhdessä. Mutta tuo fiiliksesi on täsmälleen kuin omani lasten ollessa vielä kotona ja mies (lasten isä) myös. Lapset ovat jo omillaan ja mieskin entinen. Omaa aikaa on riittävästi mennä, tulla ja olla. Ap
Oletko aivan varma, että mies on vapaa. Ikävä kysymys, mutta ihmisissä on tosi lusmuja.
Sulla ei taida paljon seuraa olla?
Kuka sitä yhden ja vielä paskan kortin varaan ..